כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ויטוריו דיבאני
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ggroneet   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
20 מתוך 100
אחרי שהמוצרים מגיעים, הם לא לוקחים אחריות על כלום צריך לרדוף אחריהם וכלום לא עוזר.
הצג עוד

יוני   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
20 מתוך 100
קניתי ספה 2+3 בצבע חום.חזק הגיע בצבעים שונים ידיות בצבע חום חזק בהספא עצמו בחום בהיר 2 צבעים. התקשרתי לחנות ולא מוכנים לקחת את הספות. לאחר חודשיים הספא התחילה לעשות רעשים עדיף לשלם יותר כסף ולקנות מוצר טוב

אורטל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
20 מתוך 100
שלא תעיזו לקנות מהם! קניתי לפני חודשיים פינת אוכל. השולחן מתקלף כמו קליפת שום והם לא לוקחים אחריות! השרות מזעזע, מדברים בהתנשאות, מנתקים בפנים ומסרבים לתת לך לדבר עם מנהל. הזול עולה ביוקר, שלא תפלי כמוני! תחילה ביצעתי את ההזמנה מבחור בשם יקיר. כשהתקלף השולחן הפנו אותו לשרות הלקוחות...שם ענה לי שוב יקיר. הוא אדם לא שרותי, מתנשא, מדבר בטון מזלזל ורק מנסה לסנגר על החברה מבלי להיות קשוב והגיוני ללקוח.כל מה שהיה לו להציע זה חלקי חילוף ב-350₪. לא הבנתי לאיזה חלק התכוון, מה זה רכב?? ביקשתי שמנהל יחזור אליי מכיוון שהוא לא עזר לי.הוא אמר שהמנהל עסוק ושאצטרך לחכות. אחרי יומיים חוזר אליי מנהל, נחשו מי....יקיר!!!! התעצבנתי על הבדיחה הזולה הזאת והוא חזר ואמר כמו תוכי " את ביקשת מנהל, חזר אלייך מנהל, אני המנהל וחזרתי אלייך! לא אמנע ממך לדבר עם מנהל" התעצבנתי והחלטתי להתקשר לחנות עצמה כדי לעדכן אותם על הבדיחה הזאת. מי ענה לי בחנות??? יקיר!!!! חברים, זאת הצגה של אדם אחד! ברגע שענה לי צחקנו שנינו לשניה קצרה ואז כשחזרתי להתעצבן פשוט ניתק לי בפנים! התקשרתי שוב, ענה לי בחור בשם קובי, גם הוא ניתק לי בפנים וסירב לומר לי את שמו של בעל הבית בטענה כי אני חצופה שאני בכלל שואלת שאלה כזאת. לא להתקרב!!! לא להתקרב!!!! סחור גרועה, שרות גרוע, שלא תגידו שלא הוזהרתם!!
הצג עוד

טלי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
20 מתוך 100
חווית קנייה סיוטית!!!!! אין עם מי לדבר, במיוחד עם מנהל שירןת הלקוחות שם לא עומדים בזמנים ובהתחייבויות שלהם לא ממליצה לקנות שם רגל של כיסא
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
האם בקטלוג שלהם מופיע שהספה מחזיקה שבוע ימים בלבד? או שזה מופיע רק באחריות?! אין אחריות, אין איכות, אין שירות
הצג עוד

Sigal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
קנינו והתאכזבנו מאוד ,מערכת ישיבה שאנל שהתגלתה כיפה בלבד אך אין קשר לנוחות התחושה שיושבים על ספסל בגן ציבורי על קרש (!!!!) ועל זה עוד שילמנו!!בושה שהם מוכרים ספסל עם ריפוד ודרשים על זה סכום של 4000 שקל
הצג עוד

Tehila   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
הזמנתי דרך חברה חיצונית את הספה שלהם וקיבלתי אישור הזמנה ב5.4.16 שבו נמא רכי הספה תסופק תוך 14 ימי עסקים. ניסיתי ליצור קשר לאחר שבועיים ונאמר לי כי הספה תסופק במועד שכתוב 14 ימי עסקים. לאחר 16 ימי עסקים אחרי שאף אחד לא טרח לדבר איתי, התקשרתי שוב ואמרו שיחזרו אליי תוך שעה. חיכיתי 4 שעות ולא חזרו אלי אז התקשרתי שוב. כשהתקשרתי שוב אמרו לי שהדגם שהזמנתי אזל מהמלאי ונשאר רק אחד פגום. אז למה לעזאזל לא התקשרתם? לא שלחתם מייל? לא עשיתם משהו? אגב הם אמרו שהפלא' כנראה לא תקין והקריאו לי 053.... והפלאפון שלי הוא באמת 054. אבל זה שקר מוחלט כיוון וההזמנה בוצעה דרך אתר שבו אני מזמינה לא בפעם הראשונה והטלפון שם מעודכן ותקין. בקיצור אין ספה ואין נעליים. ניסו לנצל מבצעי חג והציעו מלאי שאין באפשרותם לספק. חוסר אחריות. תהיה תביעה בקרוב.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up