כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

VIBE -סולי נואמה Dj

VIBE -סולי נואמה Dj

תקליטנים
כתובת:בינימינה
טלפון:050-2456458
94
99 מתוך 100
לפי 13 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ben   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אהבה ממבט ראשון. כל הסופרלטיבים לא יספיקו לתאר את החום, הזרימה, המקצועיות והידע המוזיקלי של סולי הנסיך.
הצג עוד

Eyar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מעבר לכך שסולי הוא בן אדם מקסים והיה ממש כיף לעבוד איתו, הוא הבין בדיוק מה הטעם המוסיקלי שלנו מהפגישה הראשונה. הרגשנו לאורך כל הדרך שאנחנו יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות, ובאירוע עצמו היה פשוט מושלם. אוהבים וממליצים מכל הלב, תודה רבה על מי שאתה.
הצג עוד

שירן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הדבר הטוב ביותר בחתונה שלנו הוא שסולי היה הדיג'יי שלנו!! החלק הכי חשוב לנו בארגונים של החתונה היה למצוא דיג'יי שיקשיב לצרכים שלנו ואחד שיודע לעשות את העבודה. וזה משימה לא פשוטה היום עם כל האופציות שיש. אחרי שהלכנו ל 4 דיג'יים שונים שאיכשהו בכל אחד מהם היה משהו שחסר לנו. ואחרי מלא חיפושים באינטרנט מצאנו את סולי ויצרנו קשר עם מוזיקה פלוס כדי לקבוע פגישת הכרות. אחרי 2 דקות בפגישה איתו, קלטנו את האנרגיה המיוחדת שלו, הכימיה בנינו הייתה מדהימה והבנו שהוא האחד שאנחנו רוצים שיחגוג איתנו ושישמח את האורחים שלנו. וצדקנו ובגדול. סולי מהרגע הראשון הקשיב לצרכים שלנו וידע מה אנחנו מחפשים. האנרגיה שהביא לחתונה הייתה מטורפת ונתנה אווירה של מסיבה משוגעתתת. הוא ידע לקרוא את הקהל ולקרוא אותנו כחתן וכלה. ובניגוד לחתונות אחרות שראינו דיגיים שדאגו לסיים את החתונה מוקדם כדי ללכת הביתה, סולי פשוט המשיך ועף יחד איתנו עד השעות המאוחרות של הלילה. ובאמת הרגיש כמו חבר טוב שלנו שמנגן באירוע המיוחד הזה. סולי דיג'יי אלוףףף ואחד האנשים המיוחדים שהכרנו. אם אתם מחפשים את האחד שיעיף את הרחבה בחתונה ושיהפוך את האפטר למסיבת טראנס מטורפת שיגרום לאורחים לא לרצות ללכת. ללא ספק סולי הוא אחד. ממליצים בחום שירן ורן.
הצג עוד

ori   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אין על סולי! באמת מספר 1 ! את סולי ראינו לראשונה בחתונה של חברים ופשוט ידענו שאנחנו רוצים לעבוד איתו בחתונה שלנו. איש נעים עם לב ענק! אין לנו מושג איך מצליחים להרקיד כלכך הרבה שעות קהל כלכך מגוון, אבל זה כנראה חלק מהקסם של האיש הזה! קשוב לזוג וקורא את הקהל מדהים. לא הפסקנו לרקוד.
הצג עוד

Shirel   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
סולי הוא הבחירה הכי טובה שעשינו באירוע שלנו! הוא ידע לקרא אותנו מבלי שאמרנו מילה! העיף את הקהל הכי גבוה שיש, והרקחד את כולם מ19:30 ועד 04:00 בבוקר!!!! אנשים ניגשו אלי ואמרו לי שהוא מדהים, וזוגות שעומדים להתחתן ביקשו ממני את מספר הטלפון שלו! ממליצה בחום!!!!
הצג עוד

נופר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
נותרתי ללא מילים. איזה בן אדם נדיר ואיך הוא יודע לקרוא את האוכלוסיה ולהרים את הרחבה כמו שלא ראיתי בחיים. היינו חתונה גדולה, סולי הקשיב לכל צורך שהיה לנו , קצת שירים דתיים (משפחה) ומשם עבר למסיבה שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה. כשאף אחד לא רוצה לסיים את הכיף הזה. סולי ניגן יחד עם Dj pitzi , ואנשים לא מפסיקים לדבר עליהם. פשוט אלופים.
הצג עוד

lironbdavid   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אם אתם מחפשים מאה אחוז הצלחה! מאה אחוז גרוב! מאה אחוז אנשים ברחבה! אז סולי הוא הבן אדם! לא רק שהוא דיג'י אגדי הוא גם בן אדם מדהים שעושה שמח ובא לעשות את העבודה מכל הלב! היו לנו אורחים מכל הגוונים וכולם נהנו בטירוף ורקדו במשך שעות! אנשים לא ירדו מהרחבה עד ארבע וחצי לפנות בוקר וממש בכו שהיו צריכים ללכת! לא הפסקנו לקבל מחמאות במהלך הלילה וגם כמה ימים אחרי.. גם מהאורחים וגם מהצוות של המקום. הוא באמת באמת הטוב ביותר בשוק והוא שווה כל שקל! אין מילים לתאר, הוא פשוט עשה לנו את החתונה.. מומלץ! מומלץ! מומלץ!
הצג עוד

