כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רנסאנס ת

רנסאנס ת"א

ליל כלולות
כתובת:
טלפון:03-5215555
90
94 מתוך 100
לפי 4 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
noa2612   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
את ליל הכלולות בילינו במלון רנסאנס. מאוד התלבטנו אם לקחת חדר במלון או לחזור לדירתנו. מכיוון שלא רציתי לקחת את הצ'קים איתי הביתה החלטנו ללכת למלון. בדיעבד, זו הייתה ההחלטה הנכונה. יש משהו כל כך מפנק בחזרה לחדר המלון אחרי החתונה. החדר מסודר, המיטה מוכנה, יש פלטה של פירות, שוקולדים וגבינות שמחכה רק לך, המים כבר חמים ולמחרת בבוקר כבר מחכה לך ארוחת בוקר מפנקת. בנוסף, היות שביום החתונה יצאנו לצילומים המקדימים רק בשעה 16:45, החתן הספיק לבלות חלק ניכר מהיום בספא ובבריכה של המלון.
הצג עוד

ליטל ואבי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כשנגמרה החתונה, הלכנו ישר למלון (הזמנו חדר מראש), קיבלו אותנו מאד יפה, נתנו לנו בקבוק יין במתנה ויום למחרת לצאת יותר מאוחר מהרגיל.. ממש נחמדים, אווירה מצויינת ושקטה.

reutch0   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הזמנו במלון רנסנס את החדר ליום החתונה שלנו. למרות שאנו גרים במרכז תל אביב, רצינו להתפנק ולא לחזור הבייתה אחרי החתונה.קיבלנו חדר משקיף לים ועם מרפסת שמש מפנקת,חלוקים ונעלי בית. לשם הזמנתי את המאפר ומעצבת השיער שלנו. היינו כולנו ביחד בחדר והיה ממש שמח וכיף. אין מה לעשות, התארגנות במקום אינטימי ושקט רק עם אנשים שאת אוהבת- זה פינוק! קיבלתי את החדר בצהרים המוקדמות והכל עמד בזמנים. כל מה שביקשתי מהקבלה, הכל ניתן במהירות ובחיוך.אח"כ יצאתי עם הצלם לסלון להתלבש ואח"כ החתן היפה שלי הגיע לאסוף אותי ויצאנו לצילומים.כשחזרנו מהחתונה (מורעבים!) חיכו לנו בחדר זר ורדים לבנים, שמפניה קרה פלטת גבינות ופלטת פירות טריים. הכל היה טעים וטרי והיה בדיוק במקום.
הצג עוד

דנה25   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
לקחנו ליל כלולות במלון רנסאנס בת"א כי רוב הסידורים היו בת"א וכדי שהחתן יוכל להתלבש שם ואז לקחת אותי מסלון הכלות. כשחזרנו בלילה זה היה כ"כ כיף חיכו לנו 2 מגשים אחד עם גבינות מעולות ושני עם פירות. היינו עייפים אבל יותר מזה היינו רעבים ופשוט טרפנו את זה. היה גם שוקולד ושמפניה. גם כפכפים וחלוקים חיכו לנו..פשוט פינוק!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up