כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

REV* professional makeup and styling

REV* professional makeup and styling

איפור כלות
טלפון:0522358268,0522358269
90
93 מתוך 100
לפי 34 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
עם רויטל יש למשפחתי סיפור אהבה ארוך ארוך שמתחיל עוד בשנות התשעים - עוד לפני שנולדתי. הכרתי את רויטל בהמשך, בחתונה של אחותי כאשר היא איפרה ועיצבה לכולנו את השיער וידעתי מאז שבחתונה שלי בעתיד - אסגור אותה ישר! וכן כך היה, ביום שבו סגרנו תאריך (שנה וחצי מראש) ישר טלפנתי לרויטל ושריינתי אותה אלי באותו היום! מהשיחה הראשונה שלנו התאהבתי בה וידעתי שבגלל שאני רוצה משהו טבעי ועדין ונוח ידעתי שאיתה אני צריכה לסגור! רויטל עפה על הרצון שלי להתחתן עם המשקפיים שלי ועודדה אותי שכפי שאני מרגישה, הן אכן חלק ממני, הן מעצבות לי את הפנים ובלעדיהן אני לא אני... הגעתי עם כל הפמליה למפגש ניסיון אצל רויטל וביום ההתארגנות עצמו דיברנו וצחקנו ולגמרי סמכתי עליה ונתתי לה יד חופשית, בידיעה שהיא לגמרי מכירה אותי ומה מתאים לי! אין על רויטל בעולם הזה! איזה כיף שהיית איתי בבוקר החתונה!
הצג עוד

KEREN   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הסיפור שלי עם רויטל התחיל ביסודי כשהייתה מאמנת השחייה שלי. רויטל היא המאפרת שאת רוצה ביום הגדול, שתהיה לצידך, תרגיע, תזרוק מילה טובה לצלמים ותחייך כל רגע. היא אלופת התסרוקות, והאיפור לא נמרח או זז מילימטר, גם לאחר צילומי חוץ וריקודים לתוך הלילה. רויטל היא הבחירה המומלצת שאתן לחברותיי לעתיד לכל אירוע בחיים.
הצג עוד

Stav   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
רויטל, מה אפשר להגיד שלא נאמר כבר.. מהשיחת טלפון הראשונה עם רויטל היה לי ברור שהיא מי שתלווה אותי ביום שלי. הרוגע, האכפתיות, הדאגה, האכפתיות. רויטל הרגיעה אותי מהרגע הראשון, בתור אחת שלא מתאפרת ולא מסדרת שיער מאז ומעולם, הדבר שהכי פחדתי ממנו בחתונה זה האיפור והשיער. רויטל הרגיעה מהתחלה ואמרה לי "את תהיי בדיוק את אבל בכלה". וככה בדיוק היה. הייתי אני, וזה מה שהיה לי הכי חשוב. רויטל זרמה עם כל השגעונות שלי והבעיות שלי (ואני בעייתית), הכילה אותי והצחיקה אותי עד דמעות. מהרגע שידעתי שיש לי את רויטל, הייתי רגועה. בבוקר החתונה היא הגיעה (הקדימה כמובן), ישבנו לקפה והכל היה באווירה הכי כייפית וטובה ומצחיקה. רויטל איפרה ועיצבה את השיער ויצאתי פשוט אני, הכי טבעי ומעל כל מה שיכולתי לדמיין ולחלום. חוץ מהמקצועיות של רויטל שהיא ברמות הכי גבוהות שיש, רויטל היא לפני הכל בן אדם מדהים ואחת הנשים הכי מעניינות שיצא לי לפגוש. התיאור הראשוני שקיבלתי עליה מסכם את הכל- "המרגיעה הלאומית". כל אחת חייבת את רויטל לידה ביום שלה. רוי- את נכס!!!! אוהבת אותך!!
הצג עוד

