כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
קובי פרל | Kobi Pearl

קובי פרל | Kobi Pearl

תקליטנים
טלפון:0523992407
96
98 מתוך 100
לפי 83 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שקד   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
נפגשנו עם קובי והוא היה מקסים והסביר לנו על האפליקציה שאיתה הוא עובד. דרך האפליקציה הוספנו שירים שאנחנו אוהבים ועליהם התבסס הפלייליסט בחתונה. בערב עצמו הופגו כל חששות אם היו והיה מצוין.
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו על קובי המלצה מחברים, נפגשנו איתו והתאהבנו לגמרי. הוא התלהב מסגנון המוסיקה שבחרנו, הסביר בקלות איך התהליך הולך לעבוד. עזר לנו להבין את הדרישות הטכניות של מקרן, מסך , מיקרופונים וכל החיבורים של הטקס וההגברה. היה קשוב לגבולות שהצבנו ולמה שביקשנו.כל האורחים לא הפסיקו לדבר על כמה טובה המוסיקה והאווירה שהיא יצרה. כולם וגם אנחנו, רקדנו בטירוף כל הערב. בנוסף נפגשנו אצלו לבנות את הרשימה לקריוקי והוא כל האירוע הרים לנו והיה מקצועי ונהדר. ממליצים עליו בחום❤️
הצג עוד

Alon   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
לא יכול לפרגן לבן אדם מספיק. הרים לנו את האירוע בצורה יוצאת דופן. מעבר לתהליך הכיף שהוא פותח עבורך כלקוח בו אתה יכול לבחור שירים לאירוע שלך, באירוע עצמו הוא יודע לתת בראש ולשלב שירים בתזמון וטעם מושלמים והכל עם רגליים על הקרקע ובענווה. שאפו ענק!
הצג עוד

Levkovizh   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
בחור מקסים, קשוב להעדפות של הזוג אבל יודע גם לקרוא את הרחבה ולזרום עם האירוע.היה מדהים, אנרגיות מטורפות על הרחבה.
הצג עוד

שירי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לקוביות דרך סטודנטים נישאים, דיברנו עם כמה אנשי מקצוע עד שהגענו אליו ובשנייה שדיברנו איתו לא היה לנו ספק שהוא חייב להיות אצלנו באירוע. קובי ליווה אותנו לאורך כל הדרך מבחינת התייעצויות, ביצענו 3 פגישות אחת להיכרות והשאר לאחר שכבר סגרנו איתו לפגישות מוזיקה, הליווי היה צמוד ומקצועי וקובי הכווין אותנו מאוד על סגנונות מוזיקה ועזר עם שירי החופה. קובי עובד עם אפליקציה שאפשר להזין בה אילן שירים אנחנו מעוניינים שיהיו באירוע שלנו לפי כל חלקי האירוע והוא ממש נצמד לרשימה במהלך האירוע ובמקביל גם קרא את הקהל והוסיף שירים שלא היו ברשימה ברגעים הנכונים ביותר. קיבלנו על קובי המון מחמאות לאחר האירוע שהמוזיקה הייתה מדויקת לקהל ושהייתה אווירה מדהימה. מודים לקובי מכל הלב על השירות ולגמרי ממליצים לשריין לאירוע שלכם!
הצג עוד

michaellac200   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
נתחיל בזה שקובי פרל הוא אדם מדהים ואחראי. מהמפגש הראשון שלנו איתו הוא הראה לנו איך אפשר לשלב את הסגנונות שלי ושל בעלי- אני מיינסטרים ובעלי בעיקר שירים מאנימות, לא פשוט בכלל חח ובכל זאת הוא הצליח לבצע את החיבור, ויותר מזה, שיר הכניסה לחופה של בעלי, מאנימה ושלי, עידן רייכל ואיכשהו זה התחבר יפה! דבר נוסף שהוא עשה לפני החתונה זה לסדר לנו את שיר הסלואו בצורה שתתאים לריקוד וכמובן שהוא עשה את זה במהירות ובצורה מושלמת! באירוע עצמו, הקים שתי עמדות- חופה ורחבה, ומה אני אגיד, באמת שנהנתי מאוד מהבחירות שלו, הוא הרקיד את כולנו וכמובן שזה היה ממשיך וממשיך לולא ביקשתי שיר סיום כי הייתי גמורה כבר חח בקיצור הוא אחת מהבחירות שאנחנו פשוט לא מתחרטים עליה בשום צורה!
הצג עוד

Rona   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון קובי שבה אותי! קודם כל, הוא היה אמיתי, לא ניסה ללחוץ עלי ונתן לי את הזמן שלי להגיע אליו. הוא היה עם אנרגיות חיוביות, קשוב, מרגיע ומאוד מכיל. בן הזוג שלי פחות בענייני מסיבות והוא היה מאוד זורם ובאמת עשה הכל שנרגיש טוב! אני חששתי כי היו לנו 180 מוזמנים והאולם לא היה גדול, אבל הוא עשה לנו כיף עשה כיף ברחבה ובגדול! אנשים נהנו מהמוזיקה ובאמת זרם והתחשב בנו לאורך כל הדרך! אמרו שהיה לנו די.ג'יי מעולהההה!!! היה מושלם, באמת ממליצה עליו בלב שלם!
הצג עוד

iliagelfat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין על קובי! ממליצים בחום! מקצועי, זמין, ואחלה בנאדם. באמת שכיף לעבוד איתו. אני ואישתי באנו אליו עם הרבה בקשות - לעבוד איתנו באנגלית כי אישתי לא דוברת עברית, לתאם דרך פגישות זום בשעות הזויות (כי אנחנו גרים בחו"ל), להוסיף שיר קריוקי שאמא שלי החליטה להוסיף ברגע האחרון, ועוד כל מיני. קובי עמד במשימה באופן מדהים, דאג להכל והרים את האירוע. מומלץ בחום!
הצג עוד

ofiref   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לקובי פנינו לאחר שהיינו בשתי חתונות בהן הוא היה הדיג'יי והיה לנו ברור שהוא גם יהיה הדיג'יי אצלנו! הוא דיג'יי אלוף שיודע להרגיש את הקהל בזמן אמת ולהתאים את המוסיקה בדיוק לאופי המיוחד של כל אירוע בו הוא נמצא. הוא עשה אצלנו שמח ולא הפסקנו לרקוד עד 2:30! הוא התחשב בבקשות של שירים שרצינו במהלך האירוע דרך אפליקציה מאוד נוחה לשימוש שהוא נתן לנו גישה אליה. ממליצים בחום!
הצג עוד

Neta   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ואוו ואוו ואוו! קובי הרים בטירוף! שבר את הרחבה! היה פשוט מטורף! עוד לפני החתונה הוא היה מאוד קשוב לרצונות שלנו. הרכבנו פלייליסט מראש מה שחיזק את תיאום הציפיות שעשינו בפגישה. אני אחריי פציעה ברגל עם כאבים כל הערב לא התיישבתי לרגע!!! באמת היה מדהים!! קובי היה פשוט תותח הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות כדיג'יי. מעבר להיותו סופר מקצועי הוא גם אדם פשוט מקסים! המליץ לנו על ספקים נוספים, הציע לעזור בכל מה שניתן ובכלל נתן תחושה מדהימה! באמת בחירה מושלמת לחתונה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up