כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עידן בלבן

עידן בלבן

שמלות כלה
טלפון:03-9699801
91
98 מתוך 100
לפי 35 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שרי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
25 מתוך 100
מזעזע ביותר שירות זוועתי ולא אנושי!!! פניתי להתארגן אצלה והתשובה שלה זה "מאמי אני לא מספרה" בחרת שמלה ? שיהיה לך דרך צלחה כנראה שכחו כמה היה קשה בתקופת קורונה שלא הייתה פרנסה בכלל !!! מאוכזבת ואפילו פגועה מהשירות הקר והמחריד!!!
הצג עוד

Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ברכה המקסימה הייתה שם ומצאה בשבילי את השמחה המושלמת, עשתה כל שינוי שרציתי והייתה זמינה גם בשעות הערב. אחלה שירות ואחלה מחיר
הצג עוד

רות   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
‏ברכה עיצבה לי שמלת כלה לחתונה שהתקיימה אתמול. במהלך כל הדרך היא הייתה אדיבה ונעימה, הקשיבה לבקשות שלי ושינתה מה שרציתי, גם אם זה היה כרוך בעבודה נוספת ולפרום דברים שכבר תפרה. ברכה מקצועית, רואים שיודעת מה היא עושה והכל בענווה. גם המחיר ששילמתי היה מחיר הוגן ושווה לכל כיס, ביחס לסלוני כלות אחרים. קיבלתי המון מחמאות על השמלה המדהימה ואני בהחלט ממליצה.
הצג עוד

Norin   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
טוב אז זה התחיל ככה אני ואמא שלי טיילנו ברחובות ראשון לציון בחיפוש השמלה המושלמת! והופ! מצאנו את עידן בלבן! נכנסו למעצבת המדהימה ברכה שקיבלנו אותנו בחיבוק גדול! ודבר ראשון שרצתה להגשים לי את החלום! אמרתי לה ברכה!! אני רוצה שתעשי אותי סינדרלה 🙏🏼 כל מדידה ומדידה היחס והשירות וחיוך וההרגשה המדהימה להיכנס לתוך השמלה ובין לבין להעביר שיחות כיפיות! לא סתם השם שלה ברכה! היא באמת ברכה!! אני רוצה לציין שאת נתת את השירות וביחס הכי טוב בעולם ואני יכולה להמליץ שאת המעצבת הכי הכי טובה בעולם ואין עלייך!!! התמונה אומרת הכל!!!
הצג עוד

Ola   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אין על על ברכה!!! יחסי אנוש, תמיכה, מקצועיות ובסופו של דבר שמלה פשוט מושלמת!!! וכל זה במחיר ממש הוגן.

בתאל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ברכה המהממתתתת!!!! תודה על יחס אישי ושמלה מושלמתת שגרפה ים של מחמאות!!

גלית   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ברכה המהממת! תודה רבה לך על השמלה המהממת והיחס האישי. היה חשוב לי להרגיש מיוחדת ביום שלי ושלא יהיו איתי עוד כלות ביום זה, וכך היה, מאושרת שבחרתי בסלון שלך. תודה רבה! מומלץ בחום (:
הצג עוד

תהילה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ברכה ולצווות תוודה רבה על הכל!!!!!! החמיאו לי מלא מלא על השמלה וכל מה שהיה איתה!! תודה רבה אוהבים שי ותהילה 7/2/18
הצג עוד

or_ma_naim   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
בזכות ברכה בעידן בלבן התחתנתי בשמלת החלומות שלי! כשהגעתי לעידן בלבן כבר ידעתי איזו שמלה אני רוצה וידעתי שלא אוכל למצוא שמלה בדיוק כזו בסלוני כלות. לכן חיפשתי מקום טוב לתפור בו שמלה. כשפגשתי את ברכה היה ברור לי שהיא מקצועית עם המון ניסיון וגם מבינה מה אני רוצה ולכן החלטתי לסגור בעידן בלבן. השמלה יצאה בדיוק כמו שרציתי, ולאורך כל התהליך ברכה הקשיבה למה שביקשתי, ייעצה ותרמה מהניסיון העשיר שלה והתוצאה הייתה פשוט מושלמת. ממליצה בחום!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי המון שמלות כלה, בכל סלוני הכלות בראשון וגם מחוץ לעיר. הגעתי לעידן בלבן וברכה הייתה ממש נחמדה, ענתה על כל השאלות והציעה לי שמלות לפי הסגנון שרציתי. אצלה ראיתי את השמלה שפשוט התאהבתי בה, לקחתי שמלה חדשה, התאמנו אותה לבקשות שלי, סוג תחרה, כתפיות ועוד. התוצאה מהממת!! מאוד מאוד אהבתי את השמלה שלי והייתי מרוצה ממנה. לקחתי אצלה בסלון גם איפור ושיער. איפור - סטפני גבע. ממש אהבתי את האיפור, היא עשתה בדיוק מה שביקשתי, האיפור החזיק כל היום, לא נמרח ולא כלום, מושלם! שיער - מעצבת השיער עשתה מה שביקשתי, התלהבתי מהשיער שלי ממש, עד היום כשאני מסתכלת בתמונות מהחתונה אני מתלהבת שהשיער יצא לי כמו שרציתי ואפילו יותר. ממליצה מאוד על הסלון והכל!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up