כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עידן שחר

עידן שחר

טיפולי יופי וקוסמטיקה
טלפון:052-5113276
88
92 מתוך 100
לפי 53 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tehila   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנתי ב-9/8 באיסט בתל אביב. נפגשתי עם עידן שחר וכבר בפגישה הראשונה הוא ידע איך אני הולכת להיראות באירוע. בהתחלה קצת חששתי בלי איפור ניסיון ושיער, אבל הכימיה איתו הייתה הכי טובה שיש. עידן הגיע אליי למקום התארגנות.. יום לפני הלך יחד איתי לבחור סיכה לשיער, הרגשתי שאני בידיים טובות. הגיע אליי , לאפר ולסדר לי את השיער ולאפר עוד 2 מלוות שלי. האיפור יצא מושלם!!! והתסרוקת בדיוק מה שאני אוהבת. כל הערב החמיאו לי על השיער והאיפור. יצא כל כך עדין וטבעי - ממש התאים לי לאופי את מה שעשה לי. מוכשר מאוד. איפר מהמם גם את המלוות שלי. ועוד סיים לפני הזמן! עידן- תודה רבה רבה רבה. הרגשתי נסיכה מהממת ליום אחד :) ואני אחת שלא רגילה להתאפר ולא אוהבת איפור וחששתי בהתחלה, אבל יצא מושלם!
הצג עוד

galbgal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עידן מקסים ומוכשר. היה תענוג לעבוד איתו. התסרוקת הייתה מושלמת והתאימה לחלוטין לשמלה שלי ולקונספט בו רציתי להראות. לא עשיתי עם עידן איפור ניסיון, אבל אחרי יום החתונה שביליתי עמו הבנתי שאין צורך. הוא יודע להתאים בדיוק את האיפור והתסרוקת המתאימה וגם מספיק קשוב לכלה ולרצונותיה בשביל ליצור מראה מושלם. ממליצה על עידן בחום.
הצג עוד

אילנה ב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
קבעתי עם הספק זמן קצר לפני החתונה, הוא היה זמין ומאוד נחמד ונעים, עשה רושם שמאוד מקצועי, הוא הגיע אלי הבייתה ביום החתונה עם שרון, כיון שהיו לי עוד שתי מלוות, עמד בזמני ההגעה אבל הייתי מוכנה ולבושה עוד לפני שהצלם שלי הגיע כך שזה היה מאוד מבאס. עידן עבד עלי ושרון על שתי המלוות. עידן לא עשה לי יום ניסיון כי אמר שהוא לא עושה וכי עד שאני לא אהייה מרוצה הוא לא מסיים ולצערי הייתי מאוכזבת. ועידן לא ממש הציע לשנות או לתקן אלא להיפך, נתן לי הרגשה שאין סיכוי שהוא מתקן לי את השיער , לגבי האיפור התעקשתי לראות את התהליך של האיפור כי אני ממש לא אוהבת מוגזם ועידן ממש התעקש שלא וזרמתי איתו, כאשר ראיתי את התוצאה הסופית כמעט בכיתי וביקשתי שיוריד מהכמות, ככה שבסופו של דבר לדעתי האיפור לא נראה טוב בכלל ואני בהרגשה האישית שלי הייתי מאוד מאוכזבת. עידן סיים לעבוד עלי די מהר בזמן ששרון עדיין עבד על המלוות ובמקום לנסות לתקן את השיער והאיפור הוא היה עסוק בטלפון בלסמס ובכלל לא הסתכל לכיון שלי כאשר ידע שאני מאוכזבת!! ראוי לציין שהמלוות היו מרוצות משרון. 
הצג עוד

gilatel25   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התארגנתי בשרתון סיטי טאוור ועידן הגיע עד אליי, כל ההתארגנות הייתה כיפית ורגועהלמרות שלא עשיתי איפור ניסיון או תסרוקת ניסיון (כי פשוט סמכתי עליו) הוא ידע בדיוק להתאים לי את המראה הנכוןהאיפור יצא מעלף, התסרוקת יצאה מהממת והחזיקה מעמד כל הערב (סיכה לא זזה) ושקמתי בבוקר אפילו האיפור נשאר :)בקיצור יצאתי מרוצה ואני ממליצה עליו בחום!!
הצג עוד

עדי ועמית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התארגנתי במלון לאונרדו בחיפה, עידן שחר ושרון הגיעו בזמן לחדר במלון . כל ההתארגנות היתה נעימה, הם הביאו את כל הציוד הנדרש. היינו אני ועוד 3 מלוות , ועידן עמד בזמנים , האיפור והשיער יצאו ממש יפה. האיפור והשיער החזיקו כל הערב, למרות שהיו לי חששות לפני בגלל החום והלחות הגבוהה שיהרסו. אני רוצה לאודות על שירות נעים, חם מקצועי במיוחד.
הצג עוד

