ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:
דירוג רמקול
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
20 מתוך 100
מההתנהלות שעברנו ושעדיין עוברים, ממליצה לא להתקרב לחברה. הוזמנה כורסה שהיתה אמורה להגיע בתחילת מרץ. מאז מושכים אותנו בכל מיני סיפורים והבטחות, שהכורסא תגיע מיד לאחר פסח, שתגיע בסוף אפריל, וכו...עד היום הכורסה לא הגיעה. לא ניתן להשיג את שירות הלקוחות. בטלפון לא עונים, מפנים לוואטסאפ ולמייל, ושם עונה החברה כשבא לה אם בא לה. גם כשבא לה ועונים, את ההבטחות לא מקיימים. ואם זה לא מספיק, הרכישה היתה עבור זוג קשישים, בן 90 ו 85, הממתינים עד היום להזמנה. לא נשמע כדבר הזה.
20 מתוך 100
תתרחקו כמו מאש מהחברה הזאת קניתי פינת אוכל ,אחרי יום אשתי שמה לב ש-3 כסאות נמוכים מ-3 כסאות אחרים בכמעט 1.5 ס"מ
כמו כן -פלטה שמאריכה את השולחן פגומה ראיתי את זה בפעם שניה שפתחתי את השולחן במכירה הם מאד נחמדים ואדיבים
אבל בשירות לקוחות הם נפנפו אותי ובקיצור אין עם מי לדבר אל תתפתו למחיר ,מבחינתי זאת נוכלות לשמה ,תזהרו תזהרו
100 מתוך 100
קניתי ספה מהממת!!
היחס של הנציגים והשירות לקוחות פשוט פצצה!
ממליץ בחום לקנות בחנות
20 מתוך 100
הזמנתי מהחנות שולחן אוכל יפה שילמתי עליו כבר את מה שהיה צריך הבטיחו לי את השולחן עד 40 ימים אני גרה פחות מ15 דקות מהחנות חיכיתי ובעקבות המלחמה ההספקה מתעקבת ואת זה גיליתי אחרי שהתקשרתי כמה פעמים לשירות לקוחות וקיבלתי סינון הבטיחו לי שעד סןף ינואר אני יקבך את המשלוח גם זה לא קרה שוב סינונים וה3 תשלומים הועברו השלישי ב10/2/24 אני ביקשתי אפילו שולחן מתצוגה כפשרה וקיבלתי סירוב לא משנה מה אני מתפשרת יש סירוב ממש ממליצה לא ללחת לקנות שם יחס גרוע וגנבים
20 מתוך 100
השירות הכי גרוע שקיבלתי אי פעם...
רכשתי סלון ב-5000 ש"ח ובגלל שאני גר באזור מיוחד "בשטחים" חייבו אותי ב-500 ש"ח הובלה (תוספת של 120 ש"ח".
עד כאן הכל בסדר. אך כשהנהג הגיע למעבר לא נתנו לא לעבור כי אין לא תעודת זיהוי, וזה בערב חג שבועות. שירות הלקוחות התקשר אליי ואמרו לי שלא הקבל את סלון!!! רק אחרי החג. וזה אומר שאני נשאר בלי סלון 4 מים. ביתלתי את ההזמנה ודרשתי החזר כסף. רק שהחזורו לי את הכסף פחות 1020 ש"ח עבור הובלה הלוך וחזור. פניתי לתביעות קטנות ובתאריך 21-08-23 זכיתי במשפט. הנציג של דיואני אמר לשופטת שעוד היום הוא יבצע העברה בנקאית, ועברו 3 ימים ולא קיבלתי כלום. דיברו עם הבת שלי ואמרו לה שאם היא לא תמחוק את "ההמלצה" הם לא ישלמו לי... ואם כך אני הפנה שוב לבית המשפט.
אל תתקרבו לויטוריו גיואני.
20 מתוך 100
יש מקרים שמוצרים שלהם מגיעים עם ליקויים למזמין
20 מתוך 100
לא להתקרב!!! אנחנו מנסים לבטל עסקה בתוך 14 ימי עסקים מיום קנייתה, הם מתעלמים ומנסים לדחות אותנו ולא לאפשר לבטל את העסקה
אסור לקנות מחנות כ"כ לא ישרה ואמינה...כשהם מעוניינים למכור מוצר הם זמינים ואדיבים, ואח"כ הם גם מנתקים את השיחה בפנים
תמנעו מעצמיכם עוגמת נפש ואל תתקרבו לחברה הזו!!!
20 מתוך 100
אחרי פסח בסביבות 4/23 קניתי פינת אוכל עם 6 כיסאות מוויטוריו דיוואני, הגיעה מהר אבל מהר מאוד התנפחה כולה, כל הפלטה העליונה מלאה שקעים ונפיחויות, בטלפון הם טוענים שנשפך לנו מים ולכן הכל התנפח, הסברתי שזה עטוף במפת ניילון מהיום הראשון וחוץ מזה מדובר בפינת אוכל! אוכלים ושותים עליה, היא אמורה להיות עמידה בפני מים! הנציגה בטלפון אמרה לי שקניתי פינת אוכל במחיר ממש נמוך, אז למה ציפיתי?? בקיצור הזייה! סחורה גרועה, שירות גרוע. חזרו אלי אחרי שכתבתי ביקורות חמורות והציעו לתקן עבור 500 ש"ח! בקיצור לא להתקרב אליהם ולא להתפתות מהיופי של המוצר כי הסחורה פגומה והשירות פגום.
20 מתוך 100
לא להתקרב למרות שהמחיר מפתה מוצרים באיכות נמוכה מאוד והשירות הוא לא שירות
20 מתוך 100
שלום שמי רפאל
מספר הזמנה SO23002210.
הזמנתי סלון בתאריך 21/03/23
והעתיד אמור לקבל לאחר 45 יום בתאריך 24/05/23
והיום התאריך 06/06/23 עדין לא קיבלתי את הסלון פניתי אליהם אחרי 45 יום. למרות שלא טרחו לידע אותי שזה מתאחר תרצו את הסיבה עדיין החולה לא הגיעה ופניתי אליכם מספר פעמים ותמיד התרוץ שלהם עדיין לא הגיע.
פניתי אליהם שרוצה לקבל את הסכום ששילמתי ואמרו תקבל רק לאחר 14 ימי עסקים והם ירידו לי 5% בגלל שבינתיים עסקה לאחר שלא קיבלתי את הסחורה לא רק שלא קיבלתי בזמן אלא גם לאחר עיקוב יותר משבוע לאחר 45 יום.
לאחר שהם קיבלו את מלא התמורה
רצוני להזכירכם שלא להתקרב לרשת גם האדיבות לא היתה כמו בהתחלה שקיבלו אותי הכל אצלהם לא כשר תזהרו להתקרב אליהם מי שמתקרב אליהם מפסיד עכשיו אני אצא בתביעה נגדם.תזהרוווו מאודד מהם