כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נופר בן צבי - איפור ושיער

נופר בן צבי - איפור ושיער

איפור כלות
כתובת:מבוא חמה
טלפון:050-2028024
93
96 מתוך 100
לפי 50 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
lior   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בתור אחת שלא מתאפרת, הייתי בלחץ מהעניין הזה לקראת החתונה. נופר קלטה אותי מיד, והיה לי ברור שאני בידיים טובות, ושאין סיכוי שהיא תכסה לי את הנמשים במייקאפ. בקיצור איפור טבעי, ושיער שהחזיק מעמד ברוח ובריקודים עד סוף הערב. מעבר לזה, נופר נכנסה אליי הביתה ברגישות ובנועם, ונתנה תחושה של שפיות בתוך יום שמלא בסיטואציות של רגישות יתר..
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
היה לי מאוד חשוב להרגיש טבעית ולהיראות 'אני' גם ביום החתונה. התאהבתי בסגנון של נופר וידעתי שאוכל לסמוך עליה בעיניים עצומות. היא הייתה מאוד קשובה לבקשות שלי, וקלעה בול למה שדמיינתי! יצאתי מאוד מרוצה ואני ממליצה בחום!
הצג עוד

לילך   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את נופרי הכרתי דרך גיסתי שחר שגם התארגנה אצלה (בעבר הרחוק), הייתי מופעמת מהקלילות שלה יחד עם המקצועיות וההקשבה למי שאני ומה שאני מביאה איתי.. הגעתי אליה לנסיון ברמת הגולן ומיד הרגשתי שאני בידיים טובות.. ביום עצמו של האירוע היה לי כייף ומצחיק, הרגשתי שאני פשוט מושלמת, נסיכה ממש..לא הפסיקו להחמיא לי על התסרוקת ועל האיפור שהוא עדיין כל כך אבל עם הרבה אור.. תודה נופרי ❤️❤️😍
הצג עוד

Lihi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מדהימה! איפור ושיער מהממים שלא היה צורך לתקן או לגעת בהם בכלל כל האירוע!
הצג עוד

Niv   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ואוווווו נופא מדהימה! קודם כל, היה לי פשוט כיף גדול להיות איתה ביום של החתונה. השקט שלה השרה אווירה רגועב ושמחה. מעבר לזה- האיפור והשיער יצאו פשוט מושלם, בדיוק כמו שדימיינתי וחלמתי. תודה נופר יקרה, הרגשתי כמו פיה מהאגדות....
הצג עוד

Omri   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
נופר פשוט מקסימה ומקצועית, משתלבת מצויין בכל ההמולה של יום חתונה תוך הקפדה על סטנדרטים ומקצועיות. היא גם נתנה מקום לחברות ולחתן להשתתף בתהליך העיצוב. האיפור שלה היה טבעי ועדין והחזיק כמו גדול מ11 בצהריים עד אחת בלילה תחת תנאי מזג אוויר לא סבירים (שרב, רוח וגשם והכל ביום אחד) מומלצת בחום
הצג עוד

Alexandra   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
נופר פשוט מקצועית ומדהימה בקטע אחר...יש לה מגע מלא בביטחון שמגשים את כל הרצונות והמשאלות שלך לגבי איך שאת (!) רוצה להיראות ביום המשמח הזה! האיפור והשיער החזיקו מעולה כל הערב.. בחרתי לעשות חצי פזור וזה פשוט היה נראה טוב בסוף הערב בדיוק כמו שזה היה בתחילתו.. ממליצה בחום!
הצג עוד

Ori   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
נופר המדהימה הופכת אותך לנסיכה, עם המון סבלנות ורוגע, פשוט כיף. בתור בחורה שלא נוהגת להתאפר, האיפור של נופר לא נראה ״כבד״ או מוגזם, הוא היה עדיי ונקי, בגוונים הנכונים ובטאץ׳ המהם שלה. הכי ממליצה בעולם!
הצג עוד

Sufa   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
נופר פשוט מדהימה. כזאת בחורה רגועה שמשרה וייב מדהים. האיפור והשיער החזיקו כל היום בצילומים ובערב ולא זזו סנטימטר. וכמובן שלא הפסקתי לקבל מחמאות. ללא ספק הבחירה הכי נכונה שעשיתי. תודה לך!(:

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
נופר הגיעה אליי ביום החתונה, מצויידת בהרבה תיקים ומיד התחילה לעבוד. ההתארגנות עם נופר התגלתה כבחירה מעולה קודם כל כי היא בחורה מאוד נעימה ורגועה, וחשוב לא פחות כי היא מקצועית ומוכשרת ביותר. התוצאה הסופית הייתה מדהימה, הייתי מרוצה עד הגג.. ממליצה בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up