כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מיקי זיתוני
93
96 מתוך 100
לפי 129 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
lliioorr665   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
מיקי הגיע בזמן עם המון סובלנות, נחת והקשבה בדיוק מה שכל כלה צריכה! מיקי ליווה אותי גם לאולם וזה היה שווה הכל דאג שאראה מושלם ונתן טאצ אף לפי הצורך. הוא אלוף עם ידי זהב
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מיקי סירק אותי ביום חתונתי וגרפתי אינסוף מחמאות. בחור מקסים, פרפקציוניסט וזה ניכר בתוצאה המושלמת. מיקי שם את הלב הענק שלו בעבודה, והתוצאות מדברות בעד עצמן. מבלי שביקשתי וסגרתי מראש- מיקי הפתיע אותי באולם לתיקונים אחרונים לפני החופה. נשמה גדולה וכישרון ענק.
הצג עוד

nivigal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
מיקי, תודה רבה על עיצוב שיער מדהים סקסי, שהתאים לפנים ולבגד. הפכת אותי לנסיכה אתה פרפקציוניסט אמיתי וזה ניכר תודה תודה תודה
הצג עוד

Livnat   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה שמיקי הוא הכי טוב לענייני שיער ובגלל שיש לי שיער דליל, מבולגן ויבש הייתי חייבת מישהו מקצועי ממש! הפנו אותי למיקי כי אמרו לי שהוא הכי טוב ובכלל לא טרחתי לחפש אחרים. בהתחלה קצת חששתי שאין תסרוקת ניסיון אבל הראתי לו כיוון למה אני רוצה, הוא הראה לי בערך (בלי תסרוקת) שזה מתאים והכל זרם מהמם. הוא שם מלא מלא תוספות (שיער דליל כאמור), התוספת משיער טבעי ואמיתי ואף אחד לא שם לב שהייתי עם תוספות, זה היה נראה מאוד טבעי ויותר חשוב זה היה מאוד נוח! התסרוקת יצאה מושלמת והחזיקה כל היום וכל הערב(למרות הריקודים, הלחות והתזוזה לאורך כל היום)!!! אציין כי זה לוקח זמן לעשות תסרוקת ברמה כזו והגיוני לא לעשות את זה פעם נוספת עבור תסרוקת נסיון. הוא עשה תסרוקות גם לאחותי, גיסתי ואמי שכולן רצו לעשות אצל מיקי :) וכולן יצאו מרוצות! ❤️
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אם אחרי החתונה אבא שלי התקשר לשבח את המעצב שיער בטוח עשיתי בחירה נכונה! את מיקי סגרתי זמן רב לפני החתונה, הגעתי אליו מספר פעמים (כלה לחוצה) ותמיד הייתה יוצאת מכל פגישה עם חיוך על הפנים וידעתי שאני בידיים טובות. מיקי עזר לי למצוא תכשיט לראש ואפילו עגילים. היה זמין לכל שאלה שלי בטלפון ואף פעם לא נתן לי להרגיש שאני מטרידה. ביום האירוע מיקי השקיע על השיער שלי ב-ט-י-ר-ו-ף-! יצאתי מהמלון לצילומים עם שיער מושלם! סגרתי עם מיקי ליווי, כשהגעתי לאולם מיקי כבר היה שם - מה שהעניק לי תחושת רוגע כי ידעתי שהוא יסדר לי את ההינומה והוא גם עבר על השיער שוב לפני שעליתי לחופה. בהפסקה הראשונה מיקי עשה לי תסרוקת שנייה ובאותו הרגע החליט שהוא יעשה לי גם תסרוקת שלישית - שתיהן היו פשוט ואוווו! אחת יותר יפה מהשנייה!!! מיקי הוא אומן אמיתי, יודע לעבוד עם כל סוגי השיער וכל מה שידיו נוגעות בו הופך למושלם! אך מיקי הוא לא סתם אומן - הוא אומן עם נשמה ולב זהב. במהלך היום הבייביליס של המלוות שלי נהרס, מיקי סידר לשלושת המלוות שלי את השיער!!! ובנוסף גם לחברה של אחי! הוא עשה את הכל באהבה ובחיוך, מתוך הלב הרחב והגדול שלו! זה דבר שחימם לי את הלב וגרם לי להודות למיקי כמה וכמה פעמים על כך שהוא היה שם! דבר נוסף שלא כל מעצב שיער עושה- מיקי דאג ל ת ע ד הכל!!! הוא צילם אותי בצורה מושלמת וגם שלח לי את כל התמונות אחר כך!
הצג עוד

