כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דב פרל

דב פרל

עבודות שיפוצים
כתובת:
טלפון:054-5201604
0
88 מתוך 100
לפי 4 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
carnageranger   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
חוות דעת שלי:   עבודות גבס | שיפוצים   אני הייתי רוצה לחלק את חוות הדעת שלי לשני חללקים נפרדים כי אני אישית נהנתי מאד מעבודות השיפוצים של דב זה ממש היה 8-9 מתוך עשר אבל רק בגלל שהיה קטע אחד בו היה פחות טוב שזה עבודות הגבס. הם היו קצת דקים מידי וחלשים מידי אבל כל השאר היה פשוט מושלם.נראה לי שכאשר עושים שיפוצים כדאי מוד לבקש את עזרתו של דב. בנושא עבודות גבס אבל הייתי צריך קצר שדרוג מעבר למומחיות שלו.
הצג עוד

יואב1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
דווקא עשה את העבודה והיו מקצועיים מאוד, היה דווקא קל לעבוד איתם. המחיר היה יקר הכול וכולם אותו הדבר במחיר שלאם אבל עבודה נעשתה היטב הושלמה במהירות

מילי_ה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
דבל'ה הועסק כקבלן השיפוצים בדירתי ברמת גן. העבודה כללה שבירת קירות, הרחבת פתחים, ריצוף, הכנת הרצפה לפרקט, נקודות חשמל, הכנה למזגנים, הרחבת/ הקטנת חלונות, צביעת קירות תקרה ומעקות, ובטח עוד דברים שאיני זוכרת כרגע...דבל'ה הגיע לדירה, שמע ממני מה אני רוצה לעשות, העיר הערות מקצועיות לגבי מה שאפשרי (מסתבר שיש אילוצי בנייה בכל דירה שבכלל לא הייתי מודעת לקיומם)ושלח לי הצעת מחיר מסודרת, שהיתה הוגנת מאוד בהשוואה לקבלנים אחרים שבדקתי.השיפוץ תוכנן ל- 4 שבועות והסתיים כמה ימים לפני המועד המתוכן (כאשר באמצע היו חגים).העבודה בוצעה במקצועיות רבה, דבל'ה הצטיין ביחסי אנוש מעולים עם השכנים (שעלולים היו להוות גורם מפריע ומקטר בתקופת השיפוץ כשהם סובלים מהרעש והלכלוך)ואף אחד לא התלונן...שיפוץ הוא עניין מלחיץ למי שאינו מורגל בכך ולא ממש מכיר את העסק, יש הרבה מאוד עניינים לטפל בהם במקביל, וכל העסק יכול להיות מבלבל ומעצבן. דבל'ה השרה אוירה רגועה במהלך העבודה, נתן תחושה שהכל אפשרי ואין שום עניין שאי אפשר לפתור או לעבור בשלום, והכל עם חיוך והמון סבלנות.הינו בקשר במשך כל התקופה, כאשר אנו מתייעצים וחושבים יחד על פתרון דברים לא צפויים שעלו במהלך השיפוץ.דבל'ה שימש כ"מתווך" ביני לבין אנשי מקצוע נוספים שהעסקתי (אלומיניום, דלתות, מזגנים)כאשר צריך היה לתאם מול כל הגורמים את מהלך העבודה.בדברים מסוימים, כמו חלונות ואלומיניום, הוא הציע לי אנשי מקצוע שהוא מכיר, אך כאשר הראיתי לו הצעה נוספת מאנשי מקצוע אחרים הוא שם את האינטרסים האישיים בצד וייעץ לי לבחור בטוב ביותר, גם אם איש המקצוע ה"מתחרה" לא קשור אליו.ואחרי כל זה, מה שהכי קנה את לבי, היא העובדה שדבל'ה הוא פשוט אדם אמין ומקסים, שלקח אחריות על כל פינה בבית, וגם אחרי תקופת השיפוץ, כאשר צצו תקלות שבכלל לא קשורות אליו(למשל- אינסטלציה חיצונית של הבניין, בעית חשמל שקרתה בגלל עומס יתר, ואפילו רצון שלי לקדוח בקירות בטון כאשר אין לי מקדחה מתאימה...) תמיד יכלתי להתקשר אליו, לשאול, להתייעץ ובמקרה הצורך- להשתמש בשירותיו, בשמחה רבה ובלי להרגיש "לא נעים".לסיכום- מומלץ בחום, למי שרוצה לשפץ דירה ולעבור את זה בקלות, בלי דאגות, ועל הדרך להכיר אדם מקסים ומקצועי, שאפשר לסמוך עליו בכל דבר.
הצג עוד

Lior Sion   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
נתן שירות מעל ומעבר לחברה טובה - שיפוץ בעת מלא, מההתחלה עד הסוף, וחשוב מזה - אחרי הסוף - נתן אחריות ודאג לסגור פרטים ובעיות שלא תמיד היו קשורות אליו - אחראי, מקצוען, ולא יקרן.

להמשך גלישה באתר
up