כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
תומר ורד - Freemusic djs

תומר ורד - Freemusic djs

תקליטנים / DJ
טלפון:0542288433
99
99 מתוך 100
לפי 1436 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 9 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רינה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
100 מתוך 100
אין מילים לתאר כמה אנחנו שמחים שבחרנו שתומר יתקלט באירוע שלנו.יש לו תוכנה שפיתח שהאורחים יכולים לבחור את המוזיקה שהם אוהבים מבעוד מועד והאורחים פשוט עפו על זה. הוא סינכרן באופן מושלם עם הסקסופוניסט שהבאנו והאורחים לא הפסיקו לרקוד. הוא פשוט אלוף!
הצג עוד

עדינה   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
תומר הוא אחלה, מקצועי, אדיב, נעים, מבין בזריזות את הקהל ומתאים לפיו את המוזיקה. אנשים רקדו כל הערב ויצאו בהיי. הווליום היה מתאים ונעים לאוזן. כייף היה לעבוד איתו, מרגישים שהוא היה הבחירה הכי טובה. קשוב מאוד ללקוחות.

ורד   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
כשראיתי כמה ביקורות טובות יש כאן על תומר, מיד התקשרתי אליו ולצערי הוא לא היה פנוי בתאריך...אז למה אני כותבת עליו בכ"ז?! כי האמת שפשוט נדהמתי מהשירותיות שלו!! לקח לנו דקה להבין שהוא לא פנוי, אבל עוד רבע שעה לסיים את השיחה!תומר היה כל כך רגיש וקשוב ועם המון המון רצון לעזור לי למצוא את הדיג'יי שיתאים לי. וכך גם באמת היה! הוא קרא אותנו כל כך נכון ומדוייק!!סגרנו בזכותו דיג'יי שהיה לנו פשוט מושלם והכי תואם לצרכים שלנו וזה המון בזכות האינטליגנציה הרגשית והנתינה של תומר!!
הצג עוד

אתי   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
איך מתחילים?!? לתומר הגענו דרך המלצה מהצלם שלנו. וכשהסתכלנו בעמוד שלו ראינו שהדירוג שלו גבוה ורק המלצות טובות. אז כאן קצת חששנו , שאולי הדירוג יותר מדי טוב מכדי להיות אמיתי. תומר היה הדי-ג׳יי הראשון , האחרון והיחיד שראינו. כבר בפגישה הראשונה עם תומר הבנו שמדובר במקצוען אמיתי. שמבין , יודע ונושם מוזיקה . ויודע לקרוא אותנו ואת ההעדפות שלנו. בנוסף לעובדה שתומר נעים הליכות וכל השיחה איתו היתה נעימה והרגשנו שהוא איתנו ושמצאנו את האדם הנכון. לכל אורך הדרך תומר היה קשוב, גם כשהיינו צריכים לשנות את תאריך החתונה הוא הפגין גמישות. תומר נתן לנו תחושה שהאירוע שלנו חשוב לו כאילו זה אירוע שלו. ובאירוע עצמו , קיבלנו בדיוק את מה שביקשנו. זו בדיוק אותה מוזיקה שרצינו שתתנגן. הוא קרא את האנשים בזמן אמת וניגן מוזיקה שאנשים לא רצו להפסיק לרקוד. כולם עפו על המוזיקה וקיבלנו מלא מחמאות, שזו היתה המסיבה הכי טובה שיש . בנוסף היו לו הפתעות נחמדות במהלך האירוע. אבל לא נגלה … כדי לא להרוס. וגם לאחר האירוע תומר שמר על קשר, עזר לנו ואפילו ערך לנו את המוזיקה לקליפ חתונה. בנוסף לזה שקיבלנו קובץ עם כל המוזיקה שנוגנה באירוע. כך שיכולנו לחוות את המסיבה הזו שוב. אנחנו ממליצים בחום על תומר
הצג עוד

Roni   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
ווואווווווווו אין מילים לתאר את תומר!!! תומר קשוב, מקצועי, מצחיק ואכפתיהוא הדיג׳יי היחיד שנפגשנו איתו ואחרי הפגישה ידעתי שאין מה להמשיך לחפש - משני משפטים איתנו הוא קלע בול לטעם שלנו!בחתונה עצמה היה מדהים, הוא הצליח לקלוע למה שרצינו אבל גם לטעם של האורחים, הרחבה הייתה מפוצצת כל האירוע ואנשים שבחיים לא חשבתי שירקדו רקדו!! וקיבלנו אינסוף מחמאות תוך כדי האירוע וגם אחריו. בקיצור תומר עשית לנו ערב מהחלומות כל שיר היה מושלם!! אוהבים!
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
תומר האח יהיה לצידכם לאורך כל הדרך. יודע את העבודה, הרחבה הייתה מלאה כל הערב! איש טוב שנותן הרגשה טובה!
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
אין ספק שתומר מבין מלא במוזיקה ומה מתאים לכל חלק באירוע ואוהב את המקצוע , היה לנו מסיבה ממש כיפית והאורחים ואנחנו מאוד נהנהנו לרקוד!!! הוא גם היה קשוב לנו במהלך האירוע לבקשות. עובד עם אתר שמאוד נוח לבחור בו מוסיקה. ממליצים מאוד אם את רוצים מסיבה כיפית
הצג עוד

נופר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגענו לתומר אחרי המון המלצות חמות, ומיד במהלך הפגישה הראשונה ידענו שאין ספק שהוא יהיה הדיג'יי בחתונה שלנו :)יחס מדהים, ירידה לפרטים הקטנים, הדגמות והמלצות באופן אישי כדי לתפור כל רצון למשהו מדוייק לאירוע, זמינות מטורפת ובעיקר המון פרגון ומקצועיות!היה שם בכל חלק באירוע, אפילו אם זה רק לעזור במשהו אחר שלא קשור למוזיקה! הרחבה הייתה מלאה, אנשים נהנו בטירוף ואנחנו שמחנו כל כך שבחרנו בתומר!יותר ממליצים בחום, באמת תעשו לעצמכם טובה ואל תתלבטו בבחירת דיג'יי מושלם לאירוע שלכם.
הצג עוד

הדר מוזס   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגענו לתומר מהמלצה של חבר ואנחנו הכי מרוצים שיש!הייתה לנו את החתונה הכי שמחה ומרימה שיש!!כל התהליך איתו היה מדהים, תומר זמין, קשוב, זורם, כיף להתייעץ איתו על דברים והוא גם קישר אותנו לספקים לא פחות ממושלמים.עשה איתנו תיאום ציפיות מפורט, קרא את הקהל בצורה מושלמת, קלע בול לטעם שלנו.אז תומר, באמת תודה ענקית, אתה מקצוען אמיתי ואנחנו שמחים מאוד שבחרנו בך ללוות אותנו ביום הזה ❤️
הצג עוד

דנה קרפט   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
תומר היה מדהים!! מהפגישה הראשונה שלנו ידענו שאנחנו רוצים שהוא יהיה הדי׳גי של החתונה שלנו. ענה על כל שאלה בשמחה, השמיע לנו כל מיני סגנונות ופשוט היה כיף מהפגישה הראשונה עד סוף האירוע. האופציה של בחירת שירים דרך האתר- פשוט מצויינת וקלה למשתמש. בחתונה הופתענו מאנשים שבדר״כ לא רוקדים- רקדו על הרחבה! כולם רק החמיאו לנו על תומר ועד כמה שהוא היה מדהים! 🤩💃 הכל היה מושלםםםם! תודה תומר על הכל!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up