כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אבנר גורלי

אבנר גורלי

תקליטנים
כתובת:
טלפון:052-2212999
94
99 מתוך 100
לפי 25 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Itay   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
90 מתוך 100
נפגשנו עם אבנר כי רצינו שתהיה מוזיקה שלא נופלת לסטנדרט של חתונות אחרות ושתהיה איכותית. אבנר פגש אותנו, הקשיב לנו והבין מהר מאוד את הראש, השמיע לנו דברים דומים גם כן ופתח את הפלייליסט לדברים מעולים אחרים. בסופו של דבר קיבל מאיתנו פלייליסט אבל ניגן גם חלק באופן חופשי ותואם לפי מה שהיה נראה לו מתאים לאותו רגע עם האורחים עם שיקול דעת מוצלח. לא יכולנו לבקש יותר טוב מזה, הייתה מוזיקה מעולה בחתונה גם לדעתנו וגם לדעת האורחים.
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לעולם לא אשכח את הפעם הראשונה בה הפעלתי את הרדיו על 88 ונדהמתי לגלות שכנראה שהתפצלתי לשתיים, ואחת מאיתנו עובדת כעורכת מוסיקלית ב-88, כי לא היה לי שום הסבר אחר לכך שבמשך שעה לפחות התנגן לו רצף של שירים שממש הועתק מהפלייליסט האישי שלי באייפוד. זה היה לפני 10 שנים בערך, ומאז מעמדו של אבנר הלך והתמצב אצלי עם השנים כלא פחות מאלוהים מוסיקלי פרטי שלי (ועם השנים הבנתי שלא רק שלי, אוף איתכם, אנשים נוספים). לשמחתי, כשפניתי לאבנר בפייסבוק ושאלתי אם ברצונו להיות עוזי חיטמן ולהגשים לי חלום, הוא זרם. ועוד יותר לשמחתי, כשהגענו לראשונה ללילה קסום של סיעור מוחות מוסיקלי במשרדו הביתי, גילינו שגם אלוהימים מוסיקליים יכולים להתגלות כברנשים אדיבים, מצחיקים, הכי בגובה העיניים, זורמים עם כל האובססיות והדרישות האינסופיות שלנו, וכאלה שפשוט אפשר לשבת איתם שעות ולהשמיע אחד לשני מוסיקה, ובואו, זה אחד הדברים שהכי כיף לעשות בעולם הרי. אבנר, תודה שדאגת שהמוסיקה בחתונה שלנו תהיה לא פחות ממושלמת. כזו שאנחנו יכולים להסתכל אחורה ולהגיד בלב שלם שלא היינו משנים בה דבר! תודה שגרמת לנו להרגיש שאנחנו לא חולי נפש, למרות ששלחנו לך כל הזמן מסרים סותרים שאנחנו גם יודעים בדיוק מה אנחנו רוצים, אבל גם סומכים עליך שתתרום מטעמך האישי ומהרפרטואר המוסיקלי האין-סופי והכה משובח שלך. ידעתי שאתה היחיד שיכול לשלב בין שני הרצונות האלה במינון הכי נכון ומוצלח. אוהבים אותך כדיג'יי, כשדרן ועורך, ובעיקר - כבן אדם 💜
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון היה לנו ברור שאנחנו בוחרים באבנר (אחרי שתיקלט בחתונה של אחותי וקיבל אינספור מחמאות). עוד בפגישה הראשונה גילינו את הכישרון, הפתיחות והידע המטורף במוזיקה. מבלי שכמעט דיברנו, אבנר קלט את הסגנון שלנו והיה נעים, מרגיע וחם. בחתונה עצמה אבנר הרים את הרחבה לאורך האירוע כולו עד שכבר לא יכולנו לעמוד על הרגליים. הסגנון המגוון, האישיות הנעימה והזמינות גרמו לנו להתאהב (: תודה רבה רבה רבה! אין בחירה מושלמת יותר!
הצג עוד

yifatga   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
כבר בשיחת הטלפון הראשונה עם אבנר היה לנו די ברור שהוא יהיה הdj שלנו בחתונה. במפגש איתו זה כבר היה ברור לגמרי. אבנר קשוב מאוד לטעם של הזוג ויודע גם לייעץ מה נכון וכדאי. באירוע עצמו כבר בקבלת הפנים היתה מוזיקה מעולה שהכניסה את כולם לאווירה הנכונה ולמרות שהאירוע היה קטן אבנר הצליח להרים את כולם לרחבת הריקודים וכל שיר היה מעולה יותר מקודמו. בקיצור מומלץ מאוד לכולם (כי אבנר מתאים את עצמו בשלמות לסגנון של הזוג והאורחים).
הצג עוד

carmeln   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אבנר גורלי פשוט עשה לנו את האירוע! המוזיקה הייתה מצויינת החל מקבלת הפנים, ועד לתום האירוע. רצף השירים היה מעולה, ואף אורח לא נשאר לשבת. גם רקדנים פחות מצטיינים שיבחו את המוזיקה ונהנו להאזין. לא רק שאבנר היה קשוב לכל הבקשות שלנו, הוא גם ישב איתנו פרק זמן ארוך לבחור יחד את השירים, להבין מה אנחנו רוצים ומה חשוב לנו באירוע, התחבר לראש שלנו. מומלץ! מומלץ! מומלץ!
הצג עוד

Hadas   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר מהפגישה הראשונה עם אבנר ידענו שהוא הולך להיות ה-DJ שלנו. היה לנו חיבור מצוין והוא קלט את הראש שלנו מהרגע הראשון והשאיר את האנשים על הרחבה עד הרגע האחרון. מומלץ בחום!!!
הצג עוד

noga.zz   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
נפגשנו עם אבנר בפעם הראשונה כשהיה לנו בראש לקחת בכלל ד'ג'י אחר ,אבל אז היה לנו פשוט קליק איתו והוא כל כך הבין בדיוק מה שאנחנו רוצים שישר ידענו שהוא יהיה הדיג'י שלנו. כבר במפגש הוא ידע לקחת את הרעיונות הכלליים שלנו ולתת לנו שירים ממש מעולים וגם לא מהצפויים והנדושים. הייתה לו גם אישיות נינוחה ורגועה ולי זה היה מאוד חשוב שאנשים שיהיו איתי בחתונה (שזה יום מעט מלחיץ) יהיו כאלה.בחתונה עצמה היה פשוט כל כך כיף! הוא ידע להקשיב למה שרצינו אבל גם לקרוא את מה שהקהל רוצה (ושני הדברים האלה לא תמיד הולכים ביחד :)), אבל הוא עשה את השילוב הנכון וכולם נהנו מאוד!בקיצור אני ממליצה בחום!!!!!
הצג עוד

sivanandtsahi   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
לאבנר הגענו דרך המלצה של חברים, שהפליגו בשבחים . לכן סמכנו עליו, לא הכנו לו שום פלייליסט ואמרנו לו לזרום עם הקהל. לפי מה שהוא מרגיש. כמה ימים לאחר הארוע ועד עכשיו אנשים לא מפסיקים להגיד שהמוסיקה הייתה הכי טובה שיש ! מבוגרים, צעירים, הוא קלע לכולם! שם מעט מכל סגנון, הרגיש את הקהל הרחבה הייתה מפוצצת!פשוט מקצוען אמיתי, אין ספק. הוא גם היה אדיב וסבלני לאורך כל הדרך כשקישרנו לו אומן שיבצע את השיר חופה. מי שרוצה "ראש שקט" בכל הנוגע למוסיקה חייב לפנות אליו. הוא פשוט "הרים" את הארוע. זה נדיר שאנשים מעירים על המוסיקה וכפי שציינתי כמעט כולם לא הפסיקו להגיד שהמוסיקה הייתה חלומית! ומעבר לזה מדובר באיש מקסים!!! מומלץ מומלץ מומלץ!!!
הצג עוד

DanaLioz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לאבנר הגענו לאחר שראיתי אותו בחתונה של חברה וכבר אז ידעתי שאבנר הוא דיג'יי מעולה!אבנר היה הדיג'יי הראשון והיחיד שפגשנו וכבר בפגישה הראשונה סגרנו איתו, פשוט כי כבר לא היה טעם לראות עוד.הוא איכפתי, מקסים ברמה האישית ויש לו ידע אינסופי במוזיקה. נתנו לו דגשים מאוד כלליים ופשוט סמכנו עליו בעיניים עצומות.החתונה הייתה בשישי בצהריים, כשלחלק גדול מהאורחים זו חתונת הצהריים הראשונה שהם הוזמנו אליה, וחלק גדול מהאורחים רגילים לחתונה שמוטיב המזרחית שולט בה.בחתונה התנגנו מעט מאוד שירים במזרחית, ובכל זאת לאורך כל האירוע גם מבוגרים וגם צעירים לא ירדו מהרחבה. כולם נהנו ועד עכשיו (שבוע לאחר החתונה) אני מקבלת פידבקים מאורחים (שבחיים לא חשבתי שיהנו כי בשבילם מזרחית היא מוזיקה) שהיה פלייליסט מושלם.החתונה נמשכה עוד ועוד עד ממש כניסת השבת, כשכבר היינו מותשים וחייבים לפנות את האולם, ואמרנו לאבנר להפסיק בעצמנו.
הצג עוד

yaelido   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אבנר היה מקסים ומקצוען מהדרגה הראשונה, עם ידע מוסיקלי מדהים. הוא קלט את הראש שלנו, ונתן סט נפלא לכל אורך הארוע. רבים מהאורחים החמיאו על המוסיקה המצויינת המעניינת והמקורית, בניגוד לרפרטואר החתונות השחוק ששומעים במרבית הארועים בימינו. אבנר היה קשוב לקהל, והיה חלק חשוב מאד מהיום הבלתי נשכח שלנו. החתונה שלנו הייתה חתונת שישי וסיכמנו איתו שישאר גם לאחר כניסת השבת, והוא נשאר איתנו עד שאחרון האורחים התקפל.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up