כתוב חוות דעת

הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק

פרסם את חוות הדעת שלי
Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
מהרגע הראשון הכל היה מסודר ומתוקתק,אבל רק כשהגענו לפראג הבנו כמה זה חשוב לקחת מישהו מקצועי שילווה בתהליךקמילה ועופר נתנו לנו יחס אישי ונעים, עשו את כל הבירוקרטיה ככה שזה כמעט ולא הפריע לחופשה בפראגממליץ בחום! שווה כל שקל

Offer   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
כשהחלטנו להתחתן בפראג הטלפון הראשון שלי היה לקמילה ועופר, עופר ענה ונתו לי את כל המידע בצורה הכי מקצועית שאפשר כולל כל הפרטים הקטנים שצריך במקרה הספציפי שלנו. אחרי זה ניסיתי להתקשר לעוד כמה מקומות בשביל להשוות וראיתי מייד שאני לא מקבל מידע כל כך מפורט ואין מה להשוות במקצוענות אז ההחלטה הייתה פשוטה. אנחנו מאוד שמחים על ההחלטה, כל שאלה ששאלנו נענתה מייד גם אם היינו נודניקים, ליווי מלא ומעולה, החתונה עצמה הייתה מושלמת וקמילה ועופר כל כך נחמדים.

limor&yan   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
כשהחלטנו לחפש איך לארגן חתונה אזרחית בפראג, לא ידענו מאיפה להתחיל.. ראינו באינטרנט המלצות על קמילה ועופר והרבה חוות דעת חיוביות והחלטנו ליצור קשר.. ההתנהלות מול קמילה הייתה באמצעות המייל בלבד, לכל שאלה קיבלנו מענה מהיר והכל עבר בצורה חלקה. כשהגענו לפראג כל המסמכים וכל העניינים היו מאורגנים ומסודרים. יום לפני הטקס נפגשנו עם קמילה לחתום במשטרה (עסק שלקח רבע שעה...) ולאחר מכן היינו משוחררים לטייל עד למחרת :) קמילה מדברת עברית שוטפת והיא הסבירה לנו בדיוק מה אנחנו עושים ולמה עם הרבה סבלנות (בין לבין סימנה לנו על המפה מסעדות טובות שרצוי לאכול בהן ומקומות שמומלץ ללכת אליהם...) ביום הטקס קמילה ועופר שלחנו שני רכבים (אחד לנו ואחד למלווים שלנו...) ובגלל שהייתה איזשהי תקלה בבניין העירייה שבו היינו אמורים להינשא, שודרגנו וקודמנו לטירה. הטירה מהממת!! מכיוון שהיה עיכוב בהגעת המלווים, עופר איחר את מועד הטקס שלנו ובינתיים צילם אותנו :) והכל התנהל בצורה רגועה ונעימה.. הטקס היה יפה ומכובד, קמילה ועופר דאגו למתרגם שתירגם לנו את כל הטקס מצ'כית לעברית ואפילו קיבלנו מתנה בסופו.. .המסמכים הגיעו בדואר רשום מתורגמים וחתומים כעבור חמישה שבועות! כל העסק תקתק ויצאנו עם חוויה כייפית של חתונה וטיול עם חברים באווירה טובה ועם הרבה התרגשות... לדעתנו, חתונה בפראג זה רק עם קמילה ועופר! הם פשוט מדהימים!

Yana   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
כשהתחלנו לחפש מידע על חתונה בפראג, נתקלנו באלפי המלצות ברחבי האינטרנט על השירות הנהדר של קמילה. החלטנו שאנחנו הולכים על זה ולא הצטערנו! החל מפנייתנו הראשונה לקמילה, קיבלנו שירות אדיב ומענה לכל שאלותינו עד הפרט הקטן ביותר. אחרי קביעת התאריך ושליחת כל הניירת (תהליך שהתברר כפשוט מאוד), יצאנו לדרכנו. בהגיענו לפראג, הכל תקתק כמו שעון - מהאיסוף בשדה התעופה, החתימות במשטרה ובעירייה ועד לרגע החתונה. פגשנו אישה מדהימה, שמעבר להיותה מקצועית בתחומה, נעים וכיף לשוחח עמה ולהיות בחברתה. אפילו קיבלנו ממנה המון המלצות על מקומות שונים בעיר, שהתבררו כמצוינות. החתונה עצמה הייתה מרגשת מאוד, מעל ומעבר למה שציפינו - יצאנו נשואים ומרוצים :) אם אתם מעוניינים בחתונה נטולת דאגות, עם יחס אדיב, אישי ומקצועי - אנחנו ממליצים על קמילה מכל הלב!

