כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מועדון התיאטרון
95
99 מתוך 100
לפי 58 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yahel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
צוות מועדון התיאטרון היקרים, טל ברנמן, בר ונאור, מוטי צרפתי- קייטרינג אמבורזיה, יואב שחם הדיג’יי, אנשי תאורה וVJ, צוות הברמנים, המנקים וכל שאר העובדים התותחים! מלאי תחושות התרגשות ותודות על האירוע המיוחד והערב השמח והמרגש שלנו. אנחנו לגמרי עוד זוג קלישאתי שנכנס בפעם הראשונה וידע שזה המקום הנכון בשבילינו כדי לחגוג את היום שלנו. גרמו לנו לתחושת ביטחון, מקצועיות, נעימות ואהבה אדירה- כאילו אנחנו ‘הלקוחות’ הבלעדיים שלהם. נתנו תחושה והוכיחו גם שהם יודעים את העבודה, שאנחנו באמת חשובים להם ושיעשו הכל כדי שנרגיש הכי שמחים ומאושרים שיש. לא יכולנו לבקש משהו אחר, האירוע היה ב ד י ו ק מה שרצינו ומה שתיאמנו ומה שחלמנו ולנו ולמשפחות שלנו רק נשאר להנות מהאירוע שלנו. אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על האירוע- מהאורח הכי צעיר שלנו ועד האורח הכי מבוגר. מוטי צרפתי וקייטרינג אמברוזיה- אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על האוכל, ואפילו המשפחות שלנו אומרות שהיה הרבה יותר טעים מהטעימות, ובטעימות היה ממש וואו! האוכל היה טרי, טעים ועשה חשק לעוד. באמת אלופים!!! וליואב שחם הדיג’יי- המסיבה הכי כייפית בעולם!! קרא את הקהל שלנו בצורה מדהימה, נפגשנו לפגישות מקדימות והייתה לו חשובה ההיכרות איתנו. באמת שלא יכולנו לבקש משהו טוב יותר ממנו. מבטיחים שהמילים האלו נכתבות עם התרגשות מטורפת, אבל עם הרבה אהבה ותחושה טובה בלב. באמת שכל אחד ואחד תרם לאירוע ולהרגשה המטורפת שלנו.
הצג עוד

Shlomit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
התחתנו לפני שלושה שבועות במועדון התאטרון. אין מילים שיתארו את עוצמות האירוע. קיבלנו אינספור תגובות חיוביות ונלהבות מהאורחים - על בחירת המקום החד פעמי, על הטיב האוכל, על הסטייל! כל כל הרבה מילים טובות, שנדמה היה לנו בשלב מסוים שזה כמעט לא הגיוני. אבל האמת היא שמועדון התאטרון היתה הבחירה הכי נכונה שיכולנו לעשות. לא עוד אולם אירועים קלאסי עם אנשי מכירות עייפים, אלא בית של אנשים צבעוניים שיסללו לכם את הדרך המושלמת ביותר לפתוח את החיי הנישואין ולחגוג את האהבה יחד עם האנשים החשובים לנו. הצוות, בניצוחו של טל, היה שירותי מהיום הראשון וקיבלנו יחס חם, ממש כבני משפחה. אז לכל המתבלטים/ות למניהם, נוכל להכריז באופן חד וברור - אין אולמות שיכולים לתת פייט לדיוק שבחוויה הזו. במועדון התאטרון לא יהיה לכם עוד אירוע שגרתי, שזכרנו יעלה אבק באלבום במזנון של ההורים, תהיה לכם מסיבה בלתי נשכחת, שהיא שלכם, והיא ייחודית ושמעוררת ונוגעת בכל האורחים, מהמבוגר ביותר ועד הצעיר ביותר. תודה לכם אנשי מועדון התאטרון היקרים, תודה ענקית לך טל (על רוחב הלב, על האמת, על המקצועיות, על הזמן, על הנכונות לעשות אותנו הכי מאושרים ורגועים ושמחים שיש) תודה לקיטרינג אימברוזיה המוצלח, על השירות והאוכל שהיה טעים לכולם! אוהבים אתכם!!!
הצג עוד

