כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
טרה קיסריה - TERRA

טרה קיסריה - TERRA

אולמות וגני אירועים
טלפון:046267576
93
94 מתוך 100
לפי 372 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 6 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ציון   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
25 מתוך 100
הכל היה בסדר חוץ מהאוכל לא מתחשבים בילדים בכלל בכלל אם זה בכניסה לא מצאנו מה לאכול ואחר כך באולם אין מנה לילדים ממש אכזבה

123batel1234   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין מילים לתאר את האולם ואת האוכל המטורף שהיה שלא נדבר על השירות המקצועי שלהם, באמת ממליצה מכל הלב ניתן לראות את החתונה באינסטרגם שלי batelamoyal4 ממליצה בחום !!! מבתאל ועידן אשור
הצג עוד

נטלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהרגע שנכנסנו לאולם ונפגשנו עם צביקה ודדי , הבחירה בטרה הייתה הקלה ביותר בכל הקשור לארגון האירוע שלנו.הליווי החם, הניהול המקצועי, האוכל ברמה המדויקת והגבוהה ביותר הם רק חלק מהדברים שאנחנו יכולים להחמיא עליהם.כמות המחמאות שאנחנו מקבלים מיום החתונה מכל מי שנכח היא מטורפת. על הארגון, הניקיון, האוכל בקבלת פנים ובאולם, על שירותי הבר והמלצרים. הכל פשוט התעלה על כל הציפיות שלנו. תודה לכם על נחת שהבאתם לנו ביום המאושר בחיינו.
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אל 'טרה' הגענו בהמלצת חבר טוב.. הגענו אל האולם ביום של חתונה והתרשמנו ממנו מאד ! אולם מרשים, ענק ויפיפה גם בחוץ וגם האולם עצמו. התחברנו למקום בשנייה שהגענו אליו. הכרנו את צביקה שהיה מקסים והקשיב לנו ובא לקראתנו בהרבה תהיות ורעיונות שהצענו, מהרגע הראשון ידענו שזה האולם בו נרצה להתחתן ! האוכל היה מדהים קיבלנו המוןןן שבחים עליו לאחר האירוע וכמובן גם טעמנו בעצמנו ! המקום מכיל כמות גדולה של אנשים, מצוין לחתונות גדולות. נוסיף ונאמר תודה גם לדדי מנהל האירוע שלנו מטעם האולם ! כל החוויה הייתה מדהימה, ממליצים מאד !
הצג עוד

שני בנימיני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לטרה קיסריה אחרי שעשינו סיבוב בהרבה אולמות באזור עמק חפר והסביבה. איך שנכנסנו לאולם ידענו שפה אנחנו רוצים להתחתן! המקום היה נראה מדהים! חנייה בשפע, עמדות קבלת פנים מהממות, אזור בחוץ מהמם ונעים נכנסו לפגישה עם צביקה מנהל האולם ומהרגע הראשון הוא היה זמין לנו, לשאלות שלנו ולבקשות שלנו במהלך כל ה3 חודשים האלו. הוא היה הוגן, שירותי, קשוב לצרכים שלנו והתאים את עצמו מכל הבחינות אלינו. כמות הפידבקים החיוביים שקיבלנו ביום החתונה ועד עכשיו היא היסטרית על האוכל המושלם שהיה, על השפע בשולחנות, על השירות של המלצרים והברמנים ושהאירוע נוהל מא׳-ת׳ בצורה מדהימה.דדי מנהל האירוע גם היה קשוב אלינו ולכל מה שביקשנו. כל כך כיף לסיים אירוע עם חוויה כזו חיובית מהאולם. מי שמחפש אולם עם אוכל פצצה, באזור טוב, עם שירות טוב בהתחייבות- זה האולם שלכם 🫶💙
הצג עוד

