כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ניצוצות אירועים
94
95 מתוך 100
לפי 115 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
95 מתוך 100
בחתונה נעזרנו בשירותים של בר ניצוצות. כבר מהמפגש הראשון שחר היה נעים, קשוב, כנה ובא לקראתנו בכל מה שהיה אפשר! ביקשנו ממנו בר קוקטיילים, ושחר שיתף אותנו בכנות בבעיתיות מסויימת שיש בבר קוקטיילים באירועים עם מספר אורחים רב והציע אלטרנטיבה שאף הייתה זולה יותר!צוות הברמנים מקצועי, אדיב ושירותי. האורחים סיפרו לנו שלא היה תור בכלל בבר והכל תקתק מעולה!
הצג עוד

elad   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
שירות מעולה, שחר היה מאוד נחמד וקשוב לבקשות שלנו. רצינו קוקטיילים מסוימים והם זרמו איתנו במחיר מוזל. משתדלים לדייק עבור הזוג ולבנות יחד איתם את התפריט המתאים להם.
הצג עוד

omer   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ניצוצות עובדים בתור הבר בגן האירועים שסגרנו בו (עין יעל). השירות מצוין, זמינות מעולה וחוויה מטורפת לנו ולאורחים!
הצג עוד

Rom   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התחתננו בטור סיני בתאריך 29.10.21 והחברה מניציצות סיפקו לנו את שירותי הבר, לא דמיינו שנקבל שירות ככ נעים, כל כך תכליתי, בעצם כל מה שרצינו התבצע על הצד הטוב ביור, הברמנים חמודים עם חיוך ענק על הפנים ובעיקר הבעלים של החברה היה זמין התעניין בשעות מאוחרות, עשה דברים שמעבר לתחום האחריות שלו, אני חושב שנתנו לנו שירות מושלם
הצג עוד

Saar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התחלנו לתכנן את החתונה שלנו לפניי שנה וחצי בחוות טור סיני. ואז הגיעה הקורונה. לאורך השנה וחצי האחרונות דחינו את האירוע מספר פעמים ובכל פעם כזו כמות האהבה, דאגה, הערכה ואכפתיות שקיבלנו משחר ומכל הצוות של ניצוצות היו םשוט מרגשים כל כך. ואז באירוע עצמו הבנו כמה זכינו. הצוות של הבר היה מלא אנרגיות, רוצה לגרום לכלל האורחים את התחושה הטובה ביותר, דואג שתמיד יהיה שמח ותמיד יהיה מה לשתות לכולם ובאמת פשוט דאג שיהיה אירוע מושלם. שילוב מופלא של אנושיות, דאגה והרבה הרבה אהבה ושמחה. פשוט תודה!
הצג עוד

Misscarmel3112   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
החברה עובדת עם המקום שהתחתנו בו - חוות טור סיני, ומהרגע שקיבלנו את הטלפון של שחר, המנהל, הבנו שהולך להיות מושלם. השירות, האנשים, המחיר- הכל מושלם ובאמת ברמה מאוד גבוהה! אנחנו ממליצים מאוד
הצג עוד

שי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
ההופננו לניצוצות לאחר פגישה בגן האירועים עין יעל, ואנחנו מרוצים עד השמים!! אלכוהול באיכות גבוהה, צוות אדיב, ושירות מצויין. שחר (הבעלים) היה אדיב ונעים מאוד וזמין תמיד!
הצג עוד

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
ההתנהלות שלנו מול שחר הייתה נעימה, הכל היה בחיוך באדיבות ובמקצועיות! ניצוצות עובדים עם הבוסתן-הגן בו התחתנו, ושמחנו לגלות שנבחר בשבילנו הבר הכי טוב שיש:)
הצג עוד

אלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לכל אורך ההכנות לחתונה קיבלנו שירות אידב ומקצועי מעל ומעבר, הכל במאור פנים ברמת זמינות מיידית. קיבלנו מניצוצות שירותי בר אלכוהול ואת די ג׳יי יניב דנן האלוף והשילוב המצויין הזה הרים את האירוע שלנו לפסגות גבוהות יותר אפילו ממה שציפינו... ממליצים בחום:)
הצג עוד

pirtzons   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
סגרנו עם שחר על שירותי בר לחתונה כשעוד לא הייתה קורונה והרבה אי ודאות. היה תמיד נעים לדבר איתו ובא לקראתנו בגמישות ובהבנה גדולה. בסופו של דבר לקראת החתונה השתנו דברים ו-"ניצוצות" לא יכלו לענות על הדרישות שלנו - שחר הציע מההתחלה שאבדוק עם ספקים אחרים והסכים לבטל את ההסכם בינינו בערך חודש לפני החתונה בלי שום בעיה - מקווים שעוד יצא לנו לעבוד איתו בעתיד
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up