כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אורית הרץ - אומנות שמדברת בפרחים

אורית הרץ - אומנות שמדברת בפרחים

עיצוב אירועים
טלפון:052-2232927
94
97 מתוך 100
לפי 70 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מירבוש3   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
תודה, היה אירוע ניפלה

fifo123   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
וואו,מדהימה .אין דברים כמוך

דודית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בקצרה, שזירת זרי פרחים זו אומנות, ולאורית יש את הגישה האומנותית והמקצועית לנושא. אין עליה.

EllaElad   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אורית מקסימה! וזה הכי חשוב כשאת מתכננת חתונה...נפגשנו בביתה שבקיבוץ, היא הכינה כיבוד ודברנו על החתונה ובכלל על החיים. היא מיד הבינה איזה זר יתאים לי, משיחה ומהתמונה של השמלה. ביום החתונה, החתן נסע לקחת את הזר, שהיה מוכן ויפה להפליא! אורית שמרה איתו על קשר והכווינה אותו למקום...על הזר - היה הכי מיוחד שיש! אף פעם לא ראיתי זר כזה באף חתונה, הצלם כל-כך התלהב שעשה לזר בוק נפרד (;כולם החמיאו ואהבו כי באמת היה לא שגרתי! ממש מפרחים מיוחדים...ממולץ בחום! היא נהדרת ומוכשרת!
הצג עוד

shani.w.   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני עשיתי אצל אורית זר כלה. אורית הבינה מיד מה אני רוצה, וכשאמרתי לה איזה צבעים ארצה בזר, כבר מיד אמרה לי מה היא מתכננתי ובאיזה פרחים יפים ואיכותיים תשתמש. אורית עושה עבודה יסודית ומקצועית, קבענו פגישה בה הראתה לי את הפרחים שלדעתה יתאימו, בחרה את גודל הזר לפי הגובה ומבנה הגוף שלי וכל זה בחיוך ואהבה ענקית לעשייה הזו. הזר יצא פשוט מהמם!!!! החזיק לי כל הערב מבלי שהפרחים התייבשו ולא הפסקתי לקבל מחמאות עליו!כמובן שאורית המדהימה התקשרה לראות שהזר מוצא חן בעיני ושזה מה שדמיינתי. אורית היא אדיבה, מקצועיות, משתמשת בפרחים הטובים ביותר, מקסימה וכיף שיש כאלו נותני שירות!
הצג עוד

yafit.dav84   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התקשרתי לאורית יומיים לפני החתונה לבקש שתכין לי זר,היא מייד נענתה, היתה זמינה וקשובה. היא הכינה לי זר מדהים שאני מסתכלת בתמונות וכל פעם נהנית מחדש מהבחירה שלי, ממליצה בחום
הצג עוד

nofar&itay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לאורית דרך האולם שהתחתנתי בו (גני כנען) והתוודעתי לכל העיצובים שלה בעזרת הפייס קבעתי איתה פגישה ולקח לי בדיוק שלוש דקות להחליט שאורית היא זאת שתעצב לי את הזר ואת הסיכה לשיער...ביום החתונה הגעתי אליה הביתה בבוקר אחרי שהיא התאמצה במיוחד שהזר והסיכה יהיו מוכנים בבוקר ובנוסף היה איזה שהוא אירוע עצוב מעט במשפחתה ועדיין למרות הכל היא הכינה לי את הזר והסיכה!!אורית הצליחה לקלוע בול אבל באמת באמת בול למה שביקשתיואחרי הכל כ"שהעזתי" לבקש את השאריות של הפרחים מהזר שלי בשביל שהאחייניות שלי יפזרו בדרך לחופה היא פשוט לא היססה לשניה!!! ולא ביקשה שקל מעבר !!כמו שדימייתי ככה יצא!אורית אין עלייךתודה רבה רבה רבה!!מומלץ ביותר!
הצג עוד

עדי ורז   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
מחיר גבוה, זר סטנדרטי
הצג עוד

maayan w   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כשבחרתי את הופעתי הכללית ליום חתונתי, ידעתי שהדבר שישלים את ההופעה זה זר לראש. לאחר חיפושים באינטרנט הגעתי לאורית הרץ. כבר בשיחת הטלפון הראשונה ידעתי שהגעתי למקום הנכון. קיבלתי יחס אישי ואהוב. אורית גם עיצבה לי זר מיוחד ליד שקלע בדיוק לטעמי. אתם בטח קוראים המלצות רבות, אבל אני יכולה להבטיח לכם שבאף מקום לא תקבלו אותו יחס ואותה חביבות. מקום שיתייחס אליכם קודם כל כבן אדם ולא כעוד לקוח שאפשר להוציא ממנו סוכמי עתק, מגוחכים בשביל יום אחד.אז אם אתם חושבות על זר מיוחדאורית היא האדם בשביל זה.אורית, אם את קוראת את זה, אז תודה על הכל.
הצג עוד

lm   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
יש לי חיבה מיוחדת לפרחים, לכן היה לי ברור מלכתחילה שאני רוצה מסרקית עם פרחים טבעיים בשיער. אורית הייתה מדהימה, נעימה וסופר מקצועית!!!!!! אחרי פגישה קצרה היא קלטה בדיוק מה הסגנון של המסרקית והזר שאני רוצה. ביוזמתה היא יצרה קשר עם מעצבת השיער שלי וביחד הם תיאמו ביניהן מה צריך להיות הגודל והסוג של המסרקית כך שהיא לא תעמיס על התסרוקת או על השיער שלי (שהוא שיער דק ועדין מאוד).התוצאה הייתה מושלמת!!!!! הפרחים החזיקו מעמד רעננים ויפים עד הסוף של החתונה.עשיתי אצלה גם את זר הכלה שיצא מהמם ועדין.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up