מטר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שנכנסנו לגן אירועים הסתכלנו אחד על השני וישר ידענו שפה נתחתן. המקום מרהיב ביופיו. החצר מתוחזקת עם דגש על הפרטים הקטנים ביותר. המון פינות ישיבה יפות. חדר יין מרהיב. שירותים מתוחזקים ונקיים. רחבה גדולה, מערכת סאונד מטורפת ותאורה ומסכים שעושים אווירה של מסיבה. האוכל ברמה גבוהה ביותר. בקיצור מה עוד אפשר לבקש? כמעט חודש עבר מאז החתונה ואנשים לא מפסיקים לדבר ולהחמיא עליה ובמיוחד על הגן אירועים המושלם שבחרנו. צביקה ודדי אלופים. היו תמיד לשרותינו לכל שאלה ובקשה ובאו לקראתנו תמיד. הרגשנו רגועים ושיש על מי לסמוך וזה הדבר הכי חשוב שיש. בזמן האירוע דדי דאג לכל אחת מהבקשות שהבאנו לו לפני (והיו לא מעט) ולא עזב אותנו עד שסימן וי על כולן (חשוב מאוד כי בזמן האירוע פחות שמים לב לדברים האלה). בקיצור המקום פשוט מושלם ואנחנו כל כך מאושרים שבחרנו בו ומחכים בציפייה גדולה להיות מוזמנים לחתונה בו ולחוות אותו גם מהכיוון השני. הערה יחידה שיש לנו : הודענו מראש על כל האורחים האלרגניים שלנו ואפילו העברנו מספר פעמים את שמם ואת מקום ההושבה שלהם. בסוף בגלל טעויות של אחד המלצרים ושל המגיש בבופה יצא מצב שהוגשו לכולם מנות שלא מותאמות להם. חשוב לתת יותר את הדגש על כך כדי שלא יקרה אסון.
הצג עוד

נוי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שנכנסנו לאולם התאהבנו בו ברמה שאי אפשר להסביר. היחס האישי של צביקה הבעלים של האולם, האנושיות, ההכלה הן ברמות הכי גבוהות שאפשר לתאר. לא הפסקנו לקבל מחמאות על האוכל, על הבופה שהיה ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש, על ניהול האירוע - מנהלי אירוע ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש. הכל תקתק ברמות, נותנים לחתן והכלה את השקט ודואגים לכל דבר מהקטן לגדול. הייתי הכלה הכייייייי חוששת והכי לחוצה לפני ואני באמת חייבת להגיד שזה פשוט התעלה על כל הציפיות שלנו. ההמלצה הכי חמה בעולם. 9/11/22. לנצח תודה🤍
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ממליצה מאוד , אולם מהמם גן מושלם! האוכל נדיר - האורחים לא מפסיקים לדבר על האוכל והרמת שירות של המלצרים. דדי מנהל האירוע אדיב מאוד, בן אדם סבלני ונעים.
הצג עוד

Shachar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אני רוצה להמליץ על טרה קיסריה, אולם פשוט מושלם מכל הבחינות!!! נתחיל מהאוכל שהוא פשוט מטורף, האורחים לא יפסיקו להחמיא לכם! מעבר לזה האולם עצמו גדול ומרווח, מצד אחד רחבה ענקית ומצד שני המון פינות ישיבה (כולל פינת יין מגניבה!) לאורחים המבוגרים יותר שרוצים לדבר בשקט. דדי (מנהל האולם) המלך שם בשביל כל דבר, זמין לכל שאלה ודואג לכל הדברים עד הפרטים הכי קטנים, בקיצור, זה ה-מקום להתחתן בו !!!
הצג עוד

ronnie_vilner   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אולם מהמם!! המקום היה עבורנו השילוב המושלם בין קבלת פנים וחופה בגן יפיפה וארוחה וריקודים באולם מדהים! דדי מנהל האירוע פשוט אלוף ומקצועי, יודע בדיוק מה צריך לקרות מתי ועושה הכל ברוגע. צביקה מנהל האולם מקסים והיה זמין תמיד. מעבר לזה צוות המלצריח והברמנים היו אש!! זה היה ממש חשוב לני כי בסוף זה משפיע על חוויית האורחים. האוכל היה ממש טעים, אנחני עפנו בטעימות והופתענו מהרמה וכל האורחים לא הפסיקו לדבר על כמה שהאוכל היה טעים באירוע עצמו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up