כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
רואי דניאל - עיצוב שיער

רואי דניאל - עיצוב שיער

תסרוקות כלה ועיצוב שיער
טלפון:03-5100125
91
94 מתוך 100
לפי 156 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עמיתי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
בנאדם מזעזע, חוויה נוראית, גוזר עקום, שורף את השיער ובעיקר לא מקצועי ועושה הכל מכוער

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
את רואי אני מכירה כבר למעלה מ-10 שנים, מאז שעיצב את השיער לי ולבנות המשפחה בחתונה של אחותי. בחתונה שלי, רואי היקר פתח איתנו את הבוקר בשעה 5:30. הוא הגיע ביחד עם בחור נוסף בדיוק בשעה שנקבעה ועם כל הציוד הנדרש. רואי עשה עבודה מצוינת - שיער לכלה ולשלוש מלוות! כולנו היינו מוכנות מהר מאוד וקיבלנו המון המון מחמאות. אני ממליצה בחום ועם הרבה אהבה!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
רואי היה קשוב וחמוד מהרגע הראשון. היה כיף להעביר איתו את היום. מקצועי והכי חשוב עומד בזמנים! הוא היה יצירתי וידע איך לשרדג את מה שרציתי. רואי גם עיצב את שתי אחיותי וכולנו יצאנו מרוצות ובזמן!
הצג עוד

Kelly   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
התחתנתי רחוק מהבית והמשפחה הייתה צריכה להתארגן במקום אחר ממני במרכז וחיפשתי מקום שיעשה לבנות איפור+שיער במקום אחד כולל צבע, פנים, תוספות אם צריך וכד׳ - ממש כמו סלון כלות של פעם שהיום כ״כ קשה למצוא כי בדר״כ עושים רק איפור ושיער ללא כל העניין של המספרה. את כל הדברים האלו מצאנו בסלון של רואי דניאל בנוה צדק. היינו גם בניסיון והיינו מרוצות אז סגרנו. כל הבנות יצאו מאוד מרוצות מהתסרוקות והתוספות ולדעתי האובייקטיבית האיפור יצא מאוד יפה ועדין, לאחת מהן הוא שינה תסרוקת 3 פעמים עד שהייתה מרוצה וכולן החמיאו לה המון באירוע וזה בכל זאת אירוע גדול ומקבלים את כל השירותים שצריך במקום אחד בלי להתרוצץ. יש חניה מסודרת בתשלום ממש מטר מהמקום וזה מקל. רואי אתה מאוד מוכשר ייאמר לזכותך. תודה על שתקתקת את העניין הזה כשהזמנים היו כ״כ חשובים, ושהוצאת את כולן נסיכות. תודהתודהתודה!
הצג עוד

Koral   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
רואי דניאל המוכשר עשה לי את תסרוקת החתונה שלי. התסרוקת החזיקה לאורך כל היום והייתה סופר מיוחדת. קיבלתי המון מחמאות! רואי נותן הרגשה כייפית במהלך היום ומוריד את הלחץ המטורף של יום החתונה. תודה רבה ממליצה בחום!!!
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
רואי היקר הציל אותי יומיים לפני החתונה לאחר שמעצבת השיער ביטלה לי ותודה לאל שזכיתי בו. הוא היה פשוט נפלא. מקצועי עד אין קץ, מקסים ונעים, רואי פשוט יודע מה הוא עושה ולא נתקלים בכך רבות. רואי עשה לי את יום החתונה, ואני כל כך מודה לו על כך. מומלץ מומלץ מומלץ. התסרוקת הייתה אלגנטית ומושלמת.
הצג עוד

ליאור ויוגב   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
עיצוב שיער מושלם ברמות שלי ושל המלוות!! מקצועי ועמיד, קליל, נעים וטבעי שהשאיר אותי אני כמו שרציתי! תודה על הקלילות שבך ואווירת הרוגע שהייתה מתנה ביום כזה.
הצג עוד

קרן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
לרואי דניאל הגעתי דרך אחותי , שרון כץ (שעיצבה לי את שמלת חלומותיי)... רואי אכפתי, סבלני, מסור ומקצועי במיוחד. הגיע ליום החתונה באנרגיות חיוביות,היה זורם וקליל. באמת נשמה טובה כמו שכתבו פה. הייתי מאוד מרוצה וקיבלתי המון המון מחמאות. בנוסף התסרוקת לא זזה לרגע, ועם זאת הייתה נוחה וקלה לפירוק בנות, מומלץ בחום!!!!
הצג עוד

dorit1000   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
רואי המדהים, התחתנתי ב- 17.11.16. רואי עשה לי תסרוקת מדהימה שהחזיקה כל ה אירוע, אבל מה שחשוב לא פחות, רואי הוא נשמה טובה. הגיע עם אנרגיות חיוביות, איכפתי , סבלני, קשוב. בקיצור מספר אחת. המון תודה על הכל. מומלץ בחום רב.
הצג עוד

Roni   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אימא שלי, 2 אחיותיי ואני התארגנו כולנו לחתונה אצל רואי בנומרו 13. קודם כל המקום והאווירה מדהימים. היה הכי כיף להתארגן שם ולהצטלם שם. הרגשנו ממש בבית! רואי עשה לי ולאחיות שלי את התסרוקות לחתונה ויצא פשוט מעולה! רואי לגמרי הבין את הראש של כל אחת מאיתנו ולא הפסקנו לקבל מחמאות על כמה שאנחנו יפות :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up