כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אילנית שימריז

אילנית שימריז

שמלות כלה
טלפון:03-6020088 - שמלות כלה וערב
67
72 מתוך 100
לפי 37 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Sigal   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
95 מתוך 100
ממליצה על אילנית לבגד המושלם!!!קניתי לחתונת ביתי אוברול ברמת על!לא הפסקתי לקבל מחמאות.אילנית, עושה את העבודה מכל הלב, יודעת בדיוק מה נכון לך, אדיבה ומקצועית.

eden   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
אילנית תפרה לי שמלה מהממת, ולאורך כל הדרך היייתה סבלנית וקשובה לכל הבקשות שלי, השמלה יצאה ממש לטעמי, תפירה איכותית וברמה גבוהה! ויותר מהכל יחס מדהים וחם!
הצג עוד

שחר רחל   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
הגעתי לחנות ואילנית קיבלה אותי בצורה הכי מקסימה שיש .נתנה יחס אישי ומקצועי ברמה גבוהה .קיבלתי את שמלת החלומות ובנוסף קניתי שמלה בהמלצת בעלה שישבה בול על הגוף .היום קשה מאוד למצוא שמלות ערב אבל כשתגיעו לכאן תקבלו הכל
הצג עוד

מלכה   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
במרץ הגעתי עם חברתי לקנות שמלה לחתונת בני.השמלה שמדדתי היתה בצבע שחור , אך היות ורציתי בצבע ירוק, אילנית תפרה לי שמלה חדשה לגמרי. חייבת לציין לשבח את המקצועיות שלה , הנדיבות והאדיבות, ההרגשה הטובה שהיא נותנת , האכפתיות והשאיפה שלה לשלמות מלאה. ממליצה בחום רב על אילנית. כן ירבו כמוה.
הצג עוד

Miki   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
90 מתוך 100
שמרית נעימה ומקצועית. קשובה לבקשות וידעה מיד מה להתאים לי. לחתונת בני שתהיה באפריל התאימה לי אוברול שמלה והייתה קשובה לבקשות והוסיפה שרוול מעניין וחגורה נוספת.היום אספתי את השמלה שהיא מושלמת.תודה שמרית על ההקשבה וההבנה והיחס החם.מקצוענית ולשמוע בקולה כי היא מבינה מה נכון לגזרה.❤️
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
אילנית אישה שתלטנית ואגרסיבית. לא ממליצה אפילו למדוד! בזמן שתמדדי שמלה אילנית תגיע עם מספריים ותתחיל לגזור במקום להשתמש בסיכות כמו כל מעצב שפוי. בדרך זאת היא גורמת לאי נעימות מכיוון שהשמלה כבר גזורה למידותייך. לאחר מכן היא תתן לך הרגשה שאת חייבת לקנות ותקפיץ את המחיר שאמרה בהתחלה. התפירה ברמה הכי ירודה שיש, בדים זולים ותפירה לא מקצועית בכלל. פשוט נוכלת! להתרחק!!!!
הצג עוד

נ   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
להתרחק, הבדים שהיא מראה בחנות ומה שמקבלים בפועל לא תואמים בכלל. השמלה שלי הייתה הדבר הכי לא נוח שיש למרות שהתלוננתי על זה בפניה עשרות פעמים בכל מדידה וטענה שסידרה ותיקנה שום דבר לא תוקן, כל הגוף שלי היה מלא בחתכים ופצעים אחרי החתונה מרוב שהשמלה הייתה באיכות מזעזעת..
הצג עוד

דורית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
85 מתוך 100
הגענו לאילנית לקנות שמלה לאחות הכלה זכינו ביחס מקצועי. דוגמאות ייחודיות ונתנה לנו אפשרות.לבחור את הבד בעצמנו בחנויות בנחלת בנימין. כל שינוי שבקשנו, גם כשאילנית לא חשבה כמונו, נענתה בחיוב
הצג עוד

עופרי גולן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הגעתי לחפש שמלה לחתונה של אחותי, אילנית ישר הראתה משהו שיתאים לי והתחלנו לעצב לי שמלה מותאמת לי
הצג עוד

אתי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
עבודת התפירה נוראית גם אם מסתכלים על השמלה מבחוץ וגם מבפנים. למרות שהלקוחה הגיע מהצפון במיוחד למדידה, התופרת הגיעה באיחור משמעותי של כ4 שעות ולא פעם אחת . הבד ממנו נתפרה השמלה באיכות כל כך ירודה שכל הסיבים נראים על הבד בצורה נוראית. זאת היתה אמורה להיות השמלה של אם החתן. מאכזב כמה כל ההתנהלות היתה לא מקצועית!!!!!! חברתי נאלצה לקנות בדקה התישעים שמלה אחרת לחתונת בנה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up