כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אורן איתן - סטודיו לצילום

אורן איתן - סטודיו לצילום

צלמי סטילס
92
99 מתוך 100
לפי 21 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Adam   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
אורן ואסי איתן החתונה שלנו היתה ב -13 בספטמבר 2017, היום אנחנו ה -14 באוקטובר 2018, מעולם לא קיבלנו את האלבום לא את הסרט הערוך. הכול היה נהדר מלבד דבר אחד, הצלם שלנו. הטעות היחידה שלי, שילמו הכל מראש. הקשר עם אסי היה בלתי אפשרי והוא לא עשה שום מאמץ. אם אתם עומדים להזמין, תחשובו פעמיים לפני Our wedding was on the 13th of september 2017, today we are the 14th of october 2018, we have never received the album neither the edited film. Everything was great except one thing, our photographer. My only mistake, I have paid everything in advance. The communication with Asi is impossible and he did not make any effort. If you are about to book, think twice before.
הצג עוד

itiaya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
איך שראינו את העבודות של אסי, לא היה לנו ספק שזה יהיה הצלם של החתונה שלנו! מייד קבענו פגישה איתו ולאחר היכרות קצרצרה הרגשנו שלמים עם ההחלטה.ביום החתונה היה מזג אוויר מזעזע (חתונת חורף) ולמרות זאת אסי היה מקצועי מתמיד,יצירתי,הצליח לאלתר לוקיישנים מקסימים והצליח לגרום לנו להרגיש הכי טוב שאפשר. חשוב לציין שהוא היה סבלני מאוד (למרות שהייתי כלה קשה בגלל המזג אוויר ובאופן כללי, אנחנו זוג שלא אוהב להצטלם ולא מרגיש בנוח עם הסיטואציה הכללית),מקסים וחייכן, מה שהקל עלינו וגרם לנו להיפתח ולהנות למרות הנסיבות.כמובן שהתמונות יצאו יפיפיות וקסומות באופן יוצא מן הכלל.
הצג עוד

נועה_ש   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כשמתחילים לחפש ספקים לערב המיוחד והחד-פעמי, נראה לעיתים שניתן לטבוע בין כל בעלי המקצוע והבטחותיהם הרבות. כאן מדובר בהימור בטוח. אל אסי מסטודיו אורן איתן הגענו דרך המלצה חמה של חברה. החיבור עמו היה מיידי. הרגשנו שאנו נפגשים עם צלם מקצועי, בעל סגנון אמנותי ומיוחד. אסי הקשיב בסבלנות לציפיותינו מהתמונות ומהסרט שייצא בסוף האירוע, ועלה על כל אחת מהן. ביום האירוע, אסי, יונתן והצוות היו נינוחים ומפרגנים, גם ברגעי לחץ או בלת"מים. כך למשל, כשנותרה רק חצי שעה לערוך את צילומי החוץ באור יום, הפתיעו עם ציוד מתאים לצילומים בחושך והוציאו מהסיטואציה תמונות מאלפות.כל מי שראה את התמונות ואת האלבום המעוצב התלהב- כולל שתי האמהות... היו שם תמונות "רגילות" של בני המשפחה שכל אמא מבקשת, אבל גם תמונות יותר אמנותיות המשאירות זיכרון מיוחד מיום החתונה.לגבי הסרט- הלכנו על קונספט מעט יותר יקר אך ממש שווה. כדי שיהיה לנו כיף לראות את הסרט שוב ושוב עם כל מי שמבקש... גם כאן יונתן, אסי והצוות גילו מקצועיות וכישרון, הלכו עם השיגעונות שלנו והפכו אותם לברי ביצוע ברמה גבוהה (למשל, צילום בתוך הים ביום שאחרי...). גם על הסרט אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות, גם מהמשפחה וגם מהחברים (כולל הביקורתיים שבהם...).הסבלנות נמשכה גם אם היו לנו תיקונים קטנטנים, שקיבלו מענה מדויק ומהיר.בקיצור, שווה שווה שווה! מומלצים בחום.
הצג עוד

