כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
שאטו אירועים
94
84 מתוך 100
לפי 294 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שי-לי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
‏הגענו לאולמי שאטו ושי דדון המנהל דרך אח של חברה שלי וכשהתחלנו את התהליךהשירות הנפלא שנתנו לנו לאורך כל הדרך והייתה חתונה מטורפת ואין אחד שלא מפסיק לדבר עליה והיה הכל מהכל לא היה חסר והאוכל היה טעים בנוסף מפיק האירועים מוטי שבאמת עשה לנו את ההדרכה ודאג שהכל ילך חלק ❤️
הצג עוד

Avigdor   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אחח, שאטו שאטו..תודה על הערב המדהים! הייתה לנו חוויה מושלמת, ההתנהלות של אנשי המכירות שי ושי, של מנהל המזון ומשקאות מוטי ושל ארתור הייתה פשוט מדהימה ותמיד היו שם גם ברגעים האחרונים שעוד היה צריך לעשות שינויים בדקת ה90הגענו לאירוע וישר ארתור קיבל את פנינו והראה לנו את חדר ההתארגנות תוך כדי שהוא מציע להביא לנו אוכל וכמובן שתוך 10 דק האוכל היה מוגש לכולנו.לאחר מכן, יצאנו לקבלת הפנים והיה ממש מעולה, אנשים ממש התלהבו מהאוכל. ארתור ליווה אותנו כל הערב ועזר בכל מה שהיה צריך, ואפילו הדריך אותנו בכל רגעי החופה, אתה תותח אמיתי!לאחר החופה, נכנסנו וגם שם היה ממש שמח, כל האורחים ממש עפו על האוכל ואמרו שהייתה להם חוויה מדהימה!! אז אלף תודות לכל הצוות! מאושרים שבחרנו בשאטו!
הצג עוד

efrat.shohamm   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
אולם ברמה אחרת! מושקע בדברים הכי קטנים והשירות מקצועי ביותר! מהרגע הראשון קיבלנו ליווי אישי, אדיב ומקצועי משי דדון שייעץ, המליץ ודאג שהאירוע יהיה בדיוק כמו שחלמנו. שי היה זמין לנו תמיד, מרגע הסגירה ועד לאירוע עצמו. מוטי, מנהל האירועים, ניהל את האירוע בצורה מעולה והאירוע תיקתק בדיוק כמו שרצינו.
הצג עוד

shayke105   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
דנה ומיכאל התחתנו בשאטו ב22.5.23 מהרגע הראשון שהגענו לגן האירועים שאטו התאהבנו והרגשנו שפה תתקיים החתונה .סוכן המכירות שקיבל אותנו שי דדון נתן לנו שירות מדהים ותחושה של בית ויש תמיד מענה לכול שאלה ולנו היו המון .האוכל השירות הנקיון הניהול של מוטי מנהל האירועים היה מעח ומעבר תמיד היה לצידנו בכול בקשה .ממליצים בחום ואהבה להגיע להתרשם ולחוות תחוויה שאנחנו קבלנו מזל טוב אוהבים דנה ומיכאל
הצג עוד

נטע   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
20 מתוך 100
פשוט חוצפנים, בטלפון אמרו שיש תאריך נתנו לנו לנסוע 40 דק לכיוון כדי להגיד לנו שיום חמישי בעצם אין וניסו לדבר איתנו על חודשים אחרים וימים אחרים, פשוט חוצפה זלזול בזמן של אנשים, לא אמינים בכלל!!
הצג עוד

Dorit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
היה מושלם, האולם מפואר, אוכל טרי וטעים ובשפע
הצג עוד

אסף   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אולם מקסים, אנשים מקסימים.. החופה תחת כיפת השמיים הייתה מעולה והאוכל מצויין. כולם היו מרוצים והצוות נתן שירות טוב

בתאל מוסא   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אולם הנראה מושקע , שווה תמורה למחיר.

ימית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
80 מתוך 100
אין ספק ששאטו הוא אולם יפה בעל תמורה טובה למחיר. זה היה האולם הראשון שראינו ואחרי סבב נוסף שעשינו הבנו שהוא מציע הרבה ובמחירים טובים. לקחנו את העסקה של ההכול כלול והוספנו עוד מאכלים בוכרים ככה שהמחיר למנה לא היה זול כל כך אבל בהחלט האוכל היה טעים. סגרנו עם איש המכירות שי דדון אחרי שלא היינו מרוצים מאיש המכירות שי מישלי שליווה אותנו בהתחלה. בנוגע לעיצוב האולם, נאמר לכם כמה שילמנו ומה קיבלנו: 3,500 ש"ח - 3 נברשות יפות תלויות באולם, וילון אורות בחופה, כתר פרחים מעל החופה ןשטיח לבן בדרך לחופה (שימו לב שבעסקת הכול כלול נאמר לכם שהעיצוב כולל בד לבן בשביל לחופה אבל הבד הזה נראה כל כך עלוב והוא מסוכן מאוד כי יכולים להחליק עליו והוא לא נמצא גם על המדרגות, לפיכך אתם קרוב לוודאי תרצו את השטיח שהם מציעים בנוסף). בנוסף ביקשנו עוד פרט עיצובי בחופה אבל המעצב ירון שכח לשים את זה ופיצה אותנו ב-100 שח. בנוסף, לא ביקשנו כלל ווילונות באולם כי זה היה בתוספת תשלום, אבל בסוף המעצב השאיר את הווילונות מהאירוע הקודם שהיה יום לפני החתונה שלנו. ככה שלדעתנו אין צורך לשלם על הווילונות כי יש סיכוי טוב מאוד שתקבלו אותם גם ככה. בנוסף, כיסא הכלה לא היה בהתחלה בכלל למרות שסגרנו איתם מראש ורק כשאחד מבני המשפחה אמר את זה למנהלי האירוע הם נזכרו לשים את זה, אבל שמו את זה במקום הלא נכון. ממליצים להראות להם פיזית איפה תרצו את כיסא הכלה כי ייתכן והם לא הבינו את ההסבר שלנו על המיקום. בסהכ החוויה הייתה טובה ותמיד יש בלת"מים.
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין ולא יהיה כמו שאטו !! התחתנו לפניי שבועיים ואנחנו מרוצים מהכללללל !! קודם כל ולפני הכל הם אנשי מקצוע שמבינים זוגות לחוצים שמגיעים להתחתן - יש עם מי לדבר תמיד ונותנים מלא יחס חם , המחיר הגון , העיצוב הורס , האוכל וואו ואין סוף מחמאות מהאורחים !!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up