michad   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לקחנו את סולי לחתונה אחרי שהוא תקלט בחתונה של חבר. ידענו שהכי חשוב לנו בחתונה זאת המסיבה והדבר הכי חשוב במסיבה זה הדיג'יי. ישבנו עם סולי לפני החתונה ערב אחד שהיה ערב של כיף ומוזיקה טובה אצלו באולפן. הטעם שלנו במוזיקה היה מאד חופף עם הטעם שלו והוא הבין טוב מאד מה אנחנו אוהבים. המסיבה עלתה על הציפיות שלנו. סולי ידע במיומנות מדהימה איך להטריף את הקהל, מה לשים מתי ואיך לגרום לזה שהרחבה תהיה מלאה כל הזמן. סולי אמר לנו שהוא לא מאלה שמפסיקים את המסיבה בשעה 2 כי כל הצוות כבר רוצה ללכת הביתה. חשבנו שכל דיג'יי בטח אומר דבר כזה ובסופו של דבר החתונות מסתיימות בשעה 2 גג. בסוף המסיבה נמשכה עד 4 בבוקר כשברבע ל-4 הרחבה עוד היתה מלאה ואנשים רקדו והשתוללו בטירוף. כל החברים לא הפסיקו לדבר על כמה שהמוזיקה היתה טובה. סולי עשה לנו באמת ערב בלתי נשכח. מעבר לארוע, סולי הוא גם אחלה בן אדם שכיף לשבת איתו וגם מקצוען אמיתי. הוא אוהב מוזיקה בנשמה וזה ניכר בו מאד. הקאברים שלו לא הטחונים והלעוסים שמשמיעים כמו פלייליסט של גלגל"ץ, הוא מביא אותם ב-twist ומפתיע כל הזמן מחדש הרבה מהחומר הוא כותב בעצמו.  ממליץ עליו בחום לכל מי שחשובה לו המוזיקה בחתונה ורוצה מסיבה כיפית
הצג עוד

dyassur   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
גם אני וגם אשתי חולים על מוזיקה ולשנינו היה ברור שפה לא נוותר ולא נתפשר.עוד בפגישה הראשונה עם סולי וגדי ידענו שהולכת להיות לנו חתונה כמו בסרטים (היה מושלם)!בערב עצמו - המוזיקה, ההקשבה, קריאת הקהל, הקצב, הכל עבד כמו שחלמנו...הסאונד היה מושלם. התאורה שהם הביאו הוסיפה לאווירה המדהימה... אנשים לא ירדו מהרחבה, היתה אווירה של מסיבה ולשם חתרנו!סולי וגדי לא רק קלעו - הם צלפו בטעמם ובנסיונם, והאורחים שלנו נהנו, קפצו ולא הפסיקו לרקוד.
הצג עוד

נודניקים   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
שום חוות דעת שנכתוב ושום ציון שניתן לא יבטאו מספיק נכון ומספיק טוב את החויה.כבר מתחילת תכנוני החתונה שמנו את הדגש העיקרי על המסיבה. לא רצינו חתונה, רצינו מסיבה לחברים שיוכלו לבוא ול"תת בראש" אחרי שבוע קשה בעבודה. מהיכרות ממסיבות וחתונות קודמות בהן סולי נואמה היה הדיג'יי היה לנו ברור שהוא יהיה הדיג'יי גם בחתונה שלנו, למעשה סגרנו איתו לפני שבכלל ידענו איפה אנחנו מתחתנים או בכלל סגרנו עם איזשהוא ספק אחר. בדיעבד, גילינו שעכשיו הוא בכלל מתקלט יחד עם גדי מריאן ככה שהרווחנו שני די'גיים הכי טובים שיש.החתונה התחילה מוקדם יחסית (18:00) בארוחת ערב כשהתוכנית הייתה להתחיל מסיבה ב20:30 אחרי שהתחתנו כבר וגמרנו עם כל ה"קשקושים" מסביב. בהתאם לבקשתנו, גדי וסולי בנו אוירה פשוט מדהימה (החתונה הייתה בחוץ, בטבע)שלאט לאט בנתה את הערב. כמה אפשר להיות מאוכזבים ממי שמנגן בזמן ארוחת הערב גרסאות מקור של דילן, ספרינגסטין, ג'ניס גו'פלין, מאיר אריאל, שלום חנוך ואסף אבידן. בפגישת מוזיקה סולי אמר לנו (גדי התנצל שלא יכל להגיע אבל הוכיח בגדול שהוא קלט אותנו גם בלי להיות בפגישה...) שבסגנון מסיבה כמו שאנחנו רוצים הם יצטרכו מיד אחרי החופה לתת גז עם המוזיקה ולא להתחיל לאט לאט ואז לעלות. אמרנו לו "סולי, לא ממש מעניין אותנו, סומכים עליכם ב100%" ואכן, מסיבה שהתחילה ב21:00 בערב הסתיימה ב02:00 לפנות בוקר כשכל שיר פוגע בול. ניסינו לתת לגדי וסולי כמה שפחות הנחיות מראש (הגדרנו באופן כללי מה אנחנו אוהבים ומי הקהל שלנו) בשלב מסויים אפילו פחדנו שאולי לא נתנו מספיק פרטים, אבל, גדי וסולי קלטו אותנו בדיוק והצליחו לרגש ולהקפיץ אותנו ואת החברים בכל בחירת מוזיקה שעשו
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up