Dikla   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
רויטל היא סיפור אהבה, עוד מהשיחה הראשונה שלנו התאהבתי בה. רציתי משהו טבעי ונוח עד כמה שניתן (אני לא מאלו שמתאפרות... בלשון המעטה) והרגשתי ממנה שהיא מבינה אותי ואף מסכימה איתי! דיברנו וצחקנו לא מעט מהרגע שקבענו ועד החתונה וסמכתי עליה כל כך שלא חשתי צורך באיפור ושיער ניסיון. אוי כמה כיף היה לגלות שצדקתי, אין על רוי בעולם! האוירה איתה, הצחוקים, הנוחות... ממש הרגשתי שהיא עוד חברה שמלווה אותי. וכמות המחמאות שלא ניפסקת עד היום (7 חדשים אחרי) - הייתה ועדיין מטורפת! אז תודה לרוי שעשתה את הכל פשוט מושלם וכל כך אני... ממליצה ומאחלת אותה לכל אחת ביום כזה מדהים. ❤️❤️❤️
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
רויטל המדהימה מהרגע הראשון התאהבתי בך האישיות המדהימה שלך קורנת החוצה גרמת לי להרגיש הכי טבעית שיש והכי בנוח תודה תודה תודה אוהבת המון

Ira   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לרויטל אחרי שדיברתי עם הרבה מאפרות, וזכיתי! היא מקצועית, נעימה, דייקנית, כנה, יסודית, והכי חשוב היא אדם נפלא! רויטל הייתה ממש מקסימה כבר מהשיחה הראשונה בטלפון והייתה מוכנה מאוד לבוא לקראתי עם מה שרציתי. מאוד חשוב לה שכל כלה שלה תראה כמו שהכלה רוצה. היא מאוד זורמת ומדריכה. המוצרים שהיא משתמשת בהם באיכות מאוד גבוהה וטובה. האיפור שלה מקצועי ומדויק. שום דבר לא זז, לא נמרח, לא צריך לחדש, ואין מה לשפר. רויטל עשתה לי את השיער, האיפור, וזר הכלה. ממנה גם לקחתי תכשיט לשיער. היא עשתה לי זר מדהים בדיוק בצבעים שרציתי. היא ממש ממש הבינה אותי ואת הטעם שלי לידיה גם לומר בכנות מה כן ומה לא עובד. היה כל כך כיף איתה ביום ההתארגנות. היא ממש הרגיעה אותי והדריכה אותי. יש לה המון ניסיון שהיא נותנת בשמחה. במילה - מושלם. ממליצה בחום!
הצג עוד

Dor   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
רויטל ליוותה אותי ביום חתונתי, איפרה אותי וסידרה את השיער בצורה הכי מושלמת שיכולה להתאים לי, לא הפסקתי לקבל מחמאות, האיפור והשיער עד סוף האירוע החזיקו כמו מהרגע הראשון. כמו כן גם המלוות שלי היו מאוד מרוצות. רויטל את תותחית אין כמוך בעולם ולא יכולתי לבקש טוב יותר! ממליצה בחום ואהבה!
הצג עוד

Giselle   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
לרויטל הגעתי דרך המלצה של המעצבת שלי. רויטל מקסימה, סבלנית, מקצועית ומאוד מוכשרת. היא עלתה על כל ציפיותיי עם התספורת והאיפור שהיא עשתה לי ולא הפסקתי לקבל מחמאות! אין על רויטל גלוסקא כהן!
הצג עוד

ד"ר פיצה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
רויטל איפרה אותי לחתונה וזאת הייתה בחירה מעולה מכמה סיבות: 1. הבחורה מקסימה, נינוחה ורגועה 2. מאד מקצועית, הקדימה להגיע, מאד מסודרת מבחינת לוח זמנים 3. אני מאד אוהבת את הסגנון שלה והיא קראה נכון את הרצונות שלי 4. הגשתי מאד נוח במוצרים שהיא השתמשה, ויש לי עור רגיש יחסית 5. דאגה למרוח עלי קרם הגנה לפני הצילומים 6. הכינה לי מסרקיה מפרחים שהייתה מושלמת. 7. איפור ושיער לכל המלוות שלי במחירים הוגנים שגם יצאו מאד יפה. כל כך שמחה שבחרתי בה להיות המאפרת שלי :)
הצג עוד

עינבשור   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אני רוצה להמליץ על רויטל גולסקא המדהימה- התחתנתי ב-30.10.14 ורויטל המהממת עשתה לי איפור ושיער, היה מושלם, היא הגיעה בתחילת היום ודאגה לי והרגיעה אותי ונתנה לי הרגשה ממש טובה, מעבר לזה שהאיפור יצא מדהים וגם השיער ולא הפסקתי לקבל מחמאות כול הערב!אני ממליצה עליה בחום- מקצועית, אדיבה ומקסימה ואין עליה בתחום !!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up