כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אולמות יהלום
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Liraz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את אירוע החינה שלנו חגגנו באולמי יהלום והיינו מרוצים מכל רגע! היחס אישי וחם, האוכל היה מעולה, מגוון וברמה הכי גבוה שיש. הכל היה מתוקתק ובשפע, הבעלים והעובדים היו מאירי פנים ומקצועיים, היה לנו פשוט כיף להתנהל מולם. ממליצים בחום :)
הצג עוד

Liem   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מכירה את האולם הזה שנים בתור ילדה שכל החברים עשו את הבר/ת מצווה. לפני שנתיים עשיתי שם את החינה שלי ולפני שבוע ברית לבן שלי אין לי אפילו תלונה אחת על האירוע הכל היה מושלם מהאוכל,למלצרים,לשירות,להנהלה,לניקיון הכל היה פשוט מדהים אין פלא שהאולם הזה קיים שנים,הוא שומר על האיכות שלו ממליצה לכולם לעשות אירועים רק ביהלום!!!
הצג עוד

Maya&Shay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
חגגנו חינה באולם הקטן.קיבלנו המלצות חמות על המקום וגם היינו בו באירועים בעבר והוא מאוד מצא חן בעינינו והתאים לכמות האנשים (100) ולאופי שלנו.סגרנו עסקת חבילה של חינה שכללה במקור: תקליטן, צלם, מלבישה, מטגנת ספינג'התקליטן - אביב פרץהמלבישה - שושנה (לילה ערוסה)הצלם - שלומי מ- ריפלייאח"כ הבנו שהצלם בא לבד והוא מצלם גם תמונות וגם וידאו - נו בחיאת, איך אפשר? וגם - מקבלים דיסק של תמונות ללא פיתוח באלבום! הזמנו צלם נוסף כדי שיצלם וידאו בנפרד וזה עלה לנו עוד 350 ש"ח - כדאי לוודא את הדברים הללו מראש!בגלל שהיינו חודש קודם בחינה שהסתיימה ברגע שהתקליטן החליט פנינו לאולם ושאלנו אם האירוע צריך להסתיים בשעה 12 בלילה או שאפשר להמשיך גם אחרי והם אמרו שאין בעיה ואפשר גם עד אחת בלילה (נרגענו).אבל בפועל - שכחו לעדכן את התקליטן והוא עשה מה שבא לו (רצה לתקתק את האירוע) ובשעה רבע ל- 12 כבר הכריז - שיר אחרון! כולם לעשות שלום למצלמה.. (כמובן שכעסנו והוא עוד אומר - לא היו אנשים ברחבה! לפחות תתייעץ או תעדכן אותנו לפני זה) - חשוב לעשות תיאום ציפיות עם הספקים כדי שיבינו שהם לא עושים כלום על דעת עצמם ושהכל צריך להיות מתואם.גם נתנו לו בתחילת הערב שקית מלאה בהפתעות: בועות סבון, משקפיים וכד' - הוא טוען שחילק אבל לא ראינו כלום ברחבה כך שהשקית פשוט נעלמה.. (וכנראה הייתה שם גם יד אחת עם המלבישה).היה יום גשום במיוחד והמלבישה איחרה בחצי שעה! (מה שעיכב אותי לרדת ולקבל את פני האורחים).היינו אצלה לפחות 3 פעמים לצורך בחירת התלבושות, התאמתן ותשלום עבור מה שלקחנו מעבר לעסקה.חשוב לציין שהיא הייתה נחמדה מאוד ואדיבה (וגם נתנה לי תלבושת אחת במתנה) פשוט התמוגגנו מהתלבושות שהראתה לנו שהיא מחלקת לאורחים - הכל תפור בקפידה ובעבודת יד מקורית ממרוקו - ממש התלהבנו שהכל ברמה וכל כך לא הזבל הרגיל שרואים בד"כ באירועים - אבל בלענו את הכובע כשראינו שהיא באה לאירוע שלנו ולא הביאה את כל מה שהראתה לנו אלא דברים אחרים לגמרי..כנראה שגם היא, כמו הצלם רצתה לתקתק את האירוע מה שגרם לכך שטקס החינה (שעבורו בעצם התכנסנו) לא ארך יותר מעשר דקות!! ומלווה בצעקות על אמו של בן זוגי (שלא הכירה וידעה איך צריך להתנהל בחינה).ושוב - חשוב לעשות תיאום ציפיות גם עם הספקים המשניים ולא רק עם הספק הראשי.לגבי האולם - היה מבול מטורף באותו יום וסגרו את הכניסה הראשית לאולם - את זה מגלים רק כאשר באים להכנס ואז רואים שסגור וצריך לעשות סיבוב בגשם ברגל.היה גשם שטפטף בלי סוף על אחד השולחנות (זה לא עניין את האולם, גם לא אח"כ בסגירת חשבון).משפחה אחת שרצתה לשבת יחד - פתחה שולחן רזרבה למרות שהיו עוד המון! מקומות פנויים בשולחנות האחרים..אבל אי אפשר להתחיל לריב באותו הערב והאולם היה צריך להראות יותר רגישות ולא לתקוע לאמא שלי פתק ש-"תחתום" על השוחן שפתחו - אפשר להתחשב ולחשב מקומות על חשבון המקומות האחרים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up