כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

24 קולקשיין- רפאל

24 קולקשיין- רפאל

חליפות חתן
85
89 מתוך 100
לפי 24 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ofer&Noah   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
עברתי במס' חנויות לפני שהגעתי אל 24 קולקשיין וגם בכמה חנויות לאחר מכן. בהתחלה חששתי לקנות לאחר שקראתי ביקורות לא מוצלחות, אבל מצאתי אצלם חליפה מדהימה באיכות גבוהה שממש אהבתי - כשלא מצאתי משהו דומה לכך בהרבה חנויות מומלצות אחרות. אני יכול לספר מניסיוני האישי - השירות היה מצוין, וגם התיקונים לחליפה בוצעו במהירות ובמקצועיות. ממליץ.
הצג עוד

Yuli   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
20 מתוך 100
קנינו את החליפה במקום לאחר שקיבלנו המלצה על המקום. מאוד לא היינו מרוצים מהשירות במקום
הצג עוד

inbar   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
80 מתוך 100
בהתחלה שהגענו קיבל אותנו בחור צעיר שלא הכי הצליח לקלוע לטעם שלנו ולהבין עד הסוף מה אנחנו מחפשים. די במהרה הצטרף אליו עמי ובזריזות הצליח להבין בדיוק מה אנחנו מחפשים והתאים לנו חליפה יפיפייה. עמי היה יעיל, יסודי ומקצועי ביותר. הצליח לארגן לנו סט שלם במהירות והיה מקסים. המחירים נוחים, אך נדרש משא ומתן קל עד למחיר הסופי.
הצג עוד

itzik05050   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
מבחר יפה מאוד של חליפות, ידע והסתכלות מקצועית בתחום החליפות סך הכל מומלץ
הצג עוד

adiharel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
שלום לכל החתנים אני מצטער לשתף אתכם בחוויה לא נעימה שקרתה לי בחתונה, קניתי מספר שבועות לפני החתונה חליפה אצל רפאל - השירות היה נחמד והחליפה היתה יפה. הבעיה החלה לאחר המכירה - הובטח לי שהחליפה לאחר מספר ימים תהיה מגוהצת ומוכנה. לאחר שהתקשרתי ובאתי לקחת את החליפה הבנתי שהיא לא מגוהצת ולא מוכנה כלל.הבעיה הגדולה שבגללה אני רושם את הביקורת הזו היא שביום החתונה החליפה החלה להיפרם במהלך הצילומים.הכפתור של הז'קט נקרע, הכיס של הז'קט החל להיפרם (איפה שבדר"כ שמים את הממחטה לצילומים וכאלה), התפר ליד הרוכסן של המכנסים גם החל להיפרם.אני לא רוצה לאחל לאף אחד חוויה לא נעימה כזו שכן אני ממש פחדתי לשבת או לעשות תנועות מסויימות בחתונה.מה שכן חשוב לי להדגיש זה שהחנות תקנה לי את החליפה לאחר החתונה.בהצלחה! מזל טוב!
הצג עוד

amitofir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנו לפני יותר מחצי שנה ואיכשהו ההמלצה על החנות נפלה בין הכסאות...! אז חזרנו לתקן את הטעות (למרות שהמלצנו לכל מי שאנחנו מכירים להגיע לשם):היינו בחנות במהלך סיבוב סקר המחירים הראשוני, וחזרנו בזכות המבחר הרחב והיחס המקצועי וכמובן המחירים הנוחים.זה אחד המקומות היחידים שלא עיקמו את האף והעירו הערות מיותרות על כך שהחתן מסתפק רק בווסט ולא רוצה ג'קט (היתה קצת הפתעה בהתחלה וניסו לשכנע, אבל מהר מאוד זרמו איתנו).קיבלנו שירות מא' עד ת', החתן יצא מרוצה עם חליפה שהותאמה ותוקנה למידותיו בקפידה, והכל במחיר מצחיק.
הצג עוד

shlomp23   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אל רפאל נכנסנו אחרי שביקרנו בחנות אחת בלבד.נתקלנו במוכר מקצועי, מצחיק, והכי חשוב אמין.אין ספק שרפאל נמצא שם על מנת לרצות את החתן והכלה ויודע לגשר על פער הרצונות שלהם ולא מבצע את המכירה רק על מנת למכור.
הצג עוד