Anat   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
התחתנו בפראג דרך קמילה באפריל, אני מאוד ממליצה! בחרנו בקמילה בגלל המלצות רבות ברשת. אחרי החתונה שאלנו את עצמנו בן זוגי ואני מה בעצם גורם לקמילה לקבל כ"כ המלצות חיובית והתשובה די ברורה: היא מקצועית. הכל מתוקתק. שעה זו שעה, ותוכנית זו תוכנית. היא אמרה שנהג מטעמה יאסוף אותנו משדה התעופה - והוא אכן היה שם. למחרת קבעה איתנו שעה לאיסוף מהמלון לסידורים הדרושים - והיא היתה שם בזמן, וזה הלך מהר וביעילות רבה, וגילינו שקמילה גם אישה מאוד נחמדה והיה מעניין לשוחח איתה ולקבל המלצות שונות. ביום החתונה גם כן הכל עבד פרפקט לפי התוכנית, וקמילה גם סייעה לנו מול בעיה שהתעוררה עם נהג מונית מקומי. הלוואי וכל אנשי המקצוע היו עובדים כך, בלי הפתעות של הרגע האחרון ובלי תקלות.

Masha   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
המלצה חמה לחתונה אזרחית בפראג – דרק קמילה!!! בחודש אפריל 2015 התחתנו בפראג, מראש היה לנו ברור שעצמאית זה בלתי אפשרי וחפשנו לעשות את החתונה דרך חברה שעוסקת בתחום. למזלנו הגדול מצאנו את קמילה, פנינו אליה מאחר והיו המלצות רבות לתהליך דרכה – ואין ספק שהיא עמדה בציפיות מעל ומעבר! מהקשר הראשון איתה הייתה תחושה של בטחון והכול היה מאוד ברור ומסודר. תמיד ענתה מהר למיילים, נתנה את כל המידע. קמילה דוברת עברית שוטף כך שההתנהלות מולה ברורה וזורמת. כשהגענו לפראג היא דאגה להכול מא' ועד ת', גרמה לנו להרגיש שהכול מתוקתק ושאין לנו מה לדאוג לדבר. בטקס עצמו היה מקסים ומרגש, וגם ההורים שלנו שהיו איתנו יצאו עם תחושה מאוד חיובית מכל התהליך. מאוד מומלץ לטוס לכמה ימים ולעשות מזה גם טיול קטן – פראג זאת עיר מדהימה וחווית החתונה שם הייתה פשוט מושלמת!!! אשמח לענות על שאלות נוספות [email protected]

shaililo   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
המלצות על קמילה קראנו בכל הרשת, לא נתקלנו מעולם בחוות דעת לא חיובית על האישה המדהימה הזו. הרגשנו מספיק בטוחים כדי לסמוך עליה בתהליך הזה.נדרשנו להוציא כמה מסמכים ממשרד הפנים ולהחתים אותם במשרד החוץ בירושלים, פה בערך נגמרה העבודה הבירוקרטית שלנו בכל נושא החתונה. הזמנו כרטיסי טיסה ומלון וקמילה פשוט טיפלה בכל השאר. ההתנהלות מול קמילה כולה הייתה דרך המייל, תמיד חזרה אלינו וענתה על השאלות שלנו במהירות וביעילות.כשנחתנו חיכה לנו נהג שקמילה שלחה ולקח אותנו ישירות למלון.הגענו בראשון בערב והחתונה הייתה מתוכננת ליום שלישי. למחרת בצהריים נפגשנו עם קמילה בפעם הראשונה ונסענו יחד איתה לטפל בבירוקרטיה. בתור התחלה נוסעים לאיזה משרד של העירייה וחותמים על מיליון טפסים, משם היינו צריכים להמשיך למשטרה אבל קמילה אמרה שיש שם תור ממש ארוך וזה יכול לקחת שעות אז היא החתימה אותנו על ייפוי כוח ופשוט הלכה לשם בעצמה, היה לה חשוב שלא נבזבז זמן סתם בסידורים ושנלך ליהנות קצת מהעיר.תוך שלושה שבועות בדיוק מיום החתונה הגיעה אלינו הביתה בדואר רשום תעודת הנישואים, מתורגמת וחתומה, איתה הלכנו למשרד הפנים כדי לשנות סטטוס.בשורה התחתונה – קמילה היא הבחירה הכי בטוחה שאפשר לעשות, האישה סופר מקצועית, תקתקנית, מבינה בדיוק מה היא עושה וממש טובה בזה. היא מבצעת את העבודה שלה מכל הלב ובהמון מקצועיות, שווה כל שקל.

