כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דב רוטר טבעות נישואין ואירוסין,דוב רוטר

דב רוטר טבעות נישואין ואירוסין,דוב רוטר

טבעות נישואין ואירוסין
טלפון:09-9565622,050-5704475
93
97 מתוך 100
לפי 48 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dafna   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הגעתי במקרה, אדם נעים, יוצא דופן, סבלני, מקצוען, ישר והגון יעשה כל דבר שיעלה בדמיונכם אל תתלבטו..
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
דב נתן יחס אישי ומחייך. הטבעות יצאו יפות ונוחות, בדיוק במידה! המחיר לאחר מיקוח קל היה שווה את ההשקעה. תודה דב!
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הטבעות מהממות. הגיעו מהר ועשה לנו תיקונים בלי עניינים
הצג עוד

Itamar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
על דב רוטר שמעתי לראשונה כשהתחלתי לחפש אחר טבעת אירוסין. מהרגע הראשון פגשתי אדם מדהים, אדיב, מקצועי ואמין באופן שלא ניתן לתאר. דוב היה הבחירה הראשונה והאחרונה שלי ולאחר שפגשתי אותו הבנתי שניתן לסמוך עליו בעיניים עצומות. לכל אורך הדרך דב גילה מקצועיות חסרת פשרות, סבלנות ואוזן קשבת שלא פוגשים בכל יום. מיותר לציין ששמו של דב הולך לפניו וטבעת האירוסין הייתה פשוט מהממת ונותרתי ללא מילים. בעקבות החוויה המדהימה שהייתה לי עם דב גם את טבעות הנישואין בחרנו לעשות אצלו ושוב פגשנו את אותה הסבלנות, המקצועיות והאדיבות שמייחדות אותו כל כך. גם כשהיינו צריכים לבצע התאמה לטבעות דב נשאר זמין בכל רגע ונתן לנו יחס חם מהרגע הראשון ועד לרגע האחרון. אני בטוח שגם הטבעת הבאה שאקנה לאשתי היא תהיה של דב רוטר. איתמר ונטלי
הצג עוד

אורן פילדוס   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אמן, אומן ואיש מיוחד, שעבורו אתגר זו חווייה מרגשת. בתור מעצבת, ידעתי בדיוק איך אני רוצה שהטבעות שלנו יראו, ומצאתי את האדם המושלם לעבוד איתו. אומן יוצא דופן בעל ראש גדול ויצירתי, שהצליח לתרגם את החזון שלי למציאות מדוייקת. איש נעים שהמפגש איתו לוקח את החווייה המרגשת הזו למקום הראוי לה.
הצג עוד

Liron   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
הגענו לדב לאחר המלצה מחברים. האיש מקצוען, בעל מבחר מגוון של טבעות מכל הסוגים החומרים והעיצובים. הוא מבין לא רק בעיצוב אלא גם בחומרים עצמם, ברמת הכימיה. הדבר שבאמת עשה את ההבדל הוא היחס האישי, החם והמתחשב שקיבלנו ממנו כשני אנשים שמתקשים לבחור דברים :) פשוט איש מקסים!
הצג עוד

Einatshaul   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו לדב בעקבות המלצות שקראנו וגם בגלל המיקום המזמין שבמושב רשפון. חיפשתי אדם מקצוען שחי את המקצוע וידע לעזור לנו בתהליך של בחירת טבעות הנישואין שילוו אותנו מן הסתם חיים שלמים. זה בדיוק מה שנוכחתי. על אף שהגעתי עם רעיונות די מעורפלים היד המכוונת של דב ממש לקחה אותי למקום הנכון ויחד מצאנו בדיוק את שאהבה נפשנו!
הצג עוד

