כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ארטתמיר - artamir
95
99 מתוך 100
לפי 154 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
חתן אנונימי   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
35 מתוך 100
חוויה רעה מאוד.תמיר מתהדר ב-25 שנות קריירה ובזה שהיה מורה של הרבה צלמים.חסרות תמונות של שלבים חשובים מהחתונה, הרבה תמונות של אורחים שמצטלמים ביחד אבל מסתכלים בכלל לצלם מגנטים.בהרבה מהתמונות אין ירידה לפרטים ויש עצמים שמושכים את הפוקוס במקום להתמקד באנשים, באווירה ובזוג.אחרי שנאמרה לו בנימוס הביקורת כמובן שהפיל את האשמה עלינו.לא מומלץ!
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
תמיר והצוות שלו אנשי מקצוע ברמה הגבוה ביותר! מהפגישה הראשונה שאירח אותנו בביתו ידענו שהוא יהיה הצלם שלנו! תמיר היה זמין לאורך כל הדרך, הכיר לוקיישנים מדהימים לצילום בבוקר החתונה וידע לנהל את האתגר של חתונת שישי! לתמיר ולצלמים יש עין יחודית ויצירתית שיודעים לתפוס את הרגע בלי שמרגיש שהם שם והתמונות יצאו מדהימות! אין מה להתלבט, אם הוא פנוי בתאריך הרווחתם!
הצג עוד

Victoria   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אתחיל בכך שאגיד תודה רבה לתמיר ולכל הצוות שלו, הפכתם את האירוע שלנו לבלתי נשכח, בזכות התמונות והסרטונים שלכם מהיום והאירוע המיוחד שלנו, נוכל עוד שנים רבות להיזכר בכל רגע ורגע שחווינו. אולם נתחיל מהתחלה, את תמיר הכרנו דרך בעלת גן האירועים בו התחתנו. היא המליצה לנו על תמיר, משום שהכירה אותו שנים ואמרה שהיא יכולה לסמוך עליו בעיניים עצומות כי הוא בן אדם מקסים, נעים, מאוד מקצועי עם שנים של נסיון והוא אוהב את מה שהוא עושה. קבענו פגישה עם תמיר וכבר בפגישה מאוד התרשמנו ממנו כבן אדם, הוא נתן תחושה רגועה ושלוה וזה חשוב מאוד, כי ביום האירוע הצלם מלווה את הזוג לא מעט זמן. במהלך הפגישה תמיר הסביר לנו איך מתנהל צוות הצילום באירוע, ענה בסבלנות על כל השאלות שהיו לנ, הבטיח שהוא יהיה הצלם הראשי באירוע ואליו יתלוו צלם סטילס וצלם וידאו שהוא יבחר מחברי הצוות שלו, איתם הוא עובד שנים ועל כולם הוא סומך ואנחנו החלטנו שנסמוך עליו. כמו כן, התרשמנו גם מהעבודות שלו באינסטגרם וגם מאלבומים שהראה לנו בפגישה שקיימנו בביתו. חשוב לציין שתמיר עובד עם חוזה מסודר ויש גם סעיף לתקופת הקורונה וזה פרט חשוב בתקופה זו של המגיפה שמסרבת לעזוב. חייבת לציין שנפגשנו עם צלם נוסף שאליו הגענו בהמלצת חברים שהוא היה הצלם בחתונתם, גם הוא היה מאוד נחמד ומקצועי. לכן התבלטנו מעט, אבל לבסוף הלכנו עם תחושת הבטן שלנו ובחרנו בתמיר, כי איתו הרגשנו הכי נוח ולא התחרטנו על כך.
הצג עוד

Sam   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
Tamir was great to work with! We planned our whole wedding in less than a month and he was very responsive, professional and helpful. He was very kind, attentive, and relaxed throughout the process and on the day of the wedding. His videographer, staff photographers, and video editors are also amazing. We got our stills and video very quickly and everything looked amazing! We couldn't be more happy - thank you so much!!
הצג עוד

Asaf   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
תמיר מלך, לא פחות. הוא וציוותו מקצועיים ביותר. הם תרמו רבות לאירוע מיוחד ובלתי נשכח. תמיר עושה את עבודתו מכל הלב וזה ניכר. בזכותם הזיכרונות , הרגעים והתמונות איתנו לעד, בליבנו ובאלבוממו (שגם הוא ערוך ומוסדר מדהים). אמנם זאת הפעם הראשונה והיחידה בה הייתי צריך צלם חתונות אבל בלי שום ספק. ממליץ, מומלץ ממליצים. בדוק תודה
הצג עוד

עדי וציקו   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהשיחה הראשונה הבנו שאנחנו בידיים טובות! תמיר ישר קלט את הראש שלנו ואותנו! היה זמין, קשוב וענה על כל השאלות! תמיד עם מלא רצון טוב וים של סבלנות.
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
תמיר היה צלם בחתונה של אחותי לפני 10 שנים, מאז לא שכחנו כמה מדהים הוא היה, ובלי לחשוב פעמיים פנינו אליו לגבי החתונה שלנו. תמיר וכל הצוות היו פשוט מהממים! הגיעו עוד לפני השעה שנקבעה כדי להספיק לצלם כמה שיותר בהכנות, הגיעו עם אנרגיות מטורפות והפכו ברגע את כל אזור ההתארגנות לשמח ומלא בכיף! היה לנו קצת קשה לזרום עם תמונות מבויימות מדי, ותמיר פשוט נתן לנו להיות טבעיים והוציא את התמונות הכי יפות שיש!!! עם סבלנות אין קץ כלפינו וכלפיי המשפחות שלנו... התמונות מהחתונה לגמרי מעל המצופה, הסרטונים מרגשים בכל פעם מחדש, ותמיר הכי זמין לכל בקשה ושאלה בכל זמן וכל שעה. ממליצים על ארטמיר בחום!!!!
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
היינו בפגישה עם תמיר המלך וישר היה לנו בונדינג ומשם הכל זרם חלקקקק!!! תמיר והצוות ידעו לבד ובמדוייק את המינונים איפה ומתי להיות, מה להגיד ומתי והחליקו מושלם לתוך הוויב שלנו! חוויה בפני עצמה בכל היום המוצף חוויות הזה❤️❤️❤️ תודה על שהייתם חלק מהאירוע כולו!!
הצג עוד

Ido   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הייתם אדירים!! אחד הדברים שחששנו מהם בחתונה היו הצילומים שלפני.. חששנו שלא נהיה אנחנו, שזה יעיק ויצא מבוים.. בסופו של דבר - אחת החוויות הטובות! חוויה מדהימה, באווירה כיפית, קלילה ומצחיקה עשינו מה שזרם לנו, ותמיר והצוות זרמו איתנו בהכל ובכיף באירוע עצמו לא הרגשנו אותם בכלל ויצאו תמונות מדהימות!
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו את תמונות החתונה אתמול ולצפות בהן היה כמו לחוות את כל האירוע מחדש.. עבודה מקצועית, איכותית ברמה הגבוהה ביותר! לא יכולנו לבקש צוות צילום טוב יותר כדי להנציח את הרגע החשוב בחיינו וללוות אותנו ברגעי אושר והתרגשות בהמון סבלנות ואהבה. שירות מנצח תמיד עם חיוך שגרם לנו לחייך בלי סוף מהרגע הראשון עד עכשיו כמובן עם התמונות שקיבלנו :) תמיר, תודה רבה על הכל!! אני כבר המלצתי, ואמליץ, על שירותיך עוד.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up