כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אוהל יעל - מקום בהר

אוהל יעל - מקום בהר

אולמות וגני אירועים
טלפון:0522847676
92
97 מתוך 100
לפי 22 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Omer   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו באוהל יעל ב8.6.18. המקום נותן מענה נפלא למי שרוצה חתונה אחרת, פסטורלית ומלאה בטבע . קיבלנו המון מחמאות על המקום והייחוד שלו. עריכת חתונה באוהל היא מודולרית וכוללת עבודה עם מספר רב של ספקים. כולם עובדים עם האוהל ומכירים אחד את השני, לסנכרון בניהם היה חלק בלתי מבוטל בהצלחה של החתונה. מרגע שסגרנו עם האוהל הופנו אלינו הספקים הרלוונטיים וקיבלנו המלצות גם לדיג'יי - כולם מלאי רצון לעזור. בפגישה הראשונה קשה לשער מהו המחיר- נמליץ לבדוק היטב את כל הכוכביות הקטנות לפני הסגירה ולהערך בהתאם (לנו התווספו תוספות כספיות לא צפויות כשבוע לפני החתונה). למרות ההערה הקטנה - מאוד שמחים על הבחירה במקום :) עלי ועומר
הצג עוד

irit mirin   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אוהל יעל מקום קסום! יפהפה מלא שלווה ופשטות ממכרת. התחתנו בחתונת שישי צהריים ככה שאת החופה עשינו מול נוף משגע מתחת לעץ החרוב, הכל הרגיש כל כך טבעי ופשוט. התאים לנו בול! האורחים לא הפסיקו להחמיא על המקום גם תוך כדי החתונה וגם אחריה! מעבר ליופי והטבע שבמקום, הרבה אורחים הדגישו שמאוד אהבו את החופש שיש במקום, כל אחד יכול למצוא לעצמו פינה בין אם זה בזולות במפלס התחתון או במפלס העליון, בין אם זה פינות ישיבה בחוץ או בשולחנות בפנים. גם בזמן הריקודים מי שלא רצה לרקוד מצא לעצמו מקום שקט ונעים. בקיצור, המקום מהפנט ביופיו ובפשטות שלו! מביא איתו אווירה נפלאה של שחרור ורוגע שמחלחלת אצל כל האורחים מהרגע שנכנסים למקום. קסם.
הצג עוד

dani   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
20 מתוך 100
מקום יפיפה אבל הבעלים חושב עלינו רק כארנק מהלך. לא ניתן לשמור תאריך אפילו לשבוע. כל הקודם זוכה (מי שיחליט לסגור קודם) לא משנה אם אנחנו ביקשנו את התאריך לפני.
הצג עוד

jdvir55   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אוהל יעל למעוניינים במשהו אחר!!!!! לא רוצים אולם חתונות , לא רוצים גן אירועים,לכו לראות את אוהל יעל ביום שישי 27.10.17 נפלה בחלקי הזכות לחתן את בני עם עם כלתי היקרה באוהל יעל. למקום הם הגיעו בהמלצתה של אחותי. . מרגע שהגיעו למקום ידעו " זה המקום" גם אני , שמתגורר באזור המרכז ( קצת רחוק)והגעתי לראות את המקום התלהבתי מיופיו ומהדרך שבא הוא משתלב עם הטבע בהר-פשוט מושששששלם. את פנינו קבל עידו - איש מקסים עם לב ענק, המון שלווה, שנותן לך את ההרגשה שהגעת הביתה. גם האורחים התלהבו מהמקום ממליץ בחום יעקב דביר
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
לאוהל יעל הגענו דרך המלצה , ראינו כמה גני אירועים ומקומות מיוחדים באזור הצפון אבל כשנכנסנו לאוהל יעל שנינו הרגשנו שזה זה ! התחלנו את השיחה על קפה ופירות יבשים - זה היה שונה ונעים להרגיש קודם כל חיבור, אדיבות ויחס אישי - היחס האישי והחיבור ליוו אותנו לכל אורך התהליך , אם אתם אנשים של אוהל יעל אתם תדעו את זה ברגע הראשון , המקום הזה הוא כל כך מיוחד שהוא בוחר את הזוגות שנישאים בו. לנו היה חשוב מקום שיהיה בטבע ומצד שני נוח מבחינת גישה לקהל מבוגר, מקום שיהיה נעים לשהות בו ושאפשר יהיה לבלות בו את הלילה . את חגיגת החתונה המשכנו עד לבוקר שלמחרת , בלילה הדליקו לנו מדורה ותה צמחים , בבוקר ישבנו לארוחת בוקר אחרי מקלחת מתחת לשמיים הפתוחים - היה לנו אירוע בלתי נשכח ואוהל יעל תרמו המון להיותו כזה !
הצג עוד

