כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
הרב ערן גולדווסר

הרב ערן גולדווסר

רבנים ועורכי טקסים
כתובת:דולב
טלפון:0507387503
96
99 מתוך 100
לפי 124 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
זכינו שהרב היה המחנך של בעלי בישיבה התיכונית. הרב השקיע בנו מאוד, היה לו חשוב להכיר אותנו לעומק והוא קבע איתנו פגישה לפני החתונה, מה שהוריד מאוד את מפלס הלחץ ועזר לנו לדייק בעזרתו את החופה הכי נכונה לנו. ביום האירוע הרב שידר מקצועיות ורוגע, החופה התנהלה בקצב טוב וקיבלנו מחמאות מכל האורחים שהיה מאוד מרגש.
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אל ערן הגענו דרך המלצות בקבוצת הפייסבוק של כלות אורבניות.היה חשוב לנו רב שיהיה קליל אבל יערוך חופה מרגשת (ללא צחוקים מיותרים).את ערן פגשנו לראשונה בשיחת זום וכבר אז הוא השרה עלינו רוגע, הסביר ה-כ-ל באופן מסודר וענה על כל השאלות. הוא שאל אותנו על סיפור הזוגיות שלנו ודאג לשלב את זה בחופה.לאורך כל הדרך הוא תמיד היה זמין לשאלות וליווה את כל התהליך. ביום החתונה הגיע בזמן, ערך לנו חופה כל כך מרגשת ומיוחדת, ענה על כל הבקשות שביקשנו והדברים קרו בדיוק איך שקבענו איתו.
הצג עוד

אורטל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
לערן יש אופי שלו, רגוע שנותן תחושה שאין לחץ לכלום ושכל דבר יגיע בזמנו, כל ההתנהלות הייתה רגועה וכיפית. ערן עזר לנו לקבוע זמנים לחופה ונתן את עצותיו. רשמנו לו כמה דברים עלינו והוא שלב את זה ממש יפה בחופה 😊 הרגשנו שהחופה שלנו כל כך מיוחדת עם הקול היפה שלו, אנחנו מאוד נהננו והתרגשנו 🥹 הזמירות היו מאוד יפות והחופה הייתה קלילה ומרגשת 🫶🏽
הצג עוד

Gabriella   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
החוויה מול הרב הייתה נעימה ומכבדת. הוא היה זמין לכל שאלה, קשוב לבקשות שלנו וגרם לנו להרגיש הכי נינוחים שיש. החופה הייתה מרגשת ומעבר למה שדמיינו.

LILACH   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
פגשתי לראשונה את הרב ערן גולדווסר בחתונה שהייתי ומאוד התלהבתי מהטקס המרגש שעשה בחופה. הבנתי ללא ספק שאת הרב הזה אני בוחרת לחתונה שלי. הרב גולדווסר העביר את החופה בצורה קלילה וגם עניינית, ומרגשת בנוסח מיוחד שהתאים לאווירה. האורחים הקשיבו ואהבו את דברי החופה בטקס וזה ריתק אותם.
הצג עוד

Orel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלנו הרבה המלצות על הרב גולדווסר, המציאות הוכיחה שההמלצות היו נכונות. הרב היה בדיוק מה שרצינו. הוא התאים את החופה לרצונות שלנו.
הצג עוד

נועם   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לרב ערן גולדווסר דרך המלצות שראינו כאן באתר. ואין שמחים ומרוצים מאיתנו שבחרנו בו לחתן אותנו , זו הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות. החופה הייתה קצרה , נעימה ומדוייקת. אחרי החופה ,זוגות לקראת חתונה ביקשו את הפרטים שלו כי ממש התחברו לטקס המקסים והמרגש שהעביר. ממליצים בחום!!!!
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אני יודעת שתמיד קוראים ביקורות ולא יודעים אם מה שכתוב זה אמיתי או לא. מקווה שתאמינו לי כשאני אומרת שלא יכולנו לבחור רב יותר מדהים מהרב ערן גולדווסר. מבחינת אנושיות- ביום של החתונה היה לנו מרוץ ליד האולם. כדי לא לאחר לחופה, הרב החנה את האוטו ליד המחסום והלך כל הדרך ברגל!! משהו שממש לא כל אחד היה עושה. מבחינת הטקס עצמו- כל כך הרבה אנשים החמיאו על הטקס!! החופה לא הייתה ארוכה מדי והכילה גם את רוח הדת, גם סיפור קצר מהרב וגם הרב דאג להזכיר בצורה מדהימה חבר שלנו שנפטר. אנחנו ממליצים בטירוף לכל מי שמתבלט, לדבר עם הרב ערן ולראות איזה אדם מיוחד וקשוב הוא.
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לערן דרך המלצה מחברה, וכבר מהשיחה הראשונה איתו הבנו שאנחנו רוצים שהוא יערוך את טקס החופה שלנו.
הצג עוד

דולב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לרב ערן גולדווסר דרך MIT4MIT, ומהרגע הראשון ידענו שבחרנו ברב הנכון. הוא ליווה אותנו בכל הדרך, הסביר לנו לפרטים את שלבי הרבנות וטקס החופה. ביום החתונה הוא הגיע מוקדם כדי לארגן את כל מה שקשור לכתובה, ואת ניהול הטקס העביר בחינניות ואפשר לנו לשאת דברים אחד לשנייה. מתאים גם לקהל חילוני וגם לקהל דתי.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up