כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מלון קיסר - אילת

מלון קיסר - אילת

בתי מלון
52
77 מתוך 100
לפי 6 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shula   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
קבלו אותנו באדיבות וסבלנות רבה.לכל בקשה שלנו מיד קיבלנו מענה.האוכל היה מגוון וטעים.המלון מסודר ונקי שרות מעולה.מיקום מצויין.אנחנו נחזור לנפוש במלון קיסר כי למקום טוב תמיד כדאי לחזורשולמית קרייםמזל ארדיטי
הצג עוד

agam   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
20 מתוך 100
חוויה הכי לא טובה שאפשר לקבל. הגעתי עם משפחתי ואח שלי שאל אם אפשר להחנות ליד המלון כדי להוציא רק את הדברים לשנייה אחת ואחד מהאנשים של המלון אמר שאי אפשר ואם חונים הוא יזמין משטרה. קבלת פנים זוועה!!! היינו משפחה עם תינוקת בת שנה והגיעה החדר שלנו רק בשעה 17:30!!!! אני ואמא שלי הלכנו לקנות שניצל וציפס בבריכה ואמא שלי צמחונית אז היא ביקשה שיפרידו בין השניצלונים לצידם כדי שגם היא תוכל הבן אדם פשוט התחיל לתקוף את אמא שלי ולהגיד לה שהיא חצופה ומה כבר ביקשנו!!! המלון עצמו מיושן לחלוטין. היחס מזעזע ברמות אחרותתת! היה גם חתולה בחדר אוכל שמסתובבת למעלה בתקרה והמנהלת אמרה ״אני מתנצלת בשם ״מיצי״ היא מסתובבת למעלה בתקרה ולא יורדת״ גועל נפש!!! ביקשנו פיצויים והמנהלת אמרה בסדר שנקבל פיצוי ארוחת חינם מהגריל בר בבריכה יום למחרת דיברנו איתה והיא אמרה שהיא בכלל לא אמרה ארוחה חינם בגריל בר והיא נתנה לנו עוגה וקפה במקום!!! בושה !!! מזל שהכל מוקלט אצלנותתרחקו מהמלון הזה!!!
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
20 מתוך 100
אני מבלה בהרבה בתי מלון באופן קבוע ובחיים לא נתקלתי בשירות כזה גרוע. יחס מזלזל, משפיל ומתנשא. בהחלט הלילה הכי מיותר שהיה לי. בזבוז מוחלט של כסף. לא אחזור לשם שוב ולא ממליצה!חוויה מזעזעת ומיותרת.
הצג עוד

Moshiko   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
45 מתוך 100
ארוחת בוקר סבירה, אך הארוחות ערב היו זוועה. אין גיוון, אוכל ממוחזר- מה שגרם לקלקול קיבה, עצירות והקאות. יום וחצי של תחושה נוראית שהרסו את החופשה לחלוטין, כמובן שהמלון מתנער מאחריות ומה שחשוב לו הוא שנוריד את הביקורות הרעות כלפיו ברשתות. בריכה נחמדה וצוות עובדים אחלה. חניות מועטות על בסיס מקום פנוי, חדרים קטנים ומיושנים, מעליות מועטות ואיטיות לגמרי (עדיף מדרגות). שורה תחתונה-חוויה נוראית, לא נחזור ונמליץ להתרחק ממלון זה.
הצג עוד

אלון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
70 מתוך 100
מלון 5 כוכבים באילת בקיץ ישראלי מעל 40 מעלות. אין מקרר בחדרים אם רוצים לקרר מים או שתיה אחרת צריך לקנות קרח!!! אנחנו בשנת 2022. צריך קרח לצינון משקאות הבנתם
הצג עוד

ארגמןאורי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
קרוב יחסית לטיילת ולחוף הים (כמה דקות הליכה), המחיר בסדר, המלון קצת ישן ולמרות שהוא שופץ, אתם צריכים לצאת בחדר הנכון..

להמשך גלישה באתר
up