כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מורן טל
91
95 מתוך 100
לפי 45 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רעיה שילמן   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אם אתן מחפשות את המאפרת המושלמת, שתוצאי אותכן כלות מהממות אז מצאתן. מורן איפרה אותי בצורה מדהימה שפשוט החמיאה לי והדגישה את כל היתרונות שלי קיבלתי אינספור מחמאות על האיפור, גם שחזרתי ב4 בבוקר למלון אחרי שנושקתי, הזעתי, השתוללתי האיפור היה נראה כאילו הרגע איפרו אותי. מורן איפרה גם את שתי המלוות שלי כל אחת בצורה שונה שמתאימה לה. היה לנו מאוד נעים בחברתה באותו היום שזה משהו שמאוד חשוב.
הצג עוד

hadar.net   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
40 מתוך 100
אני אחות של כלה שאיפרה מורן טל וחשוב לי לכתוב את חוות דעתי, על מנת שבנות בעתיד ידעו למה לצפות ולא יתאכזבו ויהיו לא מרוצות ביום חתונתן! מורן טל מדברת מאוד יפה, אשת שיווק מעולה, אך עבודתה ורמת השירות שלה בפועל לא מתקרבות לדרך הנעימה בה היא מתארת את הדברים!!! לעניין האיפור ניסיון- מורן אמרה לי באופן אישי, לאחר שהתעקשתי, שבאופן חד פעמי, בתשלום כמובן, תסכים לעשות לכלה איפור ניסיון, הגענו לביתה יחד עם אימי על מנת לראות את איפור הניסיון ולאחר שעה (לא פחות) בה מורן לא מפסיקה לדבר על יכולותיה המופלאות והניסיון העשיר היא אמרה שאינה עושה איפור ניסיון! הזכרתי לה שבתוספת תשלום הסכימה לעשות והיא התעקשה שאין צורך והכי חשוב שהכלה סומכת עליה, ושוב דיברה כחצי שעה נוספת על יכולותיה המופלאות באיפור...לצערי, בכל זאת הסכמנו לסגור איתה ליום החתונה... באותו היום היא הגיעה, גם אצלנו התלוננה על כך שאין חלב במקרר בבית המלון.... החלה לעבוד כשעה אחרי שהגיעה (בהסבר שאין צורך להתחיל מוקדם.. ושהיא מתקתקת את כולנו - 4 בנות עד השעה 15:00) מיותר לציין שהיא סיימה בשעה 16:30!!! וכל היום התעכב בגללה. במהלך האיפור היא השתיקה את כולנו בכל הערה קטנה שהעזנו להגיד ובמשך כל ה5 שעות שבילתה איתנו רק דיברה על עצמה, על העסק שלה, ובשלב מסוים אפילו אמרה לכלה- טוב נו, את ילדה, את לא מבינה... יחס כזה מזלזל ומתנשא עוד לא נתקלתי ופשוט הייתה אוירה לא נעימה מהרגע שהיא נכנסה לחדר. כל זאת בכלל לא הייתי מעלה או כותבת דבר אילו האיפור אכן היה מקצועי כפי שהיא תיארה, אך לאכזבתי הרבה, היא ממש צבעה את העין של אחותי באיפור כבד, על בסיס סגול ולבן, שנראה מיושן וממש ממש לא "משחקי אור" כפי שהיא מתארת זאת... יתרה מכך, האיפור לקראת השעה 23:00 פשוט נזל ונראה מלוכלך, האודם בתמונות של הערב כבר כלל לא היה קיים (למרות שהיא התעקשה שאין צורך לחזקו). בקיצור- מקווה שבנות ילמדו מהטעות שלנו, ממש ממליצה לא להסתנור מהדרך בה היא משווקת עצמה. להתעקש על איפור ניסיון ולהבין שמי שלא עושה איפור ניסיון, כנראה בעצמו אינו מאמין בעבודתו ואולי יודע שלאחר שיראו את האיפור שלו לא ישכרו את שירותיו.
הצג עוד

Skornik   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אל מורן טל המקסימה הגעתי דרך איזיווד.בפגישת הייעוץ שנקבעה לי נשאלתי מספר שאלות ומיד הגעתי למורן. עוד בפגישה צפיתי במספר עבודות של מורן וידעתי שהיא המאפרת שלי. כבר משיחת הטלפון הראשונה שלי עם מורן ידעתי שעשיתי את הבחירה הנכונה...בפגישה הראשונה הכרתי בחורה מדהימה, עם ניסיון מקצועי עתיר שנים, עם ידע מופלא והבנה וסבלנות משגעת. דיברנו על הסגנון הכללי של האיפור שאני רוצה, ומורן זרמה איתי מיד ואפילו הביעה את דעתה האישית ומה כדאי ומה פחות. מורן נתנה לי תחושת ביטחון והבינה בדיוק מי אני ומה אני רוצה!!כשנפגשנו ביום האירוע היא כבשה אותי עם החיוך המקסים שלה והרוגע שהיא משרה, ההקשבה, והמקצועיות.האיפור היה ממש כמו שרציתי, עדין, טבעי, פשוט מהמם!מורן איפרה גם את אמי באופן מושלם וטבעי, אין ספק שמורן הבחירה הטובה גם עבורה! לא הפסקתי לקבל מחמאות רבות והאיפור החזיק במיטבו עד לסיומו של האירוע! מעבר לזה שמורן מאפרת יוצאת דופן ונדירה, היא לבבית ומקסימה והיחס היה אישי ומיוחד!הרוגע, הרגש והכשרון של מורן איפשרו לי לעבור את היום הזה בקלות ולהרגיש כלכך טוב עם עצמי. אני ממליצה בחום ומכל ליבי. מ-ד-ה-י-מ-ה!!!!
הצג עוד

איריסער   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מורן המקסימה! קודם כל היא פשוט אדם סופר נעים ומאוד נעימה. ישבתי איתה לשיחה והיא קלטה מי אני ומה אני מאוד מהר. ההצעות שלה מאוד התאימו לי וגם אהבתי את העבודות שלה שראיתי באינטרנט. לא רציתי איפור "טבעי" ועדין מצד אחד אבל גם לא להראות כמו תוכי, והיו לי רעיונות משלי. היא זרמה איתי לגבי מה שמתאים אבל היא גם הורידה אותי מרעיונות שפחות היו נכונים לי. היא ארגנה אותי ושלוש מלוות נוספות- האחיות שלי ואמא שלי, שמאוד לא רגילות לאיפור ומאוד חששו להראות לא טבעיות. כולנו יצאנו בתחושה מצויינת! אני הרגשתי מאוד נוח, האיפור היה איפור דרמטי אבל אלגנטי כמו שרציתי ואחיות שלי ואמא שלי היו פשוט יפהפיות, מה שמאוד היה לי חשוב. היא פשוט הדגישה את הנתונים הכי יפים שלהם.הכי חשוב- האיפור שלנו פשוט לא זז על הערב! כולנו היינו על הרחבה כל הערב, רקדנו בטרוף, והאיפור נראה פרשי ומושלם בדיוק כמו בהתחלה. פשוט כיף.אגב, היא גם הייתה מקסימה והסכימה להוריד מעט במחיר עבור המלוות שלי, כי הן היו 3.
הצג עוד

עדי 12345   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מורן המהממת איפרה אותי את אמא שלי ומלוה, כל אחת באיפור שונה ומותאם לכל אחת. יש לה ניסיון רב והיא יודעת מה מתאים לכל אחת ואין צורך באיפור ניסיון איתה.האיפור נשאר עד הסוף ולא זז מילימטר... מורן הגיעה למקום שהתארגנתי בו והכניסה אווירה משוחררת וכיפית!!!
הצג עוד

r and y   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מורן אישה מדהימה! רואים שהיא אוהבת את מה שהיא עושה, פשוט מאפרת מהנשמה!!!מורן לא עושה איפור ניסיון אבל אין צורך בכך! היא תוציא אותך מדהימה לא משנה מה :))לא הפסיקו להחמיא לי על האיפור והאיפור לא נמרח בכלל, אפילו לא הייתי צריכה טאצ'אפ!
הצג עוד

סימונה וטל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגעתי למורן דרך איזיווד, וקצת הופתעתי שהיא לא עושה איפור ניסיון. אבל, אחרי השיחה איתה הבנתי שהיא בדיוק מה שאני צריכה - איפור שידגיש את התווים של פניי, ויגרום לי להיראות יפה ולא "איפור יפה". מאוד רציתי שהאיפור יהיה עמיד, אבל מצד שני לא רציתי את מראה המסיכה שיש להרבה כלות. רציתי שזה ייראה טבעי עד כמה שאפשר. האיפור של מורן היה מאוד מקצועי, עם חומרים טובים ואיכותיים. היא בנתה אותו בשכבות והוא החזיק מעמד עד סוף הערב, למרות שזה היה קיץ וחם וצילומים בחוץ...מורן יודעת לתת לך הרגשה מדהימה ולאפשר לך לסמוך עליה, וזה מאוד חשוב לי. וקיבלתי מלא מחמאות בחתונה!
הצג עוד

omerortal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
הגעתי למורן דרך איזיווד ולצערי מאוד התאכזבתי, ההתנהגות והגישה שלה העכירו את האוירה, פשוט לא היה נעים להיות בחברתה.כנראה שהיא לא שמעה שרצוי שלא להתווכח עם כלה ביום חתונתה.ביקשתי להתאפר בחדר מסויים בבית כי היה לי מאוד חשוב להצטלם שם, היא לא הסכימה בטענה שאין שם מספיק אור- למרות שיש בחדר 2 חלונות ענקיים! לדעתי התעקשה על החדר עם המזגן ופשוט התחילה לפרוס שם את הדברים שלה למרות שממש לא רציתי להצטלם שם!לא ברור איזה מאפרת מגיעה ללא מסיר איפור ופשוט מורחת עוד מייקאפ לתקן טעיות.בנוסף בפגישת ההיכרות היא ציינה שהיא מאפרת גם את איזור הצוואר והכתפיים מה שבפועל לא קרה, נזכרתי בזה רק בדיעבד.
הצג עוד

Dana_Dudi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
כמו שכבר נכתב פה לפניי, מורן לא מבצעת איפור נסיון, אך זו אופציה שלא מאוד עניינה אותי מלכתחילה. ידעתי שאני מחפשת איפור טבעי ונקי ועם זאת זוהר והיה חשוב לי להבין שאנחנו באותו ראש. סגרתי איתה בלי שכלל שפגשתי מאפרות אחרות.מבחינה מקצועית- יצאתי מרוצה מאוד. את יום ההתארגנות העברתי בבית מלון עם ארבע מלוות ולמרות שאחת מהן לא הייתה מרוצה מהאיפור שלה, מורן הורידה ותיקנה את מה שיכלה. האיפור שלי היה ללא פגם, כמתואר בהמשך.עם זאת, אני חייבת לסייג את דבריי, ולכן הניקוד שלי:מבחינת יחסי אנוש היא מאוד(!) לקתה בחסר. מיד עם כניסתה לחדר המלון היא התלוננה שאין חלב במקרר (לא ביקשה. התלוננה). לאחר הקפה יצאה למרפסת לעשן סיגריה ועשתה הפסקה שכזו אחרי כל מאופרת. יתרה מכך- ייתכן והיה לה יום רע או שהייתה עייפה אבל היא הייתה מאוד תוקפנית כלפיי וכלפי המלוות שלי. כאשר אמא שלי העירה שיש לי מעט אודם על השן מורן ממש איבדה עשתונותיה, השליכה את הליפ גלוס על השולחן ואמרה שהיא לא מסוגלת לעבוד בסביבה בה מעירים לה לפני שסיימה את עבודתה. מובן שהיא מעט צודקת וייתכן שהיינו "נודניקיות" וביקורתיות כלפי העבודה אך ביום שכזה זה אמור להיות לה ברור מאליו שכולן לחוצות ורוצות להיראות במיטבן.
הצג עוד

avitala   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מורני המקסימה האיפור היה מדהים גרף מיליוני מחמאות!! נכון שמורן לא עושה איפור ניסיון כמו שהרוב רשמו כאן אך, יש לציין כי כמו שמורן אומרת גם אם תעשו איפור ניסיון בחיים לא באמת תראו איך זה יראה ביום החתונה... מורן איפרה גם את המלווה שלי ואת אימא היא מדהימה האיפור מושלם לא זז לי כל הערב!! מורן מקצועית היא באה לעבוד לא לשחק היא מקצועית ויודעת מה היא עושה!! בנותתדעו לא תמיד מה שאנחנו רואות על אחרות ואוהבות יהיה לנו יפה ולכן יש לתת יד חופשית לבעלי המקצוע (כמובן כאשרמדובר בבעל מקצוע מצוין כמו מורן).
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up