Stephanie   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מחפשים משהו שונה ממנה ראשונה, לקום, לשבת, לאכול, שוב לקום, לרקוד, לשבת, לרקוד, לאכול, אוי לקחו לי את הצלחת, שוב לרקוד? אז שלום, אנחנו חי וסטפאני והייתה לנו חתונה אדירה! חייבים להמליץ על מועדון התיאטרון. כשהחלטנו לעשות מסיבת חתונה מיד הבנו שאנחנו מחפשים משהו לא קונבנציונאלי, פחות מיושן, יותר מסיבתי, צעיר אפילו נקרא לזה. האנשים שעומדים מאחורי המקום הקסום הזה קשובים, מקצועיים והעניקו לנו שלווה ורוגע בזמן ההכנות ליום הגדול.   קונספט חתונה הפוכה, בופה אוכל שנמשך כל הערב בעיצוב של בסטות בשוק בניצוחו של מוטי צרפתי מקיטטרינג אמברוזיה, טקס החופה ומיד לאחר מכן מסיבה אל תוך הלילה עם שני דיג'יים שהעיפו את האורחים שלנו! הכל תקתק וזרם. וזה המקום לומר תודה 🙏 לדורון, טל, איציק, בר ומוטי שהשאירו את האורחים שלנו המומים עד היום מכמה שהיה מטורף! לצוות הבר המרשים והשירותי ועד לצוות המנקים החייכנים. מועדון התיאטרון, פתח בפנינו את האפשרות לחתונה הפוכה, ראשית אוכל ואז חופה מאוחרת, כך כולם שבעים וישר אחרי החופה התחילה ה-מסיבה. בחרנו את סגנון העיצוב באולם כשוק, המקום השתנה לגן יפייפה, מלא בעצים, עציצים, דשא ומזרקה הפכו את המקום למושלם. תודה על ערב קסום שישאר איתנו לעד💕🙏 אנחנו ממליצים!!!
הצג עוד

Tehila   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
עשינו אירוע/חתונה אזרחית במועדון התיאטרון עם 250 אורחים האוכל שהמליצו מהמועדון היה מעולה וגרף מחמאות מכל אורח - קייטרינג אמברוזיה ומוטי המעולה שדאג לכל פרט קטן ולאוכל ברמה הכי גבוהה שיכלנו לתאר. מבחינת המועדון- האווירה מטורפת, התאימו את עצמם אלינו באופן מושלם, המליצו לנו והכווינו אותנו לבחירות הנכונות. המועדון הוסיף בר קדמי שהיה ברחבה ואוכל שהיה זמין כ-ל הערב (גם אחרי הטקס!!) היה כיף ברמות שאי אפשר לתאר-האירוע נמשך עד 3 לפנות בוקר כי אנשים פשוט לא רצו ללכת( וגם אנחנו!(: ) תודה רבה לטל,בר ודורון על הדאגה, ההמלצות, ההקשבה. בזכותכם האירוע שלנו היה סופר מגניב סופר תל אביבי וענה על כל הציפיות ומעבר.
הצג עוד

Fixlers   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לחתונה שלנו רצינו משהו פשוט אמיתי וכיף, אווירה של מסיבה אחת גדולה לחגוג את היום המאושר שלנו עם המשפחות והחברים. לאחר חיפושים רבים הגענו למועדון התיאטרון ומיד הבנו שזה זה! השירות היה מושלם, האוכל שהגיע מהקייטרינג הקבוע של המקום היה פשוט מדהים ועד היום אנחנו שומעים על כמה היה טעים (!), העיצוב היה בטוב טעם ובול כמו שרצינו וביקשנו, האווירה במקום הייתה פשוט מושלמת והבעלים בעלי לב רחב ואכפיות. החתונה שלנו הסתיימה בלית ברירה בחמש לפנות בוקר ועד היום כולם מדברים עליה. מילדים ועד מבוגרים כולם פשוט נהניו בטירוף ואנחנו חזרו עייפים אך מרוצים!! ממליצים בחום!!!!!!!!!
הצג עוד

henchu20   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אחרי שקראתם את כל השבחים על התאטרון, אנחנו אומרים לכם- הכול אמת. כן, זה מקום מושלם למסיבת החתונה הכי שמחה בעיר. כן, טל והצוות של המועדון הולכים להיות החברים, הפסיכולוגים, השפיות בתהליך הזה - וכן, הם עושים את זה מכל הלב. כן, אתם תרגישו איתם הזוג הכי מיוחד בעולם, הם ידאגו לכם לפני, תוך כדי, אחרי. כן, תוכלו לעשות חתונה המתאימה למידות, לטעם ולהוויה שלכם. כן, יהיה לכם מושלם. על אמת. באחריות. בקיצור, ממליצים לכם בחום להפיק את אחד הימים המושלמים שלכם במקום שבו יודעים לעשות את זה הכי נכון והכי באהבה.
הצג עוד