אורטל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מיקי מדהים גם ברמה המקצועיים וגם ברמה האישית . כבר מפגישת הניסיון ידעתי שיש על מי לסמוך ולמרות שעדיין לא היינו סגורים כל התסרוקת לחתונה הייתי רגועה . ביום החתונה הגיע בזמן ועבד שעות רבות כדי שאף שערה לא תזוז מהמקום. הוא שם לי תוספות שיער חדשות ,כשרוב מעצבי השיער מעבירים מכלה לכלה לאחר חידוש . מיקי היה מקסים והיום עבר איתו בכיף . גם היחסים עם הצלמים והמאפרת תרמו לאווירה נגיפית של אותו יום. לסיכום מיקי קודם כל מקצועי ברמות , משקיען ( נשאר איתי עד השנייה האחרונה ממש לפני שיצאנו לסיור) כדי לוודא שהכל עומד במקום וכיף לבלות איתו את היום הזה. ממליצה בחום !!!!
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מיקי הוא אלוף וכשרוני בטירוף!! שווה כל שקל בחיי. הצליח לעשות לי אסוף מרושל בדיוק כמו שרציתי, שהתאים לי ל2 השמלות שלי, ולא זז לי לרגע בכלל עד לפנות בוקר שפירקתי הכל. מיקי הגיע אליי לבית חנן בשעה שקבענו יחד עם גל העוזר שלו. הם עצבו גם את השיער של אמא שלי שיצאה מהממת!!! מיקי גם ייעץ לי על מעצבת תכשיטים לשיער. הוא פשוט מקסים!!! ממליצה בחום.
הצג עוד

Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מאיפה להתחיל... נפגשנו כמה חודשים לפני החתונה והייתה כימיה מהרגע הראשון. מיקי היה קשוב ומקצועי ביותר. נפגשנו שוב מספר ימים לפני החתונה להתאמות אחרונות. לציין שהוא תמיד היה זמין, לבבי ושירותי. ביום החתונה הגיע ראשון והלך אחרון, דייק על כל פרט ופרט עד לרמת גימור מושלמת ולא הסתפק בפחות. היכולות המקצועיות שלו הן מעל ומעבר, הוא בהחלט הבחירה הכי טובה שיכולתי לעשות ביום החתונה, ובנוסף זכיתי באיש מקצוע שהפך פשוט לחבר ועשה את היום פשוט מושלם. בערב הגיע שוב כדי לתקן לי את השיער, אין אנשים כאלה. התחבר עם המלווה שלי ועם בעלי וצוות הצילום תוך שניות וכל אירועי ההתארגנות הרגישו פשוט כמו מסיבה אחת גדולה. לציין שביום חתונתי אני בחודש השביעי להריון ומיקי היה קשוב ורגיש לכל הערה מצידי וגרם לי להרגיש כאילו שלפו אותי מווג, לא פחות. אני גאה להמליץ עליו ומגיע לו מכל הלב את כל הקומפלמנטים שיש.
הצג עוד

Sheer   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מיקי האלוף והמלך, האחד והיחיד !!!!! ממליצה בחום, על בן אדם מיוחד, מקצועי, מקורי, אכפתי, מצחיק ותותח על !!!! דאג לאורך כל הדרך, גם בייעוץ וגם ביום עצמו, לתת את ההרגשה הכי טוב שיש, להתאים לי בדיוק הכל גם לפי הפנים וגם לפי הרצון שלי, הרים את האווירה בצורה מטורפת, פשוט עשה הכל מהלב. גם כשהייתי צריכה עזרה בבחירת התכשיטים, מיקי תמיד היה זמין, סבלי וייעץ לי בצורה המקצועית ביותר. ביום האירוע עצמו, הוא הקדים, ועשה לנו אווירה חגיגית ומיוחדת. השיער יצא מושלם, בדיוק כמו שרציתי !!! טיפ ממני - תזרמו עם מיקי! הוא אלוף ומקצועי, יש לו ידיי זהב, ואין מצב שהוא יוציא כלה או מלווה פחות ממושלמת! מיקי גם ליווה אותי לאולם, דאג לי מההתחלה ועד הסוף, להכל כולל הכל! כל כלה רוצה שהיום שלה יהיה מושלם, והוא הכתובת לזה! מיקי יקר שלי, תודה על הכל, אוהבת אותך המון ומודה לך על כל מה שעשית♥♥♥
הצג עוד

sivanshemer   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מיקי הוא פשוט מושלם. ההיכרות שלי עם מיקי התחילה בתסרוקת הניסיון שהייתה חווייתית ומצחיקה, בהמשך מיקי התקשר לתת טיפים ולוודא שהכל יהיה מוכן וללא תקלות, ועד ליום החתונה- שבו הרגשתי הכי בטוחה שיש. אחרי הכל, כלה שהולכת למיקי היא כמו יצירת אומנות בידיים שלו. הוא יעשה אותך הכי יפה שאת יכולה להיות. מתרחק מטרנדים מאוסים, מקורי ויצרתי, ופשוט אדם לבבי. הוא גם פרפקציוניסט ברמות שאין לתאר. האנרגיות שמיקי תורם ליום החתונה שוות כל שקל!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up