82
91
מתוך
100
לפי
19
מדרגים
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)
כללי
לאדם
דירוג רמקול
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
20 מתוך 100
תקראו !!!!שלום לכל מי שקוראת את זה , אני מציעה בחום לקרוא עד הסוף לפני שאת מבזבזת את הזמן שלך על החנות המיותרת הזו. הרשו לי לספר לכם שני מקרים שקרו לי עם נציגי נעמה בצלאל- 1. לפני כשנה קניתי באתר האינטרנט שמלה במבצע. קיבלתי הודעה שהשמלה הגיעה לחנות. אמא שלי יצאה לאסוף אותה. בחנות אמרו לה שנעשתה טעות באתר ועליה להוסיף חמישים שקלים אם היא רוצה לקבל את השמלה . כל זאת לאחר קניית השמלה!! כמובן שלאחר ויכוחים רבים (יומיים) הם בסוף שחררו את השמלה . באמת תודה רבה. 2. לאחר המקרה הראשון אני נשבעתי לא לקנות שם יותר. אבל לאמא שלי היו סטנדרטים טיפה אחרים בכל הנוגע לשירות לקוחות. היא רכשה חולצה במבצע. לאחר יומיים הוחלט כי החולצה לא לטעמה ורצתה להחזיר אותה. נסעתי לחנות ושם ראיתי שלט ענק ובו רשום שאין החזרות והחלפות על מוצרים במבצע. באתר של המועצה לצרכנות ישראלית גיליתי שכל מוצר מעל סכום של חמישים שקלים ניתן להחזיר עד יומים מביצוע העסקה. בקיצור, נעמה בצלאל עושים מה שבראש שלהם בלי לדפוק חשבון לאף אחד.אין דבר יותר גרוע לחנות משירות לקוחות רע, וזה לא משנה כמה הגדים יפים
40 מתוך 100
הגעתי לנעמה בצלאל אחרי המון המלצות מחברות שזה המקום בשבילי היות ואני מחפשת שימלה פשוטה יחסית במחיר שפוי. כבר משיחת הטלפון הוויב היה מאוד לא נעים היה ממש קשה לתאם פגישה ונאמר לי מספר פעמים שהסיבה שכל כך קשה לתאם היא כי התופרת חייבת להיות שם על מנת שתוכל לראות את השימלה איך היא יושבת עלי ולהציע את התיקונים הרלוונטים בזמן אמת. יש לציין שהלוז שלי מאוד בעייתי וזה כמובן גם תרם לבעיה של תיאום הפגישה כי בשעות שכן יכולתי להגיע וחנות המפעל פתוחה התופרת לא נמצאת. בסופו של דבר הפגישה תואמה אמרתי עוד בטלפון שיש לי חזה גדול ואני באופן כללי מלאה ולא רזה. אמרתי את המידה המדוייקת של החזיה ואת המידה של החולצה שאני לובשת ומכנסיים.
הגעתי למקום בשעה הנקובה המוכרת היתה עסוקה עם מישהי אחרת (לא זוכרת את שמה) ולא בדיוק היתה נעימה או נחמדה (את הדלת לסטודיו פתחה לנו אחת הלקוחות אחרי מספר צילצולים). היא הביאה את השמלות שהיא בחרה בעוד מועד לדבריה לפי המידה שלי. שום שימלה לא היתה במידה שלי או אפילו קרובה להיסגר או להתאים במידת החזיה. לא ראיתי תופרת באיזור ואחרי מדידה של שימלה אחת עזבתי את המקום ממש מבואסת מרגישה שמנה ומאוד מאוכזבת. המחיר אגב של כל השמלות היה מאוד גבוה (סביב 4000) ולא היו שמלות מקולקציות אחרות. חלק מהשמלות היו בכלל קצרות (אם המוכרת היתה טורחת לשאול אותי את הסגנון שאני מחפשת אפשר היה לא להוציא אותן בכלל). לסיכום חוויה מאכזבת ולא נעימה. אפשר להגיד בטלפון אין את המידה שלך ואני אמשיך הלאה. במקום זה ביזבזתי זמן יקר (שאין לי ) ויצאתי במפח נפש. חבל.