LSM   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
באנו לספק הזה אחרי שקראנו ביקורות טובות עליו כאן. המקום נראה מכובד ועם מבחר גדול של חליפות. עלינו לקומה העליונה ושם קיבל את פנינו שאול. שאול היה נחמד והסביר לנו כל דבר ומצא לי חליפה שמתאימה לי בדיוק לגוף. כל האווירה הייתה נחמדה וכולם נהנו.לקראת הסוף שמתי לב שיש פגם קטן בחולצה שלי, ושאול הבטיח שיחליפו לי אותה בפעם הבאה שאגיע למדידות של אחרי התיקונים.שבוע אחרי זה כשהגעתי עם אשתי לעתיד, קיבל אותנו גבר (כנראה מי שמנהל את המקום , לא זוכר את שמו אבל הוא היה בשנות ה 50 שלו וקירח). הבן אדם מהשנייה הראשונה לא שידר נחמדות והיה גס). התעלמנו ממנו בינתיים.כשהבחור הרוסי קיבל אותנו (חייב לציין שהוא היה מאד נחמד!) שמתי לב שאכן החליפו לי את החולצה אבל עכשיו השרוולים היו קצרים לי (למרות שזו בדיוק המידה שמדדתי בפעם הקודמת). ביקשתי שיחליפו לי למידה אחת גדולה יותר. בחולצה ההיא השרוולים היו במידה הנכונה אבל החולצה הייתה מאד רחבה (יש לי מבנה גוף רזה). הבחור הרוסי עשה את המדידות, לקח לתופרת ואחרי חצי שעה החולצה הייתה מתוקנת. כשלבשתי אותה, שמתי לב שהחולצה הייתה עכשיו צרה מדי והכפתורים היו מתוחים. הסברתי להם שזה לא מתאים לי ושמאד הצרו לי אותה. כשהחבור הקירח שמע אותנו הוא התערב והיה ממש לא נחמד וגס רוח. אמר שהכל תקין ושאין מה לעשות אחרי התיקון. התעקשנו שזה לא בסדר והוא רק התעצבן עוד יותר. לבסוף התחיל ממש וויכוח איתו וממש לא האמנתי שככה מדברים אליי.באותו השלב, היינו מאד מעוצבנים והחלטנו שאין עם מי לדבר ושאנחנו הולכים. הודינו לבחור הרוסי שממש התאמץ לעזור ולגשר על הפערים ואפילו אמר שקצת לפני החתונה נגיע שוב למדידות ושהוא ינסה לפתור לנו את הבעיה.אתמול באנו שוב. הבחור הקירח היה גס כלפינו וכלפי שאר הלקוחות כרגיל (למרות שממש התאמצנו להיות נחמדים אליו), ושוב לא דיבר בצורה יפה. לזכותו יאמר שהוא הסכים להחליף לנו את החולצה ואפילו לגהץ אותה (אחרי שגרם לנו להרגיש רע ואחרי עוד וויכוח קטן) בחיים לא ציפיתי ליחס כזה גרוע ממקום שנראה מכובד וזוכה לביקורות טובות.
הצג עוד

jenya.blum   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגיע היום והחלטנו לקנות חליפת חתן. אבי החתן לקח אותנו לאלנבי וזו החנות השלישית אליה נכנסנו והראשונה בה מדדנו חליפות. המוכר שהיה אתנו (לצערי לא זוכרת את השם אבל הוא היה אדיר) נתן לנו שירות שאין שני לו!!!הסביר לי שבעלי לעתיד חתיך לא נורמלי אבל מה לעשות שהוא לא הכי גבוה ויש לו ידיים קצת קצרות ;)בכל מקרה החליפה הראשונה שהוא שם עליו הייתה בדיוק מה שחיפשנו ולמרות שנתן לנו למדוד עוד היה ברור שעם זה נישאר :)הלבישו את החתן מראש וכמעט עד כף רגל בצורה הכי נעימה, מצחיקה, שנונה וכייפית שיכולה להיות, לזה אני קוראת חווית שירות מצויינת! מאוד נהננו מהכל ובעיקר מהזמן המעולה שהעברנו בחנות, החוויה הזו עוד תזכר.למוכר אני רוצה שוב להזכיר, "אפור מרנג" אאוט "אספלט רטוב" אין ואני רוצה תמלוגים!!!
הצג עוד

colingy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
רפאל מאוד מקצועי, משרה תחושה נעימה וסה"כ יודע את העבודה. יש לו חליפות בכל המידות והגדלים,בכל הצבעים והצורות.הלכנו אני ואבא שלי לחפש חליפה, התחלנו בכל מיני מקומות שהיו לא מוצלחים, חלק מבחינת שירות וחלק מבחינת איכות והיצע. נכנסו לרפאל וידענו שהגענו למקום טוב. כבר בהתחלה רפאל נותן למדוד כמה דגמים וסגנונות כדי לקבל את הטעם של המתלבש ולהציע דברים בהתאם. מצאתי את החליפה הרצויה ובמקום נעשו כמה תיקונים קטנים כדי לראות יותר טוב בעין את החליפה ולהחליט האם להמשיך לתיקונים האמייתים(מכפלות,שרוולים וכו'). לקחנו חליפה אני ואבא שלי ויצאנו מרוצים מאוד.מומלץ בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up