כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
.Matilda | Makeup. Hair. Beautiful

.Matilda | Makeup. Hair. Beautiful

איפור כלות
95
99 מתוך 100
לפי 42 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Eden&Helan   כתב/ה חוות דעת לפני שעה
100 מתוך 100
מתי הייתה מהממת, רגישה ועם אנרגיות מעולות והתחברנו אליה מהשנייה הראשונה. לא הפסקנו לקבל מחמאות כל הערב על האיפור והשיער. מתי הייתה בחירה מצוינת עבורנו ומומלצת מאד!!
הצג עוד

Roni   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
מתי מדהימה ומאוד מקצועית ♥️ החוויה כולה הייתה מדהימה מפגישת ההכרות ועד ליום האירוע…

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
מטילדה אחת ויחידה. איפרה את בנות המשפחה לקראת חתונתה של אחותי. אנושית, מקצועית ומדביקה בשלווה שלה. מצליחה לייצר תחושה כל כך נעימה גם ברגעי לחץ ומשבר. ולגבי האיפור והשיער - חבל שלא הכרתי אותה כשהתחתנתי...
הצג עוד

רונית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מתי אהובה, איפה מתחילים בכלל?תודה ענקית שעשית לי את היום כולו למושלם. לא פחות. כמות המחמאות שקבלתי,אין לתאר. הרגשתי הכי יפה בעולם בזכותך. לראשונה בחיים היו לי עיניים. גיליתי אותן. 🤦‍♀️. לא הפסקתי לזלוג ולהזיע-לא זז כלום. נאדה. שום דבר. הטאצ אפ היחיד שעשיתי הוא מעט שפתון. תודה שהעברת לי את הבוקר בסבלנות ואהבה,עם באמת הרצון שהלוק כולו יהיה מושלם. אז הוא היה. סמכתי עליך בעינים עצומות(תרתי משמע) וזה היה ככ נכון. מאחלת לך שתמשיכי לשמח נשים,כמו ששמחת אותי ושהטוב הזה יחזור אליך כולו. אוהבת.
הצג עוד

הודיה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
מקצועית מאוד. נינוחה בעבודה, משדרת רוגע. הייתה זמינה תמיד לכל פנייה ושאלה. עשיתי גם שיער וגם איפור, ללא ניסיון רק תיאור שלי מה אני רוצה... וזה פשוט יצא אני! אלופת העולם

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הכרתי את מתי לפני כמה שנים שהיא איפרה אותי ועשתה לי תסרוקת לחתונה של גיסתי וישר ידעתי שאני רוצה אותה גם בחתונה שלי. ביום שהציעו לי נישואים התקשרתי אליה ואמרתי לה שאין לי תאריך אבל אני חייבת אותה וכך היה באמת. היא באה עם עוד עוזרת והיא איפרה ועשתה תסרוקת לי, לשתי אחיות שלי, אמא שלי וחברה טובה ואפילו את האחריוניות המהממות שלי. אני נורא פחדתי מהאיפור כי בעלי ממש לא אוהב איפור ולכן ביקשתי ממנה איפור עדין והוא היה פשוט מהמם ובעלי ממש אהב (שזה הכי חשוב :) ). בנוסף היא מגיעה עם מצב רוח מדהים ורקדה וצחקה איתנו כל הבוקר ופשוט היה לי כיף שהיא הייתה שם איתי.
הצג עוד

Liza   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
כבר מהטלפון הראשון ידעתי שמתי היא האחת בשבילי😊 לאורך כל התהליך הרגשתי שאני נמצאת בידיים טובות ומקצועיות. כיף לדעת שביום כזה חשוב ומשמעותי בחיי יכולתי לסמוך על מתי ובעיניים עצומות!!

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
Hi everybody! Mati did my hair and make up for my wedding. I found her by chance through the internet and was already positively impressed by her website and all information I could read there so I scheduled a first meeting with her. On the day of my wedding she was just amazing. I am happy she was there to calm me down during the hours before my wedding. Mati knew exactly how to realize my idea of the hairstyle and make up I had in mind but also added her own ideas and I fully trusted her. She was very professional, and one can see that Mati has lots of experience. She understands how to build hairstyle and make up that perfectly suits the individual she is styling. I can just highly recommend her! Big thank you Mati!!!
הצג עוד

Sivan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שלום לכולן! את מתי היקרה הכרתי דרך חברת אירגון החתונות- וודנס. מתי הייתה המאפרת/מסרקת הראשונה שנפגשתי איתה ביחד עם אחותי גל. נפגשתי איתה למפגש היכרות שבמהרה הרגיש כמו מפגש של חברות מפעם, מתי מלאת ביטחון, סופר מקצועית ויודעת לתת לכלה שלה את ההרגשה שהיא שם, נוכחת, קשובה ויודעת לעשות את העבודה הכי טוב, בצורה הכי מקצועית ועם הכי הרבה אהבה למה שהיא עושה. היום של החתונה היה יום כיף שלי עם מתי עם העוזרת המדהימה שלה יולי ועם המלוות שלי, הייתה אוירה טובה עם מוזיקה וצחוקים וכולנו יצאנו גם מהממות, גם זוהרות ועם מצב רוח מצויין. הפכתי לנסיכה בל מדיסני שהכי רציתי להיות. אוהבת אותך וכבוד גדול היה לי שהיית איתי
הצג עוד

Shirel   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מתי אהובה! המילים וגם המחמאות שלא מפסיקות להגיע מהאורחים לא יוכלו לתאר את תודתי אליך... מלאת כישרון, מקצועיות, אדיבות מהממת, ואנרגיות טובות והכי חשוב רוגע כי זה מה שצריך במהלך היום המטורף הזה.! כל כך היה חשוב לי להיראות אני ולא מישהי אחרת..חששתי מהאיפור כי זאת לא אני בדר"כ ומתי ללא כל ספק עמדה באתגר! הרגשתי הכי שלמה ואני! ממליצה בחום לכל מי שחשב פעמיים!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up