כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
dj ניר גולדמן

dj ניר גולדמן

תקליטנים
טלפון:050-5880021
95
99 מתוך 100
לפי 41 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
קורל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שסגרנו עם ניר הרגשנו רגועים כי מדובר במקצוען אמיתי עם המון ניסיון! באירוע עצמו הוא היה מעל הציפיות, הוא התחבר לכל הקהל, הרים והעיף את כולם באויר !
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
עוד ספק שנכנס לנו ללב. מקצוען אמיתי שאוהב את מה שהוא עושה. היה לנו ממש כיף איתו גם לאורך הדרך וגם באירוע עצמו!! החברים והמשפחה לא ירדו מהרחבה, הוא מילא את כל הרצונות שלנו באופן הטוב ביותר :)
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
פגשנו 3, התאהבנו באחד! מהשניה שהתיישבנו גולדמן ישר ״קרא״ אותנו! כל התהליך איתו היה מאוד כיפי, הפגישות קלילות והוא דואג לפרטים הכי קטנים כדי שהאירוע יהיה מושלם!
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ניר גולדמן אהוב ליבי! אני חושבת שהדבר הכי חשוב בבחירת די ג׳יי זה להתחבר לאישיות שלו! כבר בפגישה הראשונה איתו אמרתי לבעלי שאין מצב שהוא לא יהיה בחתונה שלי, ועם ניר אי אפשר שלא!! הרים את האירוע ואת האורחים לאורך כל הדרך, קלע בדיוק לסגנון החתונה ופשוט עשה שמח, אוהבים אותך נירוס! חן ויקיר הזוג האהוב עלייך❤️
הצג עוד

Einav   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות, פשוט אגדה , מלך . קודם כל הוא כל כך נעים וכיפי , נפגשנו פגישה ראשונה להבין את הצרכים והוא פשוט קולע בול לטעם שלנו . בפגישה השניה ירדנו לריזולוציות יותר מדוייקות . כבר אחרי הפגישה הראשונה סמכנו עליו בעיניים עצומות . סופר מקצוען ,מרגש והכי חשוב דואג שאנשים יקרעו את הרחבת ריקודים . לא יכולנו לבקש טוב יותר .שלמות ...מספר 1 .
הצג עוד

אלעד   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
נתחיל מהסוף. היה מדהים!!! ניר ישב איתנו ובסבלנות אין קץ ידע למצוא את השירים ששנינו נאהב (למרות שלשנינו טעם מוזיקלי הפוך!) החל בקבלת הפנים, דרך שיר הכניסה לחופה ושיר שבירת הכוס, וכלה בשיר הסלואו ושירי הריקודים. ובריקודים - ניר ידע לקרוא את הקהל ולגרום לו לעוף! כל זה עם שירים שהם בדיוק אנחנו. פשוט מדהים.
הצג עוד

danieltr   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
היה מושלם! נתחיל בכל התהליך של בחירת סגנון המוזיקה שהיה ממש מהנה, נהננו בפגישות והרגשנו תמיד שזה הולך בדיוק למקומות הטובים שרצינו, באירוע עצמו הוא הקפיץ את הקהל והיה מאוד שמח אפילו שלא היה הרבה מזרחית, כמו שרצינו. האירוע טס לנו ולא ירדנו מהרחבה לרגע! תודה על הכל! דניאל וניר.
הצג עוד

Rebecca   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הוא לא רק דיג'יי מושלם הוא גם מצחיק ברמות! הוא הקשיב לכל הבקשות שלנו וישר קלט את האורחים באירוע. היה כל כך כיף איתו בחתונה הוא פשוט יודע לעשות שמח (לא רק בחתונה אלא גם בפגישות של לפני). הוא מאוד מקצועי ועזר לנו גם עם דברים שלא רק קשורים למוזיקה . לא רק נהננו בחתונה שלנו, גם נהננו המון בחתונות של אחרים! ממליצים עליו בחום!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מלך, אין מילים !!! הרגשנו שחבר טוב מתקלט בחתונה, תודה!
הצג עוד

Shiri   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו!! ניר דאג שערב החתונה שלנו יהיה לא רק מרגש אלא גם מסיבה מטורפת שהחברים שלנו לא יישכחו. קיבלנו אינסוף תגובות על המסיבה האדירה. הרחבה הייתה מלאה, אבל ממש מלאה החל מהרגע הראשון ועד השעות הקטנות של הלילה, החברים הקרובים והפחות קרובים לא יכלו להפסיק לרקוד ולשמח, זה היה גדול יותר ומשוגע יותר משיכלנו לצפות. האנרגיות של ניר והאופן שבו הוא קורא את הקהל והמסיבה מחלחלות ויוצרות אווירה מחשמלת. החל מהפגישה הראשונה היה חיבור מלא הומור, יצירת ציפייה והתרגשות, מלא טיפים על כל דבר בחתונה, וירידה לפרטים הקטנים וההעדפות של שנינו, מדובר במקצוען שנהנה מכל שנייה ועשייה. לא זוכרת מתי נהנתי ככה במסיבה, ואיזה אדיר שזה היה הערב שלי :) תודה תודה תודה, אלוף !!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up