100 מתוך 100
הגעתי לחנות של נעמה בצלאל, במיוחד מירושלים, לאחר שהייתי קרוב לייאוש בעניין מציאת שמלה לחתונה שלי. לדעת כל הדעות, אין לי גוף בעייתי במיוחד, אבל תופרת שהלכתי אליה דאגה להוריד לי את הביטחון העצמי לרצפה.החלטתי לנסות את כוחי במציאת שמלה מוכנה ואפשר לומר שברגע שנכנסתי לחנות הרגשתי שאני במקום הנכון.קיבלה את פניי מוכרת מקסימה בשם מורן, שמאד עזרה וייעצה לי. היא נתנה לי כמה שמלות למדוד, מתוך המבחר הרב שהיה בחנות, תוך שהיא מתחשבת בסגנון שלי ובמה שתיארתי שאני אוהבת או לא אוהבת.כשמדדתי את השמלה הראשונה, מיד התאהבתי. לשם ההשוואה, מדדתי מספר שמלות נוספות (כולן היו יפות, אל לא כולן ישבו עליי יפה) ולבסוף חזרתי לשמלה הראשונה שמדדתי ואהבתי.על תג המחיר היה כתוב - 1499 ש"ח - מחיר זול מאד בהשוואה למחירים המופקעים של שמלות כלה בימינו. אך כשבאתי לשם, חיכתה לי הפתעה נוספת - השמלה נמכרה ב-80 אחוז הנחה והיא עלתה לי 299 ש"ח בלבד!!! כן - 299 ש"ח!!!מכיוון שכן נדרש תיקון קטן בשמלה (הרמת הכתפיות), נוספה לכך העלות של התיקון וכך המחיר הסופי היה 359 ש"ח.המוכרת הציעה לשלוח את השמלה המוכנה לאחר התיקון, לסניף בירושלים , כדאי שלא אצטרך לנסוע שוב לת"א במיוחד, וכך אאסוף אותה משם בעוד מספר ימים.
100 מתוך 100
חיפשתי שמלה קצת שונה ומיוחדת ומצאתי אותה בנעמה בצלאל, שמלה 7/8 מתחרה עבה וחגורת פפיון. התאהבתי בה מיד, והשילוב עם הנעליים האדומות שבחנות היה מוצלח ומיד הרגשתי שזו השמלה שאלבש.היא בסגנון שנות ה-50 האופייני לנעמה בצלאל. בובתית ומתאימה לאופי שלי. היא גם התאימה לחתונה הקטנה שלנו ולמקום בו התחתנו (הקומה ה-4)היחס של כל העובדים היה מדהים. רחלי כמובן שעזרה עם עוד חגורה כדי שתהיה לי אופציה נוספת. ואורה התופרת שהיתה נחמדה מהרגע הראשון ועד הפרט האחרון.בקיצור - נהניתי מהיחס, מהשמלה והמחמאות.ממליצה בחום - מזל טוב :)
100 מתוך 100
רציתי שמלה מיוחדת, שתהיה נעימה ונוחה (ושאוכל ללכת בקלות לשירותים במהלך הערב..)-ובמחיר לא גבוה (לא רציתי להוציא אלפי שקלים על שמלה לערב אחד).כשהגיע הזמן להתחיל לחפש היה ב"נעמה בצלאל" סופ''ש של sale על שמלות כלה, והחלטתי ללכת להציץ, כדי להתחיל להיכנס לאווירה... ומצאתי את השמלה שלי. קצת חששתי לקנות את השמלה הראשונה שראיתי, ובלי חוות דעת נוספת של המשפחה, כשבגלל הsale היה סיכוי שהשמלה לא תישאר, בסופו של דבר רחלי המקסימה שמנהלת את הסניף וראתה את חששותי פתרה את הבעיה ונתנה לי כמה ימים במהלכם אוכל להתלבט עם השמלה בבית ולהחזיר במידה שאתחרט. כמובן שלא התחרטתי.. השמלה מקסימה וקיבלתי עליה המון מחמאות בחתונה, היה לי נעים ונוח איתה מאוד. גם תכשיטים מקסימים להשלמת המראה מצאתי בחנות, הכל היה מוצלח יותר משדמיינתי, ובלי לכתת רגליים באינספור חנויות ומדידות.. איזה כיף!כשהגעתי למדידות ותיקונים בסטודיו המקסים, גם אמי ואחותה מצאו שמלות לחתונה, ושלושתינו לבשנו "נעמה בצלאל".. המון תודה!! רוני.
100 מתוך 100
במקרה נתקלתי בפרסומת על "מכירת שמלות לבנות" של נעמה בצלאל בדיזינגוף, אז באתי לראות. אמנם אני קונה הרבה בחנות והבגדים תמיד מקסימים, אבל לא ציפיתי ששם גם אמצא את שמלת הכלה שלי. היו במכירה המון דגמים מכל הסוגים, רובם קצת מתחת לברך. לי היה חשוב שהשמלה תהיה ארוכה והצלחתי למצוא שמלה בדיוק כמו שרציתי (שתהיה צנועה אבל לא משעממת). קצת חששתי מהתיקונים, כי השמלה דרשה הרבה, אבל בזכות המסירות והסבלנות של אורה מסטודיו התיקונים והתופרת המקצועית (שלצערי אני לא יודעת את שמה להודותלה) השמלה ישבה בול והיתה מדהימה.