arnon.yogev   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אין עוד מקומות כמו אוהל יעל - יופי ואווירה מיוחדת של טבע אמיתי בשילוב נוחות של מקום מסודר. לא היה אורח אחד שלא סיפר בהתלהבות על כמה המקום יפה ומיוחד. הצוות מקסים, בעלי לב רחב ומקצועיים מאוד. החתונה הייתה בשישי צהריים עם מזג אוויר נעים ונוף מושלם. מומלץ בחום!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
בתור שני משגבניקים לשעבר שגרים במרכז היה לנו ברור שבשביל החתונה שלנו אנחנו חוזרים הבייתה. כשהגענו לראות חתונה באוהל יעל (היינו רגילים למסיבות חוגרים לפני כן..) מייד הבנו שזה זה. הצוות המדהים ובמיוחד עידו נתנו לנו תחושה של בית מהשניה הראשונה ועד היום, חודש אחרי החתונה.. היינו קופצים לשם סתם כדי לשתות תה ולדבר על החיים ועל אהבה.. זה צוות של אנשים עם לב ענק, אופי מיוחד ומסירות עצומה. מקצעונים אחד אחד.. וזה באמת אבל באמת- המקום הכי יפה בארץ. הצוות הקסום הזה עומל כל הזמן על חידוש ושדרוג המקום.. כבר חשבנו שהמקום לא יכול להיות יפה יותר ואז שיפצו את הבר למעלה, וזו דוגמא אחת מיני רבות. הם לוקחים את הטבע ומסדרים אותו ככה שיהיה נוח לאירוע. זה ממש זה! בקיצור היה תענוג צרוף לעבוד איתכם, להתחתן אצלכם ולהכיר אתכם:) אוהבים ומצפים לביקור תה הבא.. עידו ונועה, 6.10.16.
הצג עוד

Omri   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שהגענו לאוהל יעל ידענו שזה המקום שלנו. עמדנו מתחת לחרוב וכבר הצלחנו לדמיין את החופה שלנו שם... בתור שני חובבי טבע וטיולים אוהל יעל היתה בחירה טבעית וקלה. המקום נותן לאורחים את תחושת הטבע הבראשיתית מצד אחד אבל את כל המסביב שנחוץ כדי לקיים חתונה בטבע, רק במקום מסודר. צוות המקום, העיצוב, האווירה היתה פשוט מושלמת. עשינו חתונת שיש צהריים ואחרי שכולם נפלו מהרגליים נשארנו לישון עם כ30 חברים מסביב למדורה. המקום דואג לכל מה שצריך בנוגע לחנייה, שירותים נקיים, דאגה לאורחים מבוגרים שיגיעו לראות את החופה במפלס התחתון, מדורה לערב, אפשרות לישון בלילה ולהתעורר לצלילי הציפורים והעיזים... אין סוף מחמאות קיבלנו על הבחירה באוהל יעל ואין שום ספק שאורחים שלנו יחזרו לשם לקיים את השמחות שלהם בעתיד. תודה על הכל יעל ועמרי 27.5.16
הצג עוד

talisberman   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אוהל יעל... אוהל יעל... פשוט מקום א-ד-י-ר! אין על היופי של המקום, על השלווה ועל הרוגע. המקום מהמם גם ביום וגם בלילה. הספקים שעובדים עם אוהל יעל איכותיים מאוד. אם אתם אוהבי טבע ונוף ומחפשים מקום מקסים ומיוחד שמכיל כבר את התשתית הבסיסית לקיום אירוע, הגעתם למקום הנכון! לא היה אורח אחד שלא שיבח את האיכות והיופי של המקום. אין על הגליל :) אז תודה על האירוח הנעים, המקצועי, החם ובעיקר והשלו שזה דבר מאוד חשוב ביום שעלול להיות מלחיץ. באהבה גדולה, טלי ואנטון :)
הצג עוד

אילת קליין   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שהגעתי לאוהל יעל הרגשתי בבית. מדובר בגן אירועים לא שגרתי שנמצא בלב ההר מעל יודפת. עידו ורועי שמנהלים את המקום הם אנשים חמים ונעימים, ואיתם תכנון החתונה הופך למשימה רגועה ומלאת אהבה, כמו שהם. אני חייבת להודות שקצת הייתי מודאגת מכך שהמקום די מרוחק מהמרכז, ורוב האורחים שלנו יאלצו לנסוע מרחק רב, ועוד ביום העצמאות, אבל קיבלתי המון פידבקים חיוביים מהאורחים על המקום. גם הם הרגישו את הקסם שלו, ואמרו שהיה שווה לנסוע עד לשם. בנוסף, זה שהמקום מציע את שירותיהם של שתי חברות קייטרינג (אנחנו בחרנו בשף רוסלן), חברת בר (שוטי הכפר) ואדם שאחראי על התאורה וההגברה (אורן עזר) מאד מקל על תכנון החתונה, ומונע לבטים מיותרים, ומהניסיון שהיה לנו, כל אחד מהשירותים שהוצעו לנו היו ברמה מאד גבוהה ומקצועית, עם שירות נעים ואדיב.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up