כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גיא הפקות

גיא הפקות

צילום וידאו וסטילס
כתובת:
טלפון:03-5055555
93
97 מתוך 100
לפי 12 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
גיא והצלמים שלו פשוט מוכשרים התמונות מהממות והצוות כיפי וזורם כל החתונה היו קשובים לו ולאורחינו ובצילומים לפני היה מושלם, אווירה כיפית בגדול, מומלץ ביותר !!!
הצג עוד

hila1602   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
חגגנו בר מצווה ב2/7/2018. גיא היה סופר מקצועי. הזמנו צילום וידאו וסטילס והצילום נראה מדהים. הדריך אותנו לפני האירוע והנחה אותנו, יעץ. לנו בסבלנות ומקצועיות. אין לנו ספק שנמשיך לעבוד עם צוות גיא הפקות התותחים!
הצג עוד

moranamon   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
גיא ליווה אותנו לאורך כל הדרך, היה נעים ומקצועי מאוד.נתן לנו הרגשה כ"כ טובה כאילו מצלם את החתונה של אחותו.כל ההבטחות שלו, בין אם זה באירוע עצמו או בקבלת החומרים לאחר האירוע קויימו.איכות התמונות והסרט היו בלתי רגילים. פשוט נהנים בכל פעם שרואים את הסרט או התמונות.
הצג עוד

oz1985   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
צלם לפי דעתי זה הדבר החשוב ביותר בחתונה וזהו המזכרת היחידה הנשארת מהאירוע.אני הגעתי לגיא דרך האינטרנט.אני מאוד מאוד מאושר מזה שלקחתי אותו לאירוע, סגרתי איתו על 3 צלמי סטילס, וידאו ומצלמת רחף.בצילומים לפני החתונה הוא היה מקצועי מאוד, הצחיק אותנו ועשה איתנו תמונות מדהימות,הוא לכל אורך הדרך הוא היה מצויין, צילם קרוב ל 2500 תמונות,.
הצג עוד

anatmesika   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
גיא היה הצלם הראשון שראינו , ובשל כך העדפתי לראות עוד צלמים - בכל זאת , זאת המזכרת שתשאר לנו בסוף - וזה לא משהו שניתן לחזות מראש. גיא בפגישה היה מאוד אדיב ומקצועי , העבודות שלו נראו מדהים, הסרטים שהראה לנו מצאו חן בעינינו , והמחיר היה סביר. אחרי כמה ימים הלכנו לראות צלם אחר ואז נפל לנו האסימון שכבר מצאנו את מה שאנחנו רוצים, אז למה להמשיך לחפש? ביום החתונה, הצלם הגיע לסלון כלות , ולמרות שחששתי, הוא צילם אותי בכיף ומבלי להלחיץ , וגם בדרך הרגיע את בן הזוג שלי , שחיכה בחוץ. צילומי החוץ עברו באווירה כייפית וזורמת וכשהגענו לאולם הצלם היה קשוב אלינו ונתן תשומת לב לכל מי שהדגשנו בפניו , וזאת מבלי להיות מורגש בכלל.את התמונות קיבלנו יום אחרי החתונה - והם יצאו מדהים !!!!אלבום דיגיטלי - מרוב כל התמונות היפות , לא ידענו מה לבחור. שיגענו (והרבה!!!) את המעצבת גלית, שלקחה אותנו בסבבה ונתנה לנו הרגשה שהכי חשוב שנצא בסוף מרוצים) - בסוף יצא לנו אלבום מיוחד ויפיפה.סרט - למרות שלא התערבנו בעריכה , גיא ערך את הסרט בצורה מדהימה ומרגשת - אפילו היום אחרי המון המון צפיות אנחנו עדיין מתרגשים בכל פעם.ובשורה התחתונה, ללא כל ספק בחירה מוצלחת !!!
הצג עוד

inbal021   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין דברים כאלה!!! פשוט אין לי מילים לתאר את המקצועיות של אלי. בנאדם מקסים, נעים, כיפי, מקצועי, זורם, מצחיק.. כל היום של הצילומים עובר בכיף ובאווירה טובהאני לא מפסיקה לקבל תגובות מדהימות על התמונות והצילומיםמומלץ בחום!!!
הצג עוד

sigi84   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אם אתם מחפשים צוות צעיר, אנרגטי, מקצועי ומקורי הגעתם למקום הנכון!צילום האירוע היה מקצועי, הצוות שליווה אותנו היה מקסים, נתן הרגשה מדהימה ולא פספס שום חלק חשוב!האיכות מעולה והמחיר מצוין..תודה לאלי, גיא וצוות הצלמים על הכל!

anet   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בתאריך 2010\9\14 חגגנו לבן הבכור שלנו בר מיצווה המליצו לנו על גיא הפקות וראינו עבודות שלהם ופשוט התרשמנו לטובה.ניפגשנו עם יואל במשרד בחולון יואל היה סבלני ביותר אדיב הראה לנו אופציות שונות לקליפים ולצילומים היה אמין ביותר.יואל ליווה אותנו לכל הצילומים שלפני הארוע וגיא צילם את העליה לתורה. החוויה היתה נעימה מאד הילד נהנה מכל רגע יואל וגיא היו סבלנים ביותר וקיבלנו תמורה מעל כל הציפיות אפילו מעל המסוכם ביננו.... מומלץ באהבה ובחום פשוט מחכה שיהיה עוד ארוע כדי שהצוות המדהים ישאיר לנו עוד מזכרות לכל החיים תודה רבה מעומק הלבבב.
הצג עוד

שני ואלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מעולים מעולים מעולים! צוות נהדר, ליווי מדהים, מעניקים תחושת ביטחון לאורך כל היוםאיכות התוצאות מדהימה! הסרט/התמונות/ האלבום הדיגיטלי - המעצבת משתפת אתכם בכל צעד (חשוב מאוד!)מומלץ בחום!!

gulgul01   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
צוות מקצועי לחלוטין...זה התחיל בהמלצות חמות של חברים, והמשיך בפגישה נעימה במשרד בחולון,.כמובן לא היה לנו כל ספק שגיא הפקות יצלם לנו את הארוע !!זה התחיל בסלון כלות, וניגמר בשעות הקטנות של הלילה...בצילומי החוץ לקחתם אותנו למקומות מדהימים, העברתם לנו את הצילומים בהרבה צחוקים ומקצועיות מרובה.דאגתם לנו ופינקתם אותנו, מלך ומלכה ליום אחד !!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up