100 מתוך 100
לנעמה בצלאל יש שמלות כלה מאוד "אחרות" - לא קצפות, מלאכותיות, עם המון נצנצים ופייטים. מדובר בשמלות יפות ומיוחדות, יחסית "פשוטות" במראה אך לא בתפירה ובאיכות! המחירים נוחים ומצויינים (אני קניתי שמלה מוכנה מהקולב, שהייתה זקוקה רק לתיקונים קטנים). לאורה התופרת יש ידיים טובות מאוד והיא תיקנה לי את השמלה ואף הוסיפה חתיכת תחרה באזור החזה על מנת שלא יבלוט.קיבלתי המון מחמאות על השמלה היפה והמיוחדת, שהייתה בחירה מצויינת וקלילה בחודש אוגוסט הלוהט!
100 מתוך 100
נעמה היה המקום הראשון אליו הלכתי למדוד שמלות. בעצה של חברה שגם התחתנה עם שמלה שלה (ושאהבתי), וגם כי ידעתי שאני לא מתכוונת להוציא אלפי שקלים על שמלת כלה, ושאני ממש לא הטיפוס הפומפוזי. אבל בהתחלה נחלתי קצת אכזבה. כמעט ויצאתי כי לא מצאתי משהו שמתאים לגזרה שלי (מתניים צרות ואגן מתרחב). אבל אז... רחלי עצרה אותנו והציעה עוד שתיים שלוש שמלות שלא שמנו לב אליהן.ואז לבשתי את השמלה וידעתי שזו השמלה. קשה קצת לקלוט שזו השמלה, כי אתה חושב לעצמך, אולי צריך לחפש עוד?אבל לא... שמלה מתוקה, עם מחשוף וי מחמיא, ומפתח A, ותחרה בטקסטורה יפה ונוצצת. ועוד: היא מגיעה קצת אחרי הברכיים, וכל כך אהבתי את הטוויסט הזה! הרגשתי שזו אני שם בשמלה, ולא בתחפושת. כלה קלילה ומתוחכמת, שנותנת כבוד לאירוע אבל גם לעצמה. שמלה אחרת שמדדתי בסייל שהיה באותו יום המחיש לי כמה לא מתאימה לי התחפושת הזו, וכל הזמן רק המשכתי לחשוב על השמלה שלי. אחרי שבועיים באתי וקניתי, בתוספת של תואם (מאותו בד). נדרשו כמה תיקונים, וביום האחרון תיקנו עלי את השמלה לפחות פעמיים עד שהיא ממש התאימה, ונתנו לי עדיפות - תודה לזהבה שבכל הלחץ עבדה קשה על השמלה שלי, למרות שמיהרה. לאורה יש עין טובה מאד והיא עשתה תיקונים מעולים שגרמו לשמלה להחמיא לי עוד יותר :)
80 מתוך 100
לכלה שאין לה כוח להתעסק עם שמלות-קצפת ועם סט אינסופי של מדידות, ושלא רוצה להוציא סכום חמש-ספרתי - נעמה בצלאל היא הפתרון! שמלות יפות, פשוטות, ולא מתחכמות, אבל יחד עם זאת מתוחכמות. בחרנו שמלת כלה בתוך 40 דקות, ולאחר מכן באנו לעוד שני תיקונים וזהו.
100 מתוך 100
לנעמה בצלאל ישנן שמלות כלה פשוטות יותר וזולות בהרבה מיתר החנויות ויחד עם זאת מאוד יפות. היחס של המוכרות מדהים!!! מכיוון שרציתי שמלת כלה אחרת, פשוטה יותר הבנתי שהשמלות של לנעמה בצלאל מתאימות לאופיי. השירות שקיבלתי היה יוצא דופן כבר מהרגע הראשון... שהיתי בחנות מספר שעות ולאורך כל היום קיבלתי שירות מדהים מרחלי ומיטל, עם חיוך רחב, תוך התייחסות מכבדת ומבינה לצרכיי ולמלוות שלי. מכיוון שזו הייתה החנות הראשונה אליה נכנסנו, היינו צריכות עזרה והכוונה. ולשמחתי הגעתי לחנות המתאימה :) מיטל סייעה בכל שאלה ובקשה. ידעה לומר בכנות אם השמלה מתאימה לי ולא "דחפה" אותי לקנות שמלות שלא התאימו לגזרתי. בכל פעם שחשבה שיש צורך בחוות דעת נוספת קראה לרחלי. רחלי הייתה מדהימה. ידעה להסביר לי בדיוק איזה סגנון מתאים לי יותר וגם מה לא מתאים ואף הראתה לי באמצעות סימון בסיכות איך השמלה תראה אחרי התיקון. וגם היא לא ניסתה למכור לי בכוח שמלה.

