כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יהודה טבעות אירוסין ונישואין

יהודה טבעות אירוסין ונישואין

טבעות נישואין ואירוסין
טלפון:052-5304489
85
96 מתוך 100
לפי 14 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yinon   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
20 מתוך 100
הגענו בהמלצה, לקח לו 4 פגישות בכלל להבין מה הגודל שמתאים לחתן. ובסוף הוא סיפק טבעת מלוכלכת עם סימנים שחורים לכלה, בטענה שהוא לא מסוגל לעמוד בסטנדרטים שלה ושהוא לא יכול לנקות אותה יותר. בנוסף הוא דיבר בצורה קצת לא נעימה. לאורך כל הזמן שהמתנו לטבעות, הוא לא עידכן אותנו בכלל מתי הן מוכנות, אלא אנחנו היינו צריכים להתקשר כל פעם לוודא אם זה מוכן ומתי הוא עובד.בזבז לנו כל כך הרבה זמן, תחסכו לכם את הזמן ולכו למקום מקצועי יותר.
הצג עוד

chenshimoni3   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
יהודה בחור צנוע ומקסים, יושב בחנות קטנה בדיזינגוף עם מלאי ענק של טבעות, נותן יחס אישי ומקצועי לכל אחד ואחת, מייעץ ועושה את המקסימום כדי שהלקוחות יצאו מרוצים.
הצג עוד

Ortal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
שירות אדיב ועם חיוך, כמו של פעם, צנוע ועם מחירים אטרקטיביים ממש
הצג עוד

Fanny   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
לשמחתי הרבה זכיתי לקבל שירות יוצא מן הכלל מיהודה טבעות! אדיב, סבלני ומסור(: אני ממליצה בחום לכל אחד ואחת, הוא ללא ספק יהיה התכשיטן שלי ושל משפחתי!!
הצג עוד

asafxray   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
צדוק הוא אמן במלוא מובן המילה הוא יצר לנו טבעות מעשה חושב וחרט הקדשה מדהימה בגוף הטבעת. אני ממש מרגיש את הלב של אשתי על אצבע ידי. תודