כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ארט מיוזיק

ארט מיוזיק

תקליטנים
טלפון:035220269 , 0522453053
94
98 מתוך 100
לפי 118 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 4 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עדן   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
הדיג'יי שלקחנו היה ערן קומבס! הוא היה מדהים גם לאורך הדרך, ממש קלט את הראש שלנו וסמכנו עליו בעיניים עצומות. בחתונה ערן הצליח להרקיד את הקהל שהיה ממש קשה ולא ממש זרם לריקודים ובזכותו הרחבה הייתה מלאה! הוא קלט את האנשים ואיזה מוזיקה יותר מדברת אליהם והתאים את עצמו במדויק אליהם
הצג עוד

הדר   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
הדיג'יי שלנו היה ערן קומבס והוא היה אדיר! הרחבה הייתה מלאה!ישבנו איתו פעמיים על סגנון המוזיקה בחתונה ואנחנו מרגישים שהוא פגע בול. גם ביקשנו ממנו שירים ברזיליים לא מוכרים והוא הצליח לשלב אותם ממש טוב בריקודים, למרות ששלחנו לו אותם רק כמה ימים לפני החתונה.
הצג עוד

shirmassad   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קומבס!!! אתה פשוט דיג'יי אגדה!!! קיבלנו עלייך המלצה מחברים, ומהרגע הראשון ידענו שאתה תנגן בחתונה שלנו!כבר משיחת הטלפון הראשונה שמענו את המקצועיות שלך. בפגישות לכל אורך הדרך היית קשוב, סבלני, ידעת לשאול את כל השאלות הנכונות. שמענו איתך כל כך הרבה מוזיקה ותוך דקה וחצי כבר קלטת בול את הטעם שלנו. הצלחת לשלב בין סגנונות, לגרום לרחבה לעוף, באת בוייב טוב ובשיא המקצועיות והפכת את החתונה שלנו לחגיגה אמיתית! מעריכים וממליצים בחום רב!!!!
הצג עוד

shiram2303   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
החתונה של שירן ושיאין דברים כאלה!!!! איזו מסיבה מטורפת היתה לנו! והכל בניצוחו של ערן קומבס האדיר!!! לא הפסקנו לקבל מחמאות על הדיג'יי המטורף שבחרנו. היו לנו צעירים, מבוגרים ומבוגרים יותר וכולםםם ללא יוצא מן הכלל התלהבו! ערן פשוט קלע לטעם של כל אחד ואחת מהקהל שלנו! וכמובן שאנחנו היינו בעננים! היה פשוט מושלם! תודה תודה תודה!
הצג עוד

adagioisrael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכל היה מעולה, רמת השירות הייתה מדהימה החל משיחת הטלפון הראשונה, פגישות תיאום הציפיות בינינו ועד לחתונה עצמה בה האורחים נהנו בטירוף. ערן הוא מקצוען ויורד לפרטים הכי קטנים, ידע לשלב בין כל הסגנונות שביקשנו וגם להתאים את המוזיקה לפי איך שהאירוע זרם. ממליצים בחום על השירות שלו ועל העבודה האיכותית שלו. תודה רבה על הכל!!
הצג עוד

חגית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
ערן פשוט מדהים! מלא סבלנות, קשוב, מסביר, יודע לקלוט את הקהל, להרים את כולם על הרגליים ולהקפיץ בטירוף! לאורך כל הדרך, ערן היה איתנו בקשר ודאג לוודא שהכל מסודר ומאורגן לקראת החתונה, נתן לנו המלצות וטיפים לריקודים והיה זמין עבורנו תמיד. מרגישים שהוא עושה את העבודה מתוך אהבה למקצוע ועל הצד הטוב ביותר! ממליצים בחום למי שרוצה שיהיה שמח באירוע ♥︎
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
המלצה על דיג׳יי-ערן קומבס היינו כל כך מרוצים והוא כל כך הרים לנו את החתונה לערן הגענו דרך סטודנטים נשיאים בפגישה פשוט כל כך התרשמנו מערן, מהידע, המקצועיות, הכריזמה הוא ממש השמיע לנו שירים, עשה לנו מעברים בין שירים שנשמע ונרגיש איך זה יהיה הסביר את ההגיון בהחלפות שירים שיהיה הקשר שאל שאלות מנחות כדי להבין את הטעם המוזיקאלי ועד החתונה היה זמין לשאלות ערן החזיק לנו את הרחבה בפעול עד רבע ל1 בלילה ביום ראשון בשעה 00:20 אמרתי לו לקפל אבל אנשים לא רצו ללכת אז זה המשיך עוד כי אנשים לא הלכו חחח הוא זרם עם השגעונות שלי לשים שירי פסטיגל, שירים נוסטלגיים, שיר סיום נוסטלגי ברמות (שיר לאהבה של גיאה שעפו עליו וכולם שרו) ערן פשוט אלוף קיבלנו דרכו אטרקציה מתנה ובחרנו קיאק פירות שהיה יפייפה וטעים שגם כולם התלהבו הבעלים של הקיאק פירות זה אסיף, הם נקראים A Balloons טלפון של ערן הדיגיי 0523772813 וקצת על איזה שירים בחרנו- שיר כניסה לחופה- Circle of life ממלך האריות שיר סלואו- הכנו ריקוד שהיה מיקס של שני שירים Can you feel the love tonight גרסה של באצטה ואז ערן עשה לנו מיקסוס לשיר אקונה מטטה שיר סיום- שיר לאהבה-גאיה כן, חתונת קונספט של מלך האריות אז השירים מסבירים הכל
הצג עוד

lotanlevy19   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
האמת שלא כל כך ידענו איך מתחילים חיפושים לדיג'י חתונה בכלל, אז הגענו לערן מבולבלים מאוד ולא ממש ידענו מה לחפש ולבדוק, אך כבר בפגישה הראשונה הבנו שערן הוא הדיגי שלנו! ערן חי את מה שהוא עושה, זרם עם הבקשות שלנו, אבל לא נמנע מלהביע את דעתו כדי שיהיה מוצלח, ואכן כך היה! המסיבה הייתה מטורפת כל מה שביקשנו היה בחתונה בעיתוי הנכון. היה פשוט משוגע וזו עוד חתונת שישי. בקיצור ממליצים בחום.
הצג עוד

yaelandyaniv   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
תודה רבה לדורון מארט מיוזיק על מוסיקה מעולה ומקפיצה לאורך כל האירוע, על השירות ועל המקצועיות. קיבלנו המון פידבקים מצויינים מהקהל על המוסיקה הטובה, אז שאפו!!!!
הצג עוד

michalw   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הדיג'יי שלנו - ערן קומבס מארט מיוזק, עשה לנו ערב משמח בטירוף, עם מוזיקה מעולה. מציינת שהריקודים היו נפרדים- סבב ראשון מוזיקה דתית וסבב שני מזרחי ולועזי - בשני הסבבים הייתה מוזיקה טובה ומהנה וחשוב גם רקידה (!) (לקחנו אותו בעקבות החתונה של גיסתי ושם היה ריקודים מעורבים והיה מעולה) מומלץ ביותר! (:
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up