גל ואנה   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
קמילה מקסימה וקשובה, ענתה במהירות לכל הפניות והשאלות, ייעצה ועזרה, הזכירה ודאגה שהכל יעבוד.בפראג עצמה הכל תקתק, קמילה ועופר ליוו אותנו בכל הסידורים וגם נתנו עצות לטיול. החתונה עצמה היתה נהדרת - ובנוסף רק שלנו (לא של כמה זוגות ביחד) ובתרגום לעברית. את תעודת הנישואין קיבלנו ממש מהר (תוך בערך שבועיים מהחתונה).בקיצור, תודה לעופר וקמילה על הכל!

ketty_g   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
קמילה מאוד נחמדה, סבלנית וקשובה! דאגה לנו כל הדרך. התחתנו בפראג בפברואר 2014 והיו שינויים בפעילות המשטרה, ובפעילות העיריה בפראג. קמילה עשתה את כל הסידורים כדי לטפל בזה מבלי שהיינו צריכים לדאוג לכלום! פשוט נהדרת!רק לבוא ולהתחתן בראש שקט.

avishayaya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנו בפראג ב-14.1.14 לאחר שהחלטנו כי אנו לא מעוניינים להתחתן דרך הרבנות.לקמילה הגענו במהלך חיפוש באינטרנט אחר האופציות לקיום חתונה בפראג בצורה הכי קלה ונעימה. ראינו עליה הרבה המלצות ולא משנה כמה חיפשנו- לא מצאנו מילה אחת שלילית בנוגע אליה. ובצדק!!!החל מהמייל הראשון ששלחנו אליה קיבלנו מענה לכל שאלה שלנו, והסבר ברור בכל אי הבנה, ובשיחת טלפון אליה בשל שאלה דחופה גילינו גם שהיא דוברת עברית מצוין.מבחינה בירוקרטית הדבר היחיד שהיה עלינו לעשות זה להוציא ממשרד הפנים את הניירת הרלוונטית, והחתמתה בחותמת אפוסטיל במשרד החוץ בירושלים. נשמע כמו טרטור אך זהו תהליך די זריז, ונסיעה זו לבירה נוצלה לביקור בכותל אליו אנו מגיעים בתדירות נמוכה. את הניירת עם החתימות שלחנו לקמילה במייל אשר דאגה לתרגומם ואישורם ע"י נוטריון בפראג. עם הגיענו לפראג חיכה לנו נהג מטעמה אשר לקח אותנו למלון. למחרת היא אספה אותנו מהמלון ברכבה הפרטי, בשעה בה קבענו, לצורך סגירת הבירוקרטיה והחתימות אשר נדרשו לטקס. אלו הסתיימו במהירות וכך יכולנו את לנצל את שארית היום לטייל בעיר. במהלך הנסיעה הכרנו מעט את קמילה אשר סיפרה לנו על עצמה, על העיר וצ'כיה בכלל. כמו כן כשביקשנו המליצה לנו על מסעדות עם אוכל ואווירה טובה אליהם לא היינו נכנסים ללא המלצתה, והיה מעולה!!! ביום הטקס עצמו קמילה לקחה אותנו לבניין העירייה בו נערך הטקס. פגשנו שם את המלוות בטקס, ששמשו גם כעדות. למרות שחששנו כי בטקס תהיה תחושה ריקה מכיוון שלא היינו מלווים על ידי בני משפחה או חברים, הרי שחשש זה התבדה לחלוטין. עם תחילת הטקס הושמע ברקע דיסק עם שירים אשר הבאנו מהארץ, הוקראו דברים יפהפיים בצ'כית ואח"כ גם בעברית ע"י המלוות שהכרנו זה עתה, ולכל אורך הטקס קמילה דאגה לתעד את המתרחש במצלמה שהבאנו עמנו. לא ציפינו שהטקס יהיה כ"כ מרגש כפי שהיה, אפילו עד דמעות. בסיום הטקס השקנו כולנו כוס שמפניה לחיים ומזל טוב.קמילה מטפלת כל יום רק בזוג אחד, והתוצר של זה היה כאמור הליווי האישי שלה, תמיד עם חיוך והשתדלות לתת לנו את החוויה הכי טובה שאפשר. גם החיוך שלנו לא ירד משפתנו כל זמן שהיינו עימה, וחשנו כאילו אנו נמצאים בקרבת בת משפחה ובידיים הכי בטוחות שיש. את התשלום עבור כל שירותיה של קמילה נדרשנו לשלם רק לאחר שחזרנו מהטקס, וקבלת מסמכי הנישואין, הן בצ'כית והן המתורגמים באישור נוטריון, קיבלנו בדואר לאחר חודש ימים.לא יכולנו לבקש מישהו יותר טוב ממנה שידאג לנו בכל החוויה המיוחדת הזו, ותמיד תישאר לנו פינה חמה בליבנו אליה.ולכל אלה שמתלבטים בינה לבין חברות אחרות- כשמתחתנים דרך קמילה אתם מזמינים עצמאית את חברת התעופה והמלון הרצוי לכם, כך שהגמישות בבחירתם והמחיר שלהם משתנה לפי רצונכם ויכולתכם, לעומת חברות אשר מגבילות אתכם בנושא. כתוצאה מכך- ההבדל בעלויות בין השניים נקבע בעצם על ידכם ואין בהכרח עלות גבוהה יותר לליווי הצמוד של קמילה לעומת סכנה של "נפילה בין כסאות" כאשר אנשי השירות שעומדים מולכם מתחלפים. אנחנו ממליצים על "חתונה בפראג עם קמילה" בחום ובאהבה!!!