כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב עודד דוד

הרב עודד דוד

רבנים ועורכי טקסים
כתובת:ישראל
טלפון:0509790480
95
99 מתוך 100
לפי 10 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Moshe   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
החופה היתה מחברת משמחת נעימה ומרקידה שרתה בנו תחושת בטחון בחופה ובכלל התהליך מתחילתו. לא יכולנו לעשות בחירה טובה יותר.
הצג עוד

יסמין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
היה ברור לנו שכשנתחתן הרב עודד יהיה זה שיקדש אותנו בחופה. הציפיות הגבוהות שלנו התממשו ואפילו יותר מזה. המשפחות והחברים לא מפסיקים לשבח ולספר כמה נהנו. הם אכן השתתפו בשירה ובכו איתנו מאושר לכל אורך הטקס.
הצג עוד

priel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הגענו לעודד דרך האינטרנט, חיפשנו רב שעושה חופה שונה והיה חשוב לי שתהיה חופה מוזיקלית ובסגנון ישראלי. שיהיה אופי מסורתי, קליל ומחובר לאהבה, לקבלה ולנו. הרב עודד היה בדיוק מה שחיפשנו והחופה שלנו הייתה חלומית. כולם השתתפו והיו מרותקים לחוויה איתנו - בדיוק כמו שקיוויתי.
הצג עוד

Cheli   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הרב עודד דוד היה מדהים בכל המובנים, גם בליווי שלנו כזוג לחיים המשותפים וגם בטקס עצמו, האווירה של שילוב הטקס עם מוזיקה ושירים של הרב המזמר הייתה מרגשת ומשמחת וגם לאחר החתונה ועד היום האורחים של חתונתנו מדברים על טקס החופה שלנו ועל הרב שהרים לנו את האווירה!
הצג עוד

Shahaf   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
הרב עודד דוד איש מקסים שערך לנו חופה לתפארת! עם שירים וניגונים החופה היתה קצרה ומרגשת ולא מפסיקים לקבל מחמאות! אנשים מאד התפעלו ואמר שמעולם לא ראו חופה כזו ואמרו שהיה מאד מרגש!
הצג עוד

Hofandnadav   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אלוף אמיתי! נכנס עם גיטרה קלאסית וחיוך שגורם לכולם פשוט להתחיל ולשיר. עודד מלווה את טקס החופה בצבע מוסיקלי אתני. בעזרת קסם אישי וכישרון של אמן אמיתי הוא הופך את החופה מטקס כבד ורשמי לטקס רשמי, שמח וקליל. האורחים שנגשו אלינו לאחר מכן אמרו שבכל בתונה שהם ביקרו לאחרונה החופה החלה לעייף אותם כבר לפני הברכות כאן היה משהו אחר, אמרו, הכוס נשברה וכלל לא הרגשנו שהזמן עבר ככה... בקיצור אם אתם באמת רוצים לגוון ולרענן את הטקס החשוב בחייכם, עודד הוא הכתובת !
הצג עוד

noanoam   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
נתן אוירה טובה מאוד. ערך חופה באוירה מיוחדת עם נגינה בגיטרה קלאסית. הקהל שיתף פעולה והיה בקשב רב. למרות שהחופה ייחודית היא עורכת קצת פחות מ-20 דקות וכך הקהל לא משתעמם. אפשר לכלה להעניק טבעת ולדבר בחופה. הגיע כבר לקבלת הפנים כדי שיהיה מספיק זמן מראש (ליתר ביטחון).
הצג עוד

svinki   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לבקשת ההורים התחלנו בחיפושים אחרי רב מזמר. האמת היא שדי התייאשנו מהחיפושים, כיוון שמרבית הרבנים המזמרים מאריכים מאוד את החופה ואנחנו חיפשנו דווקא משהו קליל ,צעיר ומרגש שיתאים לחתונת שישי בצהריים.וכך מצאנו את הרב עודד דוד. יתרון נוסף הוא שיש לו אתר אינטרנט בו ניתן לראות את הצורה בה הוא עורך את החופה וכך להחליט אם זה מתאים. אנחנו מאוד אהבנו את הסגנון-הגיטרה והמוזיקה עצמה מאוד נעימים ורגועים.בפגישה איתו תאמנו איך אנחנו רוצים שהחופה תראה. אמנם מדובר ברב אורתודוקסי, אך עם זאת הוא היה מאוד גמיש איתנו לגבי מהלך החופה- הוא הציע לנו בעצמו את האופציה שהכלה תתן טבעת לחתן, כולל אפשרות לומר טקסט משלי.בנוסף, ביקשנו שיזכיר קרובי משפחה שנפטרו לפני שבירת הכוס ולא בתחילת החופה, הוא אמנם אמר שזה פחות מקובל, אך הסכים לעשות את זה בצורה הזו ,ועשה את אזכור הנפטרים בצורה מאוד מכובדת ויפה.משך החופה היה 20 דקות. אחרי החתונה קיבלנו המון ביקורות טובות על החופה ואנחנו מאוד שמחים שבחרנו ברב עודד דוד לערוך את החופה שלנו.
הצג עוד

moran23v   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ממליצים בחום של הרבה עודד! הוא פשוט בן אדם לבבי ונעים, עושה חופות קלילות ויפות הוא בא עם גיטרה ומנגן ושר כך שכול האורחים מצטרפים אליו וזה מאוד יפה.. אני עצמי ראיתי אותו בחתונה ואז החלטתי שאותו אני רוצה.
הצג עוד

aviadi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
היה מצויין! ההורים רצו רב מזמר, אנחנו רצינו מישהו שמתעסק קצת בקבלה, והופ- מצאנו את עודד! הרב המושלם בשביל כולם.הוא הגיע בזמן ומיד בא אלינו להודיע על בואו. הגברים סיפרו שהוא ערך את חתימת הכתובה בקלילות ובכיף.בחופה הוא הפתיע את כל האורחים בכך שהוא שר שירים בליווי נגינה על גיטרה, והכניס את כל הקהל לאווירה שמחה ומרגשת, וכמו כן הוא נתן דרשה קצרה אך יפה ועמוקה על משמעות הנישואין, ואת הברכות הוא אמר מהר יחסית כדי לא לשעמם. אנשים חילוניים לחלוטין התקשרו אלינו למחרת ואמרו עד כמה היה מקסים ומיוחד ונהדר.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up