כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
רענן טל ורן אזולאי - צלמים

רענן טל ורן אזולאי - צלמים

צילום וידאו וסטילס
טלפון:050-5667354 רענן
94
96 מתוך 100
לפי 13 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
idan9916   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ניפגשנו עם רענן טל בביתו, היתה שיחה מעניינת וביקש לשמוע מה הדינמיקות שרלוונטיות לצילומים, את מי חשוב לצלם ומתי. התעקש איתנו על תמונות שבדיעבד ממש שמחנו עליהן! ייצר לנו תמונות ממש ממש יפות! ניצל את התפאורה שסביבנו בצורה מעולה!
הצג עוד

David   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אני אגש ישר לעניין - רענן הוא אומן עוד לפני שהוא צלם מדהים. במהלך כל היום היה כיף איתו בטירוף - הוא הקדים להגיע שתינו קפה באווירה טובה ומאז הוא לא הפסיק לצלם עם אנרגיות שאלוהים יודע מאיפה הוא משיג אותן. אנחנו הרבה מעבר למרוצים. התמונות יצאו מיוחדות יפות וטבעיות בדיוק במידה שרצינו. גם עם האורחים הוא ידע לשבור את הקרח וגרם לכולם להתאהב בו. קיבלנו הרבה תגובות מהאורחים שהצלם היה ממש מיוחד. ללא ספק זו הייתה בחירה מצויינת. ותודה ענקית לרענן..
הצג עוד

oryanmasad   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ההמלצה שקיבלתי על רענן היא שהוא "שחקן נשמה" וזאת ההגדרה הטובה ביותר. הוא הגיע לפני הזמן ומאותה שנייה לא הפסיק לצלם. הוא מצלם מתוך התלהבות מהאור שמשתקף ומתנועת השמלה, הוא נהנה כמו ילד ולא מוותר על ההזדמנות לתפוס עוד תמונה אחת גם אחרי שהכל כבר נגמר והוא בדרך לאוטו. התקשורת שלו עם האורחים הייתה מדהימה ורגישה והוא פשוט היה בכל מקום בכל רגע. כשרצינו להצטלם עם מישהו רק סובבנו את הראש והוא כבר היה שם. התמונות שלו הן עבודת אומנות, הוא יודע לאזן בין תמונות המשפחה המסודרות שאמא מחפשת, לתמונות היפות והאישיות שלנו כזוג ולתמונות המעניינות שתופסות את האחיין המשועמם מתחת לשולחן.
הצג עוד

Meshy   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
רענן אלוף האלופים הכובען המטורף שכמו שד טזמני מצליח לתפוס כל פריים ופריים כשהוא רואה דרך העדשה באומנותיות ומציג את הרגעים היפים בהרבה פשטות ועם עומק. לא היה לי ספק לרגע שאתה תהיה חלק מהחתונה והיה לנו הכבוד❤️
הצג עוד

Gon   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
צלמים מעולים, יצירתיים מוציאים תמונות מיוחדות ויפות!!

dannamosco   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
רענן ורן צילמו את החתונה של אחי, ולאחר שראיתי כיצד הם עובדים וראיתי את התוצר הסופי - היה לי ברור שהם יהיו גם אצלנו בחתונה! רענן ורן, תודה על תמונות מדהימות, מקצועיות, יצירתיות מהממת, והכי חשוב - אווירה מטורפת! אני שמחה שבחרנו בכם שתלוו אותנו ביום הכי חשוב בחיינו, היה תענוג!
הצג עוד

טרה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אני לא יכולה להודות לכם מספיק על הצילומים המהממים!! אתם אמנים. שניכם עשיתם עבודה נפלאה. אני כל כך שמחה!! אה, וגם יונתן. מאחלת לכם כל טוב ונהיה בקשר. שוב תודה!! באהבה תמיד, טרה

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
100 מתוך 100
אז לרענן טל הגענו אחרי שראינו דיי הרבה צלמים וישר הבנו שהוא האחד, מרגע הפגישה הראשונה עד שקיבלנו את התמונות רענן היה מקצועי ברמות, מסודר מאורגן ואחראי. רענן מגיע עם גישה ואנרגיות כ"כ טובות כולם מיד התאהבו בו! הוא יודע איך לתקשר ולגעת בכל סוגי האנשים ולהוציא מהם את המיטב, קיבלנו עליו גם מלא מחמאות מאורחים בחתונה! רענן השרה אווירה ממש נעימה במשך כל היום, ידע לתת את הערות במקום הנכון ולהכווין אותנו כך שכל תמונה תצא טובה וקסומה. ממליצים בחום! מדובר באומן!
הצג עוד

geut.aa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין שום ספק שהבחירה הכי טובה שעשינו.צלמים בדרגת אומנים, הרבה יותר מתמונות רגילות של חתונה.. מסוג התמונות שהייתם מצפים למצוא בגלריות הכי נחשבות בעולם..חשוב לציין שאנחנו מאוד ביקורתיים כי שנינו מהתחום ולא היינו מוכנים להתפשר ,רן ורענן הם שני חבר'ה מקסימים ומדליקים שגם לפני האירוע בשלב סגירת החוזה וגם במהלך האירוע היו הכי כייפים נחמדים מרגיעים זורמים ומקצועיים, מגיע להם כל כך הרבה פירגון שלא יכולנו שלא לכתוב.ביום החתונה הם היו כמו שני החברים הכי טובים והצחיקו אותנו בלי סוף ואפילו הרגיעו כשלא הכל הסתדר לפי התכנית הסטנדרטית, הם פשוט זרמו עם כל שינוי, פגשו אותנו איפה שביקשנו וליוו אותנו עד סוף האירוע בשתיים בלילה.. מעבר לחוויה של עבודה מולם שהיתה נהדרת התמונות יצאו כל כך מרגשות אותנטיות ואיכותיות שבא לך לבקש מהם שיסריטו ויצלמו אותך לא רק בחתונה, מסוג התמונות היותר מרגשות ודקומנטריות שתופסות את הרגע, החוויה , הרגש והאווירה בצורה אומנותית שקשה להחליט באיזה תמונה מתוך האלפיים ומשהו לבחור..שנינו לא כל כך פוטוגניים ופחדנו שנראה מזעזע בתמונות .. האמת היא שאף פעם לא אהבתי תמונות שלי לפני כן אבל ההפתעה היתה עצומה כשראינו איך יצאנו כל כך טוב ולא רק אנחנו גם האורחים ..היופי שבתמונות הוא הרבה מעבר לבנאלי .פשוט אין מילים לתאר כמה כולם כל כך מרוצים מהתמונות, מהמקוריות והיצירתיות, מזוויות הצילום ומהגישה המרעננת לנושא. הרבה מעבר למצופה.בזכותם תיעוד החתונה שלנו הוא ממש יצירת אומנות.
הצג עוד

@@@   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עדכון לאחר קבלת הווידאו:באמת, חבל שאין יותר מחמישה כוכבים כי הכי מגיע בעולם!רענן ורן מדהימים, סבלניים ומקצוענים, זרמו איתנו, התרוצצו והשקיעו לאורך כל היום והאירוע.אין דברים כמו התמונות של רענן הוא פשוט מוכשר ברמה אחרת,תמונות מרהיבות, יחודייות, מתוחכמות, אי אפשר להשוות לשום אלבום שראיתי אצל חברות. יודע לתפוס את הרגע, להחמיא בצילומים לכל מי ומה שהוא מצלם, לעניין בתמונות גם אם אין לך קשר לאירוע. התמונות שכל כלה היתה רוצה לראות את עצמה בהן, גם במצבים קשים (:)) ובלי פוטושופ... הווידאו של רן מושקע ומרגש, מצולם טוב ובהקפדה על כל הרגעים החשובים (והאנשים החשובים), העריכה היתה בהתאם לכל הבקשות והסרט פשט מקסים ועושה חשק לחזור לאירוע, הכל אותנטי בלי קשקושי עריכה מוגזמים.יחס מעולה בכל ההתנהלות עם שניהם, לפני במהלך ואחרי האירוע, היענות לכל בקשה, פשוט אחת ההחלטות הכי טובות שעשיונו. (אפשר לפנות באישי לתמונות)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up