נעמה א   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
גאון!!!!! כאשר חברה שלי הפנתה אותי לעידן, בהתחלה קצת חששתי, מכיוון שהוא לא עושה איפור ושיער ניסיון. ברגע שפגשתי אותו, ישר ידעתי שאני בידיים טובות! התסרוקת שלי הייתה מושלמת!!!!!! אני קפצתי כל הערב, אנשים חיבקו אותי חזק- התסרוקת לא זזה!!!! האיפור היה מושלם!!!! הוא שילב בצללית מספר גוונים אך בצורה מושלמת! אני ראיתי איפור של הרבה כלות, אך אף פעם לא ראיתי כזאת השקעה! אני בכיתי המון!!! ואני מתכוונת המון!!! האיפור לא נמרח! הוא נראה מושלם כמו בהתחלה!! אחרי החתונה הסתכלתי במראה והאיפור נראה בדיוק כמו בהתחלה! פשוט יפיפה! עידן עשה לאחותי תסרוקת והיא הייתה מהממת!!! היא הסבירה לו מה הסגנון שהיא רוצה והוא עשה לה תסרוקת מדהימה!!אני מאושרת שלקחתי את עידן בתור מעצב שיער ומאפר- הוא העניק לי את השלווה והביטחון שרציתי באותו יום חתונתי:)
הצג עוד

meitalhezi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
רציתי לעשות שיער ואיפור באווירה ביתית והגעתי לעידן שחר בהמלצת חברה. ביום החתונה הגעתי עם אחותי שעשתה שיער ואיפור ועוד 2 חברות שעשו שיער. עשה עלינו קופה של 3000 שקל אפילו כוס מים לא הציעו לנו.התוצאה הייתה יפה למרות שלא הייתה בדיוק מה שסיכמנו, התסרוקת לא החזיקה עד סוף הערב!הוא ניסה לשכנע חברה שלי שלא חפפה את השיער שבוע! שהתסרוקת תצא יותר יפה אם לא יחפוף לה!!! אחותי רצתה אסוף איכשהו הצליח לשכנע אותה להשאיר פזור ועשה לה צמה בקצוות שיער ואחרי החופה כבר התפרקה.והכי הזוי זה שהוא ניסה לעקוץ אותי!!! נתתי לו מקדמה של 200 שקלים ביום שסגרנו וביום החתונה כשחישבנו כמה עוד מגיע לו הוא לא הזכיר את ה- 200 שקל. מזל שבסופו של דבר נזכרתי ואמרתי לו על זה
הצג עוד

soomsoom   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
עידן הגיע לבית שלי ביום החתונה באיחור של חצי שעה. אני הייתי במצב רוח טוב אז לא עשיתי מזה סיפור. מהרגע שהוא הגיע הוא דיי תיקתק אז לא היו לנו עיכובים. האיפור והשיער יצאו מהממים. הכל יצא מאוד עדין ופשוט אבל נסיכתי ומדויק. קיבלתי אינסוף מחמאות על האיפור והשיער, ןגם היום, חודש וחצי אחרי אנשים לא מפסיקים להגיד לי איזו מהממת הייתי. המומחיות של עידן היא באמת לעשות עבודה עדינה אבל אצילית ומהממת. למרות כל המחמאות חשוב לי לציין כמה דברים שהפריעו לי:1. התסרוקת התחילה להתפרק כבר בתחילת הריקודים, מה שקצת הפריע לי. המסרקייה שהיתה לי בשיער כל הזמן יצאה החוצה עד שפשוט הורדתי אותה (גם דיי בתחילת הריקודים). 2. האיפור בעיניים קצת נמרח בסביבות חצות בערך, לא נראה טוב בתמונות...3. הפן שהוא עשה לאמא שלי התחיל לצנוח כבר באמצע החתונה 4. במהלך ההכנות עידן בעיקר ישב בצד, סימס ודיבר בטלפון והוד הכין את השיער. עידן עשה רק את הפינישים. אני ציפיתי שעידן יעשה הכל ויהיה מאוד צמוד אליי וזה לא היה ככה.בשורה התחתונה, חשוב לציין שעידן מאוד מוכשר אבל ציפיתי ליותר מקצועיות ויסודיות ממנו.
הצג עוד

adi192003   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנתי בשבוע שעבר ב-8.9.סגרתי איפור ושיער אצל עידן אחרי פגישה אחת אצלו שבה הוא גרם לי לבטוח בו ב-100% והבטיח תוצאות מושלמות.הגעתי ביום החתונה אל עידן עם עוד 2 מלוות בשעה 11 בבוקר לבית שלו, הייתי כלה יחידה שלו באותו היום.אני חייבת לציין שלהתארגן באווירה ביתית היה פשוט מושלם!! רגוע, בלי לחץ, עם אווירה נעימה.עידן והעוזר שלו הוד עשו עבודה מקסימה.עידן איפר וסירק אותי והייתה מרוצה מהתוצאות, בדיוק כמו שהוא הבטיח שייצא מושלם. האיפור והשיער החזיקו לי עד סוף הערב מבלי לזוז והתוצאה הייתה מהממת!!!המלוות שלי גם הן יצאו מרוצות מהאיפור והשיער.בנוסף, אחותי הגיעה בצהריים להתאפר ולהסתרק אצלו וגם היא יצאה מרוצה.בקיצור עידן פשוט אמן!!!! אין מילים אחרות!!! העבודות שלו,האיפור,התסרוקות פשוט מדהימות!!ממליצה בחום לכל מי שרק מתלבטת- עידן שחר!
הצג עוד

loko1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין לי מילים! הבחור פשוט אומן! הגעתי לעידן דרך המלצות, ללא תסרוקת ואיפור ניסיון, פשוט בזכות קליק מדהים סגרנו.עידן הכין אותי, את אמא שלי ואחותי.אווירה כיפית, רגועה, אין ספק שעידן והוד (הבחור שעבד איתו) הרגיעו אתנו ביום המלחיץ הזה.לא קבענו מראש כלום, נתתי לו יד חופשית ולא הפסקתי לקבל מחמאות כל הערב.שלושיתנו יצאנו מאוד מרוצות, האיפור והשיער החזיק כל הערב.מומלץ בחום!!!!!!!!!!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up