nofar.shomroni   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מאושרים עם הבחירה שלנו להתחתן במועדון התאטרון! הפגישות והטלפונים תמיד היו באווירה טובה, טל דאג לכל מה שצריך, כולל כל מה שלא חשבנו עליו בעצמנו. למרות שבחרנו ללכת עם ספקים אחרים ממה שהוא הציע, טל עבד איתם בשיתוף פעולה מלא וניכר שחשוב לו שהחתונה תהיה הכי מוצלחת שאפשר. בחתונה הייתה אווירה מדהימה, איציק מנהל האירוע דאג לכל מה שצריך לאורך כל האירוע. אנחנו היינו מעוניינים בחתונה עם דגש על מסיבה הכי כיפית שאפשר וזה בדיוק מה שקיבלנו! ממליצים בחום ובאהבה גדולה.
הצג עוד

Dov   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי שנה של חיפושים אחרי מקום המתאים לקונספט הספציפי שלנו, החלטנו לקיים את האירוע במועדון התיאטרון. הסיבה העיקרית? יחס חברי ולא מתנשא מצד נציגי המקום. כמעט בכל מקום שדרכנו קיבלנו אנשי מכירות קשוחים ומתנשאים. כמעט ולא התחתנו. האירוע עצמו היה מקסים ובדיוק לפי התכנית. מומלץ בחום.
הצג עוד

Sonia   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו במועדון התיאטרון ביום שישי בצהריים. הגענו למקום לאחר שביקרנו במספר מקומות נוספים. כבר בסיום הפגישה הראשונה עם טל, ידענו שאנחנו בידיים טובות! היחס החם לזוג צעירים אבוד בעולם החתונות הגדול כבש אותנו בין רגע! המחיר שקיבלנו התאים בדיוק לצרכים שלנו, והיה אטרקטיבי בהרבה ממה שהוצע לנו במקומות אחרים - אולם לא פגע במאום באיכות האירוע! המקום עובד בהסדר עם חניון צמוד, וממקום בגבול ת"א- יפו. מה שמאפשר לאורחים להגיע לאירוע בנחת, ולא לדאוג למחיר גבוה של חניון או הסעות. לאורך כל הדרך הצוות היה קשוב לבקשות וההערות שלנו, ובכל הנוגע לעיצוב המקום ולאירוע כולו - השמיים הם הגבול, רק תעזו לחלום! העיצוב של המקום היה מעולה, וממשיך להיות שיחת היום בקרב אורחינו. טל, איציק והצוות דאגו ללוות אותנו לאורך כל התהליך, וסייעו לנו תמיד - אפילו בנושאים שלא היו בהכרח בתחום אחריותם. העיצוב המיוחד, האוכל המדהים, הצוות החם, האווירה החיובית והמיוחדת הם שיחת היום בקרב אורחינו - הצעירים והמבוגרים כאחד! המקום יוצר אווירה מיוחדת ומאפשר לשלב בין מסיבה מטורפת לאורחים הצעירים, לבין ארוחה וישיבה מכובדת לאורחים המבוגרים יותר. לא יכולנו לבחור יותר טוב!!! תודה רבה רבה!!!
הצג עוד

barak.taly   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
זה היה האולם היחיד שבעלי ואני ראינו. כבר בפגישה עם טל, הבעלים, ידענו ששם נתחתן. טל והצוות ליוו אותנו מהרגע הראשון, עברנו עימם את כל השלבים עד למועד האירוע, בלי לפספס כלום, במקצועיות רבה, יחס אישי וצמוד. גם כששיגעתי אותו לקראת האירוע, טל נשאר סבלני ועזר בכל מה שיכל. היום עצמו עבר בכייף בלי צורך להתעסק בכל מה שקשור למקום. מנהל האירוע היה זמין לנו מהרגע שנכנסנו לאולם, ולאורך כל האירוע. טל הצליח לעזור לי לשמור על שפיות ולעבור בהנאה רבה את הערב הזה. קיבלנו מלא מחמאות שמדובר במקום יוצא דופן, שיוצא מהתבנית הבנאלית של חתונה, צוות מדהים שנתן שירות (ברמנים, מלצרים, ואנשי שירות אחרים שהמקום סיפק). שווה כל שקל!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up