orlynir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנו לפני 3 שנים ואצל דב רוטר עשינו את טבעות הנישואין שלנו - הגענו אליו בעקבות הרבה דברים טובים שקראנו ברשת ודב כמובן הכין לנו 2 טבעות מושלמות.עכשיו, לקראת לידת בננו הבכור, אימי נתנה לי במתנה טבעת יהלום שקיבלה לפני שנים רבות - מכיון שלא אהבתי את הטבעת עצמה, רציתי לקחת רק את היהלום ולשבצו בטבעת חדשה, שתהיה לטעמי האישי. כמובן שפנינו אל דב לביצוע המשימה.בסטודיו של דב בחרתי טבעת שזכרתי ואהבתי מהפעם הראשונה שהיינו אצלו, וביקשתי שינויים קלים שהתאימו לי ולסגנון שלי.מכיוון שהלידה הגיעה מוקדם מהצפוי והיה חשוב לי מאוד שאימי תראה אותי עונדת את הטבעת בברית המילה, "התקלנו" את דב בלוח זמנים די צפוף. דב, כטבעו, היה סבלני, אדיב ומסביר פנים וסיים את הכנת הטבעת אפילו לפני מועד הברית.אחרי הברית נדרשו שינויים קלים בשיבוץ היהלום ודב החליט להכין את הטבעת מהתחלה, כדי להגיע לתוצאה הכי טובה שאפשר.
הצג עוד

ourwedding123   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
דב אדם מקסים, בעל סטודיו קטן ומזמין ברישפון. מאד נהננו מהשירות שדב נתן, מהיר ועם זאת סבלני ונעים. הוא עזר לנו להתמקד ולבחור את טבעות הנישואים לשנינו. בהחלט הייתי חוזרת אליו שוב!!!!
הצג עוד

דלית ויותם   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הסיפור שלנו התחיל כך.... בעודי מחפשת נואשת באיטרנט אחר הטבעת הנחשקת והמיוחדת שחיפשתי, נתקלתי בהרבה אתרים של חברות גדולות ומסחריות. ובכולן נחשו מה? רובן היו די דומות אחת לשנייה. ואני? אני רציתי את הטבעת שלי. לא כמו של כולן, אלא שלי. בין חיפושי האתרים, הגעתי במקרה (ובמזל) לאתר של דב, אליו נכנסתי, והסתכלתי בטבעות האירוסין, עברתי אחת אחת, ומצאתי 4 אופציונליות! ואני זוכרת שצעקתי לבן זוגי דרך החלון :"מאמי, מצאתי!!!!". מצאתי את דב. את הטבעות שמצאו חן בעייני ידעתי שכשאראה אדע איזו מהן היא האהובה עלי. אבל את דב מצאתי דרך הלב, ודרך התמונה הקסומה שלו שמופיעה אצלו באתר. הרגשתי שזהו, את הדרך הארוכה במעברים בין חנויות ומדידות אינסופיות אני כבר לא אעשה. מיד נכנסתי לחוות דעת עליו, וכולם אמרו את הדברים החשובים לי ביותר... אדם אדיב, נעים, מצחיק, איש טוב, מקצועי מאוד, והמחירים ממש סבירים והוגניים יחסית למה שמוצע היום בשוק. ישר בפגישה הראשונה בצהריי יום שישי, יצאנו ממנו ואני ובן זוגי חייכנו אחד לשניה, וידענו שבחרנו טוב. בסופו של דבר, אצלו גם עשינו את טבעות הנישואין המדהימות, שקלע בול לטעמנו ולרצוננו. השירות היה כלכך מהיר, וההתלהבות שלו יחד איתי, הפכה את זה לאישי מאוד, והתהליך איתו היה מדהים. בסוף הפגישה האחרונה איתו בה לקחנו את טבעות הנישואין, אמרתי לו "דב, איזה מקצוע כייפי יש לך, אתה ממש מגשים חלומות". אז תודה דב על פתיחת חגיגות הנישואין הכייפיות והמוצלחות שפתחת בפנינו. אתה האדם הראשון שנתקלנו בו בדרך הארוכה לבניית החתונה. והשארת לנו טעם טוב. ניפגש בטבעת הבאה, בלידת הילד הראשון.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up