כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אפרת קסוטו - סטודיו לעיצוב תכשיטים

אפרת קסוטו - סטודיו לעיצוב תכשיטים

טבעות נישואין ואירוסין
טלפון:03-5161334
82
86 מתוך 100
לפי 29 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
liz   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
את ההד פיס המושלם שלי לחתונה קניתי מאפרת קסוטו. קודם כל אתחיל ואומר שמבחר הקשתות, הנזרים והתכשיטים של אפרת לשיער הם ללא ספק מהיפים שראיתי! למחיר הגבוה יש הצעה מפתה לכלות- ניתן להחזיר את ההד פיס עד 3 ימים אחרי החתונה ולקבל זיכוי ללא הגבלת זמן. הייתי מרוצה מאוד מהאדיבות של המוכרת בחנות- גיתית, שהתעקשה להביא לי נזר מחודש לחלוטין (חידוש אבנים והכל) למרות שלא היתה חייבת- הכל כדי שאהיה מרוצה :-) מודה לכם!
הצג עוד

שירה987   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
קניתי מאפרת הד פיס לאסוף חצי מהשיער. ביקשתי הזמנה מיוחדת למשהו שראיתי בחנות בזהב כי התכנון היה למשהו בכסף וקיבלתי שירות מעולה. למרות שהציעו לי בחנות להחזיר את ההד פיס אחרי החתונה כדי לקנות משהו שימושי יותר, הוא יפייפה ואשמור אותו למזכרת ללא ספק. התכשיטי כלות של אפרת ובדגש על תכשיטי השיער, הם המיוחדים והיפים ביותר שראיתי. מומלץ!
הצג עוד

oic   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לחנות שלושה ימים לפני החתונה, קניתי עגילים וצמיד. המוכרת הייתה מאוד סבלנית ועזרה לי לבחור את התכשיטים. מאוד אהבתי את העיצובים של אפרת וגם המחירים היו טובים :-)
הצג עוד

shakedariel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
רציתי לשתף את כולכן בחוויה הלא נעימה בלשון המעטה שעברתי לפני חתונתי, בתקווה שאף אחת מכן לא תעבור חוויה דומה.הגעתי לחנות של אפרת בינואר, עם אחותי ואימי, 4 חודשים לפני החתונה. התכשיטים היו מקסימים, מיוחדים, וכך גם אפרת שעזרה לי לבחור סט מדהים ביופיו. למרות הזמן הרב לפני החתונה והמחיר היקר, השתכנעתי לקנות את התכשיטים, ועזרה לכך העובדה שניתן להחליפם לתכשיטים אחרים לאחר החתונה. מבחינתי זו הייתה השקעה לטווח ארוך:)מאז אותה פעם ראשונה, הייתי עוד 3 פעמים בחנות של אפרת, וממש לא בגלל שרציתי. לקחתי את התכשיטים איתי למדידה, כדי לבדוק איך נראה הכל יחד. הוצאתי את הצמיד , הנחתי על היד, ולהפתעתי החוליות נפתחו לגמרי והצמיד פשוט נפל לי מהיד והתפרק (צמיד שעולה 520 ש"ח). לא עשיתי סיפור מהנושא ופשוט חזרתי לחנות של אפרת והחלפתי את הצמיד לצמיד מדגם שונה לחלוטין. הגעתי בשעות הערב, והמוכרת הייתה אנטיפטית ורק רצתה שאסתלק משם, ולא עזרה לי עם מידת הצמיד או הסוגר, כך שיצאתי עם צמיד גדול מאוד מהחנות .שוב לא עשיתי סיפור, והלכתי עם הצמיד למדידה הבאה. הפעם, נפלו ממנו פנינים והסוגר היה כל כך קשיח, שבעלי לעתיד, 2 חברות מעצבת השמלה והתופרת ניסו לסגור אותו ולא הצליחו. חזרתי שוב מחוסר ברירה לחנות של אפרת, שלא הייתה הפעם ודיברה איתי בטלפון, והבטיחה לי שהיא תסדר הכל ותפצה אותי, תתקן את הצמיד ותשלח אלי עם שליח.שבוע לאחר מכן היא מתקשרת, בנימה כועסת, וטוענת שהצמיד בסדר גמור, ושהסיפור לא מצדיק פיצוי ולא כלום. שיחה זו התקיימה כשבוע וחצי לפני החתונה.הסברתי לה בנעימות כי אני לא סומכת על הצמיד, ולכן אני רוצה לקנות צמיד חלופי במקום אחר, ושתפצה אותי על הסכום של הצמיד (בלבד!) . לאחר שעה של שיחה בטלפון היא הסכימה, לא לפני שדיברה אלי מאוד לא יפה והביאה אותי למצב של כמעט בכי. בנוסף, הייתי צריכה להגיע ולקחת את שאר התכשיטים מהחנות, כיוון שהיא לא תוציא שליח עם התכשיטים. כשהגעתי לחנות פגשתי בבחור , שהתחיל לצרוח עלי שהמצאתי את כל הסיפור, ושהתכשיטים לא נהרסו, זו רק אני ששיניתי את דעתי ושיגעתי את כולם. בשורה התחתונה- נותרתי ללא צמיד שבוע לפני החתונה, אחרי ששילמתי 800 ש"ח (לאחר הזיכוי) על תכשיטים, אחרי שצעקו עלי והשפילו אותי בחנות מול אנשים ובטלפון, וכמובן לאחר 3! ביקורים בחנות חלקם שבוע לפני החתונה, עם כל הלחצים והטירטורים שלפני. למזלי מעצבת השמלה מצאה לי צמיד מתאים ומנעה ממני לחפש ולהוציא עוד כסף. בנות- זה ממש לא שווה את הכסף וההרגשה! לא עוגמת הנפש שיתפרק לכם צמיד או עגיל ביום החתונה, ולא שיאשימו אתכן אח"כ שאתן סתם לחוצות ומשקרות... ואם זה לא הספיק לכן- כמובן שחזרתי אחרי החתונה להחליף תכשיטים, ולקחתי זוג עגילים- שגם ממנו אגב נפלה פנינה...
הצג עוד

amit84   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
אומנם עבר זמן מה מאז החתונה שלי, אבל עדיין קשה לי להתנער מתחושת האכזבה שנתנו לי במקום.הגעתי לחנות לאחר שחיפשתי תכשיטים שיתאימו לשמלה שלי.בחנות יש המון תכשיטים מדהימים- על זה אין מה לדבר. ראיתי כמה דברים שמאוד מצאו חן בעיני, אך המחירים היו לא נמוכים במיוחד. מה ששכנע אותי בכל זאת לרכוש מסרקיה (מהממת) היתה האופציה שהעלו בפני שאוכל להחליפה לכל דבר אחר בחנות לאחר החתונה!בחרתי מסרקיה, אך שאלתי אם ניתן לצפותה במיוחד עבורי בזהב אדום כך שתתאים לשמלה. יעל היתה מקסימה, ולמרות שכל התהליך היה שבוע וחצי לפני החתונה דאגה שאקבל הכל בזמן.הבעיה התחילה אחרי החתונה, כשהגעתי להחליף את המסרקיה, אז ציינה בפני המוכרת שהגעתי באיחור ושמסרקיה בהזמנה אישית לא ניתן להחליף.יעל לא דאגה לציין בפני את העובדה הזו לפני שרכשתי את המסרקיה, על אף שכן ציינה את זה כשנכנסתי לחנות.כמובן שלא ידעתי לגבי מגבלת זמן כי גם לא קיבלתי שום פתק החלפה עם המסרקיה.התחושה לי, שנפלתי בין הכסאות, ושיכלו לטפל במקרה שלי לפנים משורת הדין, כיוון שלא יידעו אותי בפרטים הללו.עכשיו אני "תקועה" עם מסרקיה, יקרה במיוחד, שלא אלבש אותה לאף מקום אחר.
הצג עוד

בילי_   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
אחרי סבב באין ספור חנויות חזרתי לחנות של אפרת, יש לה קולקציה מדהימה לדעתי.המחירים יקרים מאוד, אך אחרי סבב חנויות חזרתי אליה לרכישה.קניתי עגילים, מסרקיה וצמיד בעיצוב אישי.הכל היה איכותי ויפה.אני יודעת שיש אפשרות להחליף את התכשיטים אחרי החתונה אבל אני העדפתי לשמור אותם למזכרת.
הצג עוד

mashazzz04   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אצל אפרת קסוטו מצאתי את העגילים הכי מהממים שיכולתי לקוות להם! אני מוקסמת מהחנות המדהימההזאת ומהעיצובים ההורסים של הבחורה הכישרונית הזאת. כעת הרווחתם עוד לקוחה נאמנה שתחזור בטוח!!

hgrz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הייתי בחנות של אפרת קסוטו ביום שישי בצהריים, אחרי מספר סיבובים וחפירות עמוקות באינטרנט... את החנות כבר הכרתי מביקור חטוף בעבר, והכרתי פחות או יותר את המחירים כך שלא נבהלתי.אלה, המוכרת בחנות, היתה פשוט מקסימה! מהרגע הראשון היא היתה גמישה בטירוף, ואיפשרה לי לעשות שינויים ושילובים בין הדגמים השונים, מבלי לאבד סבלנות, ועם הערות והכוונות שהראו שהיא הבינה את הראש שלי. מעבר לעזרה ולסבלנות, הערכתי את זה שלא ניסתה למכור לי ולהסביר לי למה מה שלא נראה לי בדיוק הוא בעצם נכון ובסדר (כמו בהרבה מקומות אחרים...), אלא זרמה איתי לגמרי ובאמת, פשוט עזרה. בסופו של דבר, אחרי הרבה טרטורים, היא שלחה אותי הביתה עם שני זוגות שרקחנו מהם זוג חדש, כולל הוראות והסברים איך לטפל בעגילים, איך לחבר ואיך להפריד בהתאם לצורך. החוויה היתה נהדרת, העיצובים בחנות מקסימים, והגמישות והזרימה של אלה היתה הפתעה מדהימה!תודה רבה לאלה ולאפרת.
הצג עוד

meitgigi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
וואוו!!!נכנסתי לחנות של אפרת במתחם התחנה בת"א עם חברה שעשתה לי סטיילינג לחתונה והמליצה לי בחום עם התכשיטים שלה.העיצוב של החנות, היחס החם של המוכרת, האפשרות להחליף את העגילים לאחר החתונה, העיצובים המדהימים עשו לי כל כך כיף ששלחתי עוד ועוד כלות לאפרת.את העגילים כמובן שלא החלפתי כי הם פשוט מדהימים! מי שתרצה יכולה לשלוח לי מייל ואשלח לה תמונה :)בקיצור מומלץ בחום!
הצג עוד

rosiewhitley   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אצל אפרת קסוטו בחרתי זוג עגילים שהם מעבר לשלמות. הם כמובן בסגנון וינטג'י-רומנטי, בדיוק כפי שרציתי.. אני מאוד מאוד מאוד מרוצה מהשירות. המוכרת הייתה ממש חמודה ולא הציקה לי בכלל.מיותר לאמר שאני אחזור לשם, ברגע שהארנק שלי יחזור למצב תקין כמובן..
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up