כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אבשה קייטרינג

אבשה קייטרינג

קייטרינג לאירועים
טלפון:0509898181
95
99 מתוך 100
לפי 123 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Or   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
דרך סגירת אולם "ביער" בו התחתנו, אבשה הוא קייטרינג הבית
הצג עוד

Rachel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קייטרינג אבשה בהובלת אבשה, יוני ולירון המדהימים היו חלק ענק מחתונת החלומות שלנו ביום שישי האחרון. הארוחה הייתה בסגנון צמחוני-דגים, ללא שום היסוס מצד אבשה שיודע להרים כל סוג של ארוחה ברמה הגבוהה ביותר. ואכן, קיבלנו אין סוף מחמאות על האוכל הנפלא בחתונה. ממליצים בחום רב!
הצג עוד

Ayelet   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אבשה, לירון, ירון וכל הצוות המדהים - תודה לכם על אירוע מושלם! ההתנהלות מולכם הייתה כלכך נעימה, זמינה ותמיד באווירה טובה. נענתם לכל בקשה ותמיד ידעתם למצוא פתרון לכל אורח. והאוכל? מושלם. היה טעים, מגוון, יצירתי ומיוחד. כולם הרגישו שאתם מבשלים מכל הלב, הפרגונים לא מפסיקים להגיע!! וכל זה תחת הקפדה על ההנחיות הנוכחיות עם סופר מקצועיות. תודה תודה תודה על הכל, ללא ספק שאתם הבחירה הראשונה שלנו לכל אירוע מעתה ואילך ❤️ איילת ויובל
הצג עוד

Hadas   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אחת הבחירות הטובות ביותר שעשינו הייתה גם הברורה ביותר: אבשה! האוכל היה פשוט מדהים! מהמנות הראשונות ועד העיקריות והקינוחים. השירות והליווי האישי מקצועיים וכייפים כל כך. קיבלנו ים מחמאות על האוכל. אנשים אמרו שהם מתביישים לומר כמה הם אכלו! אנחנו ממליצים לכולם! ומחכים לארוע הבא שלנו עם אבשה :)
הצג עוד

Harel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
קייטרינג מעולה. ראשית, האוכל- שכלל מנות ראשונות מיוחדות, עיקריות מצויינות ועמדות קינוחים שהאורחים לא הפסיקו להחמיא עליהן גם בימים לאחר האירוע. השירות - מעולה. זמינים לכל בקשה, יודעים את העבודה, ונותנים תחושת נוחות רבה לאורך כל האירוע.
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאבשה דרך אולם האירועים בו התחתנו ("ביער") ולכן לא הייתה לנו היכרות קודמת. בפעם הראשונה בה הגענו לראות את אירוע במקום, כיבדו אותנו באוכל, ו- וואו פשוט התאהבנו! ההגשה האסתטית, הנראות ובעיקר הטעם. כל ההתנהלות לקראת החתונה הייתה פשוט חלקה ועם הרבה יחס אישי. לירון הנציגה שהייתה בקשר איתנו הייתה זמינה בכל עת, לכל שאלה או התלבטות, היחס שלה היה פשוט מדהים ולא יכולנו לבקש תמיכה כזו. כשהתקרבנו למועד החתונה הכרנו את ניר מנהל האירוע שלנו מטעם אבשה, הוא ייעץ ונתן לנו המלצות ברמה המקצועית ביותר, מתוך ניסיון ארוך טווח שלו וכל המלצה הייתה לגמרי הטובה ביותר. הוא היה מקסים אלינו וידע לענות על כל הצרכים והדרישות שלנו. בחתונה עצמה הדברים תקתקו בצורה הכי חלקה וטובה שאפשר, לא הפסקנו לקבל מחמאות על האוכל והשירות!! יצאנו הכי הכי מרוצים שאפשר, והכל בזכות צוות אבשה המדהים שהיה הכי מקצועי, הכי אנושי וידע לענות לכל הרצונות שלנו!
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אבשה והצוות המלווה נפלאים. האוכל היה מדהים ואנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות ועוד בחרנו לעשות צמחוני עם דגים
הצג עוד

mikagottesman   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
איך אפשר לסכם בכלל בכמה שורות את האוכל, השירות, המקצועיות, הכנות והטירוף של קייטרינג אבשה?! אתם פשוט מדהימים- ניר, אבשה ולירון המושלמת - עזרתם לנו בכל שלב ושלב, המלצתם על המנות הנכונות, קלעתם בול למה שרצינו, והתגובות פשוט לא מפסיקות להגיע! אפילו הבררנים ביותר אמרו לנו שזה האירוע הכי טעים והכי מסודר שהיו בו (בכל זאת, בופה!) אתם אלופים ועשיתם לנו את הערב לגמרי!
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שלמות שלמות שלמות אין מילים לתאר את הלארג׳יות, הפינוקים, האוכל המושלם והמגוון, מנהל האירוע האלוף יוני וצוות המכירות וניהול של לירון המלכה. כל התהליך באווירה טובה וזמינות מול לירון וגם עם יוני החל מפגישת עיצוב ותפריט וחשוב מהכל ניהול הערב ברמה הכי גבוהה שיש. כולם ידעו למי לפנות והיה היה שם בכל דקה ובאווירה טובה ומרגיעה. החבר׳ה פשוט אלופים!!! הקינוח יוגורט צמחוני זה החלום, האוכל בכלל והשפע היה מורגש. אין מה להתלבט בכלל ! שווה כל שקל!
הצג עוד

Diana   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
Excellent service. Nir, the event manager, is a real pro and he took charge of the whole event above and beyond expectations. The food was really tasty and supernicely presented (which was very important to us and we had a lot of guests from abroad. Fantastic experience with them.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up