sabandorin   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
נו מה יש להגיד??? פשוט אין מיליםצוות מקצועי ברמות אחרותנפגשנו עם אסי כ- 4 חודשים לפני החתונה, בוא נאמר שלא היה צריך לומר כלום. מרגע הכניסה לסטודיו ידעתי שזה זה. רפרוף קל באתר שלהם והכל ברור. מהרגע שאתה פוגש את אסי אתה יודע שאתה בידיים טובות, אין מה להתעכב, אין מה לשאול, אין מה לברר. צפייה קלה באיזה סרטון חתונה או אלבום קטן ושוב הכל ברור!רק כ- 4 ימים לפני החתונה דברנו עם אורן אח של אסי בפעם הראשונה, מה שמבהיר עד כמה סמכנו עליהםהאורחים פשוט התעלפו מהתמונות שרצו ברקע...לא מפסיקים לדבר על הצלמים :-)תענוג צרוף- בא לי להתחתן שוב!
הצג עוד

shaniangel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אורן ואסי פשוט צוות משובח!לפני- הגענו לאורן ואסי אחרי שראינו אותם בשתי חתונות והתלהבנו מאוד מהאווירה שהשרו על רחבת הריקודים ועל הזוג הטרי, היה פשוט נעים להיות בסביבתם. ידענו שאותם ניקח ביום שנתחתן :)קבענו פגישה, ראינו דוגמאות לתמונות ולסרטים וסגרנו במקום, לא התלבטנו לרגע- הבחורים מקצועיים- אין ספק!ביום האירוע- אורן היה איתנו במהלך כל היום - הבחור כשרוני בטירוף! מצא מקומות שבחיים לא היינו חושבים להצטלם בהם ויצאו תמונות מדהימות! האווירה שהייתה לנו בזכותו הייתה נוחה ונעימה לאורך כל היום- הגענו רגועים ונינוחים לאירוע.כל זה המשיך באותו אופן גם באירוע כשאסי הצטרף, הם פשוט גרמו לנו לחייך גם ברגעים המלחיצים (שיש בשפע) ביום החתונה :)לאורך כל היום - הצילומים נעשו ברוח טובה ובחיוך :)אנחנו ממליצים בחום!
הצג עוד

talifirst   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
תודה לכם שבזכותכם מהרגע הראשון שנפגשנו הרגשנו ביטחון ,כשמארגנים חתונה ועובדיים מול נותני שירות ואנשי צוות שמפיקים לך את הארוע,ביטחון ואמינות חשובים מאוד.אתם צוות של אנשים מקסימים שיודעים לעבוד,מעבר לכך היחס שלכם אלינו היה מדהים,נעניתם לנו לכל שאלה ובקשה.כיף לעבוד מול צוות שרואה אותך ולא דרכך,אתם סופר מקצועיים ויצירתיים בקטע קסום!כל הקונספט שלכם,מי שאתם ומה שאתם מציעים מיקצועי,ייחודי ממקום אנושי שבאמת רוצה להעביר לזוג ולנוגעים בארוע את הדבר האמיתי.תודה לכם על חוויה יוצאת דופן,על ההשקעה והרצון שלכם שיצא הכי מושלם ומיוחד.אוהבים ומעריכים מכל הלב,גיא וטלי פומין
הצג עוד

אלכס מקורי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אנחנו ממליצים בחום ובאהבה על אורן ואסי איתן. התמונות הן המזכרת הכי חשובה מהאירוע והתמונות שקיבלנו פשוט מספרים את כל הסיפור של היום המיוחד שלנו.כל תמונה בוצעה עם מחשבה והשקעה, הצלמים היו קשובים אלינו מהרגע שנפגשנו. ויש לנו תמונות שנראות כמו גלויות של אומן . אין אחד שראה את התמונות ולא התלהב! ובנוסף, צילמו אותנו "צילום מקדים", שזהו צילום כשבועיים לפני החתונה, שנתרגל למצלמות כי בכל זאת, זה לא משהו שעושים כל יום..:) וזו וחוויה כיפית בפני עצמה וכמובן מזכרת של תמונות מיוחדות באווירה שונה. לא מכירה צלמים אחרים שנותנים כזה דבר. אנחנו רוצים לומר תודה ענקית לאורן, אסי, ארנון, ניקול ! פשוט תודה!
הצג עוד

sivpeleg   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אם בחרתם בסטודיו של אורן ואסי איתן תדעו שבחרתם בחירה נכונה, מעולה ואתם יכולים להשאר רגועיםכי הם ינציחו את הרגע הכי מאושר בצורה הכי מדהימה שרק תוכלו לחשוב עליה.העבודה שהם עושים היא מדהימה, נקיה לא קיצ'ית!! ברמה מאוד גבוהה שיקית ומהממת.הם חברה מקצועיים, אדיבים לא מאחרים בזמנים הכל אצלהם מתוקתק ומגיע בזמן גם לפני האירוע וגם אחרי (לא פחות חשוב). צילומים כמו שלהם באמת לא רואים בשום מקום.
הצג עוד

[email protected]   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
נתחיל מזה שאנחנו חיים באיטליה וארגנו את החתונה בשלט רחוק. היו לנו חמישה ימים בארץ להיפגש עם כל הספקים ולסגור הכל, ולכן ביחס לכל ספק ערכתי מחקר סופר מקיף ועמוק באינטרנט, ופגישה בארץ עם שניים שלושה גג בכל תחום. הגעתי לאסי במקרה, דרך מישהי מקסימה מאחד הפורומים לחתונות ברשת. רצינו צילום דוקומנטרי לא מתערב, עם נגיעות חזקות של וינטג' וטעם של פעם. מצד שני, היה חשוב לנו שלא ללכת לאיבוד מרוב אומנות, ולזכור את המטרה לשמה התכנסנו. נפגשנו עם אסי והחלטנו ללכת על זה. אסי הזמין אותנו לצילומי אירוסין יומיים לפני החתונה, ככה שיכולנו להתאמן ולהתרגל אליו ולמצלמה, ומעל לכל, לקבל מזכרת מדהימה בבגדים קצת יותר שגרתיים. הוא גרם לנו להרגיש מעולה מול המצלמה והוציא מאתנו דברים שלא הכרנו בנו.אסי צ'יפר אותנו בסלם סטילס נוסף בחתונה יניב - צלם המקסים, ואיתם היו גם צחי - צלם הוידאו. כשהיה לנו רגע להפוגה, צחי הראה לי קצת ממה שהוא צילם אצלנו והייתי בהלם - נראה סופר מתוחכם ואיכותי.הצילומים הם כנראה שיא השיאים בחוויה עם אסי - נתנו לו חופש אומנותי מוחלט, והוא פשוט הימם אותנו. אני לא יכולה לתאר עד כמה אנחנו מרוצים מהתמונות, זו פשוט גאונות לשמה: הזוויות, הרגעים, העיבודים, הצבעים, האווירה, אין מלים לתאר. אולי הסמס הראשון ששלחתי לו כשקיבלתי את הדיסק יכול להמחיש עד כמה היינו מרוצים: "אסי יקר, שאלוהים יברך אותך ואת הידיים שלך, מהמם בטירוף!". אני ממליצה ללכת לאתר שלהם ולהתרשם מהאלבום שלנו (דניאל ומתאו) ובכלל.את האלבום עצמו עוד לא ראינו כי טרם בחרנו תמונות, אבל ברור לנו לגמרי שהוא יהיה גאוני, מרגש ומדהים.מומלץ בחום!!! תודה, אסי
הצג עוד

shidlo   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מקצועיות לשמה.זה מה שקורה כשצלם אוהב את מה שהוא עושה... אורן היה איתנו מהבוקר, מתחילת ההתראגנות ועד לשניות האחרונות של היום.אורן וצלם הווידאו היו משעשעים ומאוד מקצועיים. ממש ידעו להרגיע כלה לחוצה (שבעלה לעתיד שכח להביא לה את הזר לצילומים) ובעל שלא אוהב להצטלם.את כל הצילומים תיקתקנו תוך שעה ויצאו תמונות פשוט מדהימות (יש לו חתיכת עין).באירוע עצמו הצטרף אלינו גם אחיו אסי שהגיע רק כדי לצלם בפילם ונישאר לצלם כל הערב.(תמונות מדהימות)גם כל הטיפול של אחרי האירוע (אסי אחראי על השלב הזה ועושה אותו נאמנה), העריכה והאלבום זרמו חלק ועם המון תוספות מקוריות ומוצלחות. (אסי טיפל בנו כמו מלכים).בתור זוג צלמים חובבים שיודעים להעריך עבודה טובה מקצועית ונקיה, יש לנו המון הערכה על כל מה שעשו בשבילנו.תודה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up