כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

איציק גוטצייט

איציק גוטצייט

תקליטנים
95
99 מתוך 100
לפי 34 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
הילי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
היה לנו ברור שאנחנו רוצים לראות אם יש מקומות בהם הכסף יכול ללכת לדברים טובים. אחד הדברים הכי טובים שעשינו היה ליצור קשר עם לוסי מעמותת ניגון חוזר. העמותה עובדת עם דיג'ייאים, שתורמים את הכסף שאתם משלמים לנוער בסיכון. לוסי פגשה אותנו בזום, ובהתאם למה שסיפרנו שלחה לנו ארבע אפשרויות. עשינו בירור ודיברנו עם שניים מתוכם, והיה לנו קליק מהמם עם איציק.קודם כל, איציק הוא מענטש אמיתי. הוא דיג'יי המון שנים, ומכיר ויודע הכל. הוא מתקלט בפאבים ובאירועים. פגשנו אותו בבית שלו במודיעין וזו הייתה הפגישה הכי כיפית שהייתה לנו לקראת החתונה. הוא מאד התאים לקהל שלנו שהיה מעורב דתיים וחילונים. צריך להגיד שבהקשר של המוזיקה היו לנו בקשות, איציק זרם איתנו וממש עזר לי להחליט איך לבנות את החלקים השונים בצורה הכי נעימה ונכונה, ומבחינתי הגשים לי חלום.כל החתונה הוא היה איתנו בתקשורת, הסתכל לראות שאנחנו נהנים והיה קשוב אלינו. באמת אחת ההמלצות החמות!
הצג עוד

צופיה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
איציק מההתחלה היה איתנו פתוח וישיר, זרם איתנו עם הבקשות שלנו, הצליח להתאים את המוזיקה שרצינו גם לנו וגם לאורחים שלנו אפילו שאנחנו בעצמנו לא הצלחנו להסביר בדיוק מה אנחנו רוצים.
הצג עוד

mayatboukai   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
לאיציק הגענו דרך עמותת ניגון חוזר (מאוד ממליצים!) וזכינו שחיברו איתנו עם איציק המלך שמשיחת הזום הראשונה איתו ידענו שאיתו נסגור (כן דיברנו עם עוד DJ וזה חיזק לנו שאיציק באותו ראש כמונו), והוא פשוט איש עם לב הזהב, נעים ומקצועי. "נפגשנו" בזום פעמיים לפני החתונה, וקיבלנו גם "שיעורי בית" של שליחת שירים שאנחנו אוהבים ומה חשוב לנו. ביום עצמו איציק עשה עבודה מעולה, המוזיקה הייתה בול כמו שרצינו, הרגיש גם את הוויב של האורחים שלנו והיה פשוט מושלם!
הצג עוד

Zohar   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
אל איציק הגענו דרך שידוך מוצלח מאוד של לוסי מטעם עמותת "ניגון חוזר". שיחת זום ישר הבהירה לנו שאנחנו בידיים טובות. אחרי כמה חודשים, וכחודש לפני החתונה הגענו אל איציק לפגישה בבית שלו בשישי בבוקר, שעה וחצי או שעתיים של כיף והתרגשות! מלא אנרגיות טובות, לצד הקשבה, פתיחות, יצירתיות ושיחה טובה. הכי הרגשנו בידיים טובות! ביום החתונה עצמו התקלנו את איציק על הבוקר עם שיר כניסה נוסף לחופה והוא ערך ושלח לנו גרסה תוך שניות. בחתונה עצמה עפנו!!! המוזיקה הייתה הכי מדויקת לנו שיש, הרחבה הייתה מלאה כל הזמן, איציק ידע לשים ברגישות רבה שירים סנטימנטליים עבורינו ולשמור על האווירה כל הזמן! בקיצור, לא יכולנו לבקש יותר טוב. תודה איציק!
הצג עוד

לאה   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
איציק המלך!🫅🏼היה לנו מדהים ומושלם ויותר מכל מה שיכולנו לחלום! אציק לגמרי עשה לנו את הערב, היה קשוב אלינו ולאורחים והצליח לשלב בצורה מושלמת את המוזיקה שאנחנו אוהבים בקבלת פנים ובאוכל. בריקודים הוא קרא והרקיד את כולם (גם את כל המבוגרים שלא עזבו את הרחבה עד מאוחר!)🥰 זכינו להכיר אדם טוב, ערכי ומדהים שעושה מהלב, והיתה לנו חוויה מדהימה החל מהליווי שלו בתחילת הדרך ולאורכה וההבנה של מה בדיוק הטעם שלנו במוזיקה, ועד לדקה האחרונה של החתונה. תודה רבה על כל העזרה עם הבקשות המיוחדות שלנו ושל המשפחה🤍 בזכות איציק זכיתי להגשים חלום ולרקוד עם סבא שלי את ה"טוויסט" וכל המשפחה לא מפסיקה לדבר על איך שסבא וסבתא שלי רקדו ונהנו. כולם עפו על המוזיקה ולא הפסיקו לרקוד. באמת שעשינו את הבחירה הכי טובה שלנו לחתונה הזאת (אחרי החתן 😂) ונשמח להמליץ לכולם על איציק! כי אין כמותו! ♥️ תודה על הכל!
הצג עוד

Shay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
על איציק קיבלנו כמה וכמה המלצות מחברים וגם ממנהלת האירוע שלנו, דני מור. אחרי פגישה אחת בזום הבנו שיש חיבור והתקדמנו לעבודה משותפת. איציק ביקש שנעביר לו רשימה של שירים שמייצגים את הטעם שלנו וקיימנו עוד פגישה נוספת סמוך לאירוע שבה סגרנו את כל הפרטים. איציק גילה מקצועיות לאורך כל הדרך, לא הציק, היה קשוב ונעים לעבוד מולו. הוא אף הגיע לנגן באירוע למרות שהיה בתקופת אבל ולמרות נסיבות אישיות שהקשו עליו.
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואו אין מילים בכלל לתאר כמה הבחירה באיציק הייתה בין הבחירות הכי טובות שעשינו! לכל אורך הדרך היה לנו כיף ממש איתו, היה זמין לשאלות והתייעצויות ותמיד בחיוך. הוא מקצוען בטירוף ופשוט מרגישים שהוא אוהב את מה שהוא עושה. בחתונה עצמה המוזיקה הייתה בול אנחנו! התחילה בפלייליסט מהמם לקבלת פנים (שלגמרי הרגשנו שהוא נעשה במיוחד בשבילנו ולפי הבקשות שלנו) והמשיכה במסיבה משוגעת! קיבלנו עליו אין סוף מחמאות אחרי האירוע.
הצג עוד

Gil   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
איציק היה הדיג'י שלנו בחתונה ורק אחרי החתונה הבנו באמת כמה דיג'י יכול להשפיע לטובה על האירוע: בזכותו האירוע היה כל כך טוב ומופלא ברמות שלא יכלנו לתאר והאווירה הייתה מצויינת. תודה רבה איציק!
הצג עוד

Shai   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה מ- Easywed לדבר עם איציק. תשמעו.. להתאהב בו מהרגע הראשון. בשיחת זום הוא הבין לגמרי את הסגנון שלנו ואיך אנחנו רוצים שרחבת הריקודים תראה באירוע. איציק נתן הופעה של החיים! כולם פשוט נהנו! אפילו הבנות שליבן נשבר ברגע ששמעו שאיציק נשוי ;) יש לי רק מילים חמות להגיד על איציק ולסגור אותו כ-DJ לאירוע שלכם היא ההחלטה הכי קלה ונכונה שתקבלו.
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
וואוווו !!!!!!! אין כאלה ולא יהיו כאלה ... בין האנשים הכי מיוחדים שיצא לי להכיר במהלך תכנון החתונה שלי. דיג'יי פשוט אלוף שיודע לקלוע ולקרוא בול את קהל האורחים עם שילוב רצונות הזוג בצורה מושלמת !! מעבר להיותו איש מקצוע אלוף שלא הפסיקו לדבר עליו כל האירוע איציק הוא בן אדם עם לב כל כך גדול שבאמת חשוב לו שהחתונה שלכם תהיה חתונה השנה !! מומלץ מומלץ מומלץ
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up