כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

המפץ הגדול אירועים

המפץ הגדול אירועים

אטרקציות וגימיקים לאירועים
טלפון:050-7871921
79
73 מתוך 100
לפי 11 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
mayak04   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
80 מתוך 100
הגענו אליהם אחרי שהם צילמו מגנטים בבת מצווה של אחות של החתן לפני 4 שנים והמגנטים היו במצב כאילו חדש על כל המקררים של כולנו, אז היה לנו ברור שנלך עליהם ולו רק בגלל האיכות. כשהתחיל האירוע לא ממש זכרנו שהזמנו את צלמי המגנטים עד שאחד מהם פנה אליי בשאלה מה לכתוב על המגנטים :)בכל מקרה, עושה רושם שכולם היו מרוצים, אבל הייתי שמחה אם היו מצלמים יותר תמונות. יצאו בסה"כ 150 תמונות שחזרו על עצמן בגרסאות שונות. ציפיתי ליותר.
הצג עוד

מאיוש55   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
וווווואאאאאאווו! פשוט אין מילים!!! הייתה לנו חתונה מהסרטים... החל מהזיקוקים והפירויטכניקה עוצרי הנשימה בכניסה לחופה ולאחר שבירת הכוס, המשיך בבועות סבון ובעשן כבד מהמושלמים שראינו, מגנטים מוצלחים שריצו את האורחים כל הערב :) ולקינוח בר אופן של ממתקים ואביזרי סמבה שהעיף את הרחבה על רוקדיה לעננים!!!! בקיצור אכן מפץ גדול : אירוע שיכנס להיסטוריה וקורה רק פעם בחיים- בזכותם!
הצג עוד

noaor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
הגענו למפץ הגדול כיוון שהינו מאוד מרוצים מהמגנטים שלהם בחתונה של חברים טובים. המגנטים היו איכותיים והתמונות ממש יפות.לצערנו הרב התאכזבנו מאוד מהמגנטים בחתונה שלנו.לדעתנו ולדעת אורחינו הצלמת היתה פשוט לא מקצועית, בלשון המעטה.הינו ממש מאוכזבים מהמגנטים:הצלמת צלמה אינספור תמונות של אנשים מזוית נמוכה וממש לא מחמיאה.הוציאו הרבה מגנטים כפולים עם אותה התמונה (לדוגמה: זוג הצטלם והתוצאה מעל 5 מגנטים לאותה תמונה)בנוסף, לאחר האירוע הופתענו לגלות שלא קבלנו בכלל את חברת המפץ הגדול אלא חברת קש אחרת בשם STUDIO MC. לאחר האירוע התלוננו בפני תומר, איש הקשר של חברת המפץ הגדול לגבי החברה הוא הגיב בטוענה שהם עובדים עם מספר ספקים.
הצג עוד

מיכלזיו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הבחור שהגיע לחתונה שלנו לצלם היה ממש עשר!הוא כל הזמן ניגש לאנשים וקרא להם להצטלם, הוא הזכיר לאנשים שהתמונות מחכות להם בלוח ולא הפסיק לצלם את כולם כל הערב. הוא הכין המון מגנטים למלא אנשים, והסתובב כל הזמן בין אנשים!!אם יש רגעים/אנשים ספציפיים שאתם מעוניינים שיופיעו במגנטים הגדולים ממליצים לכם לבקש זאת מראש.
הצג עוד

s.k   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
המפץ הגדול היו פשוט גדוליםהבלונים יצאו בזמן,הזיקוקים היו מדהימים והעשן היה כבד (:היה כיף לעבוד איתכם והחתונה הייתה מושלמת
הצג עוד

eolove   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין מילים - יש לציין שלא ראינו אפילו פעם אחת את הספק עובד...כמו שאומרים סמכנו עליו ב"עניים עצומות" ולא ניראה לי שיכל להיות יותר טוב מזה.... הכל תיקתק כמו שעון - כל מה שסגרנו טלפונית התבצע בלי שום תקלה...
הצג עוד

sivank   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הביא לנו מגנטים מתחלפים אחלה גימיק כולם התלהבו,ועוד הרבה הפתעות. יש לו הרבה דברים חדשים שאין לאחרים כדאי לראות .והכי חשוב שירות מעולה
הצג עוד

dil   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
למה הקישור לאתר הבית מוביל לאתר בערבית

ybenodiz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
סגרנו את הדיל עם המפץ הגדול עם כמה זוגות חברים שהתחתנו סמוך לחתונה שלנוהתחתנו בלוקא ב- 13.5.09 וסגרנו עם אלעד על הפרחת 300 בלוני הליום לבנים בחופה,כ- 350 מגנטים ו- 50 כדורי אורז לרחבת הריקודים (לכמות של כ- 550 אורחים).אלעד והצוות שלו הפגינו מקצועיות לכל אורך האירוע.המגנטים שלהם ממש איכותיים ביחס למגנטים אחרים שיצא לנו לראות (איכות המגנט מעולה וכך גם הדפס התמונה שעל המגנט)הצלם של המגנטים ממש מקצועי והוא הצליח להנציח כמה רגעים נפלאים ותמונות ייחודיות מהאירוע שאפילו הצלם שלנו פספסהאפקט של הפרחת הבלונים הלבנים אחרי שבירת הכוס ע"י האורחים היה מדהים ומרגש!
הצג עוד

adielim   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אלעד פשוט מקסים, בחרנו מגנטים + בועות סבון, קיבלנו שירות נהדר והרבה שקט נפשי.\תודה רבה על הכל !
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up