כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

החמאם - יפו העתיקה

החמאם - יפו העתיקה

אולמות אירועים
טלפון:0723939908
94
91 מתוך 100
לפי 97 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
verify
100 מתוך 100
החוויה היפואית המושלמת שחיפשנו! מקום עתיק, אוטנתי, מיוחד במינו, עם אנשי צוות מדהימים מדהימים!

Ofri   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
חגגנו יומולדת לאבא שלי בחמאם! מקום פשוט מושלם!!מעוצב מהמם, כולל עיצוב הפרחים של אביחי!האוכל היה מושלם!! ממש טעים, לא הפסקנו לקבל תגובות טובות מהאורחים!!אבי ודודו היו הכי נחמדים, זמינים ואדיבים!!!מומלץ ביותר לחתונות ואירועים!!!
הצג עוד

shira.zilkha   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
הייתה חוויה מושלמת! אבי היה מקסים, האוכל היה מעולה! הבחירה הכי טובה שיש
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אנחנו גרים בחו"ל וזו היתה מסיבת החתונה השניה, רצינו לחגוג במקום מיוחד באופן אינטימי ולא דמיינו שהחוויה יכולה להיות כזו מושלמת. הצוות היו מאחורינו לאורך כל הדרך ותמכו בכל זמן לכל שאלה ובקשה, והיו לא מעט מאחר והארגון היה מרחוק. היה אירוע מיוחד במיקום משגע, והכי חשוב שהרגשנו שמקשיבים לנו .
הצג עוד

Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
חיפשנו מקום לחינה היה חשוב לנו מאוד נראות המקום, האוכל, האווירה חיפשנו לעשות אירוע ברמה עם אנשים שאפשר לדבר איתם
הצג עוד

David   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
החמם הוא מקום מיוחד במינו המופעל על ידי צוות מיקצועי העושה הכל מתוך אהבה! השירות מקסים, היחס אישי, הגישה אנושית, והאוזן קשבת. הצוות תמיד זמין לכל דבר ועובד בנחת ובסבלנות. פעמיים דחינו את מועד החתונה בגלל קורונה שמנעה מכמה אנשים להגיע מחו״ל, ובקשתינו תמיד נענתה בהתחשבות וללא שום בעיות. עיצוב הפרחים היה מדהים עד לפרט הקטן ביותר ובדיוק כבקשת הכלה. האוכל היה טעים מאד, המגוון היה עשיר, והשף דאג להתאים את התפריט והטעמים לטעמנו. החוויה בגדול היתה בלתי נשכחת והכל הודות לצוות החמם!!! תודה על הכל ובהצלחה!
הצג עוד

Valerie   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מקום מיוחד לחתונה אינטימית, הגענו לחמאם ולא התחרטנו לשניה! מקום מהמם, האוכל טעים ואווירה מעולה. ההתנהלות מול המקום היתה קלילה וזורמת וקיבלנו את הערב הכי מדהים שיכלנו לבקש!!
הצג עוד

adigan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אתחיל מהסוף ואגיד כי האירוע חברה שלנו בחמאם היה מושלם! הגענו לחמאם ברגע האחרון ותוך ימים אחדים הרמנו ביחד איתם אירוע מדהים. המקום עצמו יפיפה וכמעט שלא מצריך עיצוב. האוכל מעולה ואבי פשוט מהמם. ממליצה בחום!!
הצג עוד

יעל ורונן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
הגענו לחמאם כדי לסגור חתונה באוקטובר 2021, ישר התאהבנו במקום המיוחד והיפה הזה ובצוות, דודי ואבי שהיו מאד נעימים ומסבירי פנים וקיבלנו תחושה מאד חמימה כבר מההתחלה. ככה גם לאורך כל התקופה עד החתונה, הליווי והיחס היו מאד אישיים נעימים וטובים. אבי, מנהל האירוע היה זמין וסבלני לכל שאלה ובקשה באופן שאפשר לנו להיות רגועים ולהתכונן כמו שצריך לאירוע. בנוסף בסופו של דבר בחרנו לא לסגור מחשש מהקורונה וכשרצינו לאחר מכן לסגור לאפריל קיבלנו את אותה ההצעה שקיבלנו בעבר ללא שינוי במחיר. האירוע עצמו היה מדהים מתחילתו ועד סופו למעט מספר דברים קטנים וזאת על אף שזה היה ערב של פיגוע בתל אביב, דבר שאינו טריוויאלי. בסך הכל אנחנו ממליצים בחום!
הצג עוד

Hana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לחמאם לראשונה מאוחר בלילה אחרי עוד ערב מתיש של ריצות ושיטוטים בחיפוש אחר מקום לאירוע חינה של בתנו הבכורה. מהרגע שנכנסנו והכרנו את איילון ובהמשך את הצוות של החמאם- הבנו שהמסע שלנו הסתיים ושהגענו למקום המושלם. כבר בסיור הראשון במקום ראינו מקום מהמם מבחינה ארכיטקטונית הממוקם באזור מדהים ביפו העתיקה שתורם לייחודיות ולקסם של כל אירוע. אבל מעבר לכך – נוכחנו לדעת שהייחודיות של המקום והערך המוסף שלו קשורה במיוחד בצוות של החמאם ובאינטראקציה עמו. בעיצומו של גל הקורונה הרביעי כשהכל נראה כל כך קשה מסובך ובלתי ניתן להגשמה – איילון האחראי הפגין רצון טוב, יצירתיות, גמישות מחשבתית ולא חסך במאמץ על מנת לאפשר את האירוע , לתפור אותו במדויק ולהתאימו לצרכים שלנו . עד מהרה התוודענו לצוות מדהים ומיוחד עם סגנון ניהול מקצועי מוקפד איכותי ובעל תודעת שירות גבוהה שדאג לכל פרט אפילו הקטן ביותר. צוות זה פגש וליווה אותנו בכל שלב החל במפגש עם השף עמוס יוסף בארוחת טעימות בלתי נשכחת ובתכנון תפריט איכותי ומגוון המותאם לסגנון האירוע והמשיך במפגשים עם המפיק אבי לוגסי שעזר לנו בתכנון סידור האולם והתאמתו למספר המוזמנים. והשיא כמובן היה בערב האירוע עצמו –כל אנשי הצוות שהכרנו ושהפכו בינתיים לחברים נכחו באירוע ודאגו להצלחתו תוך מתן מענה מידי לכל צורך שהתעורר כך שבסופו של דבר - כל מה שייחלנו לו התגשם ,הרבה מעל ומעבר למצופה בערב בלתי נשכח ומרגש שלא הפסקנו לקבל עליו מחמאות מהאורחים ובני המשפחה . גם כיום בהסתכלות לאחור (ובתמונות...) אנחנו מרגישים שבחרנו נכון מקווים לחגוג שם אירועים נוספים כבעלי אירוע וכמוזמנים. איילון היקר וצוות החמאם המהמם – שאפו ענק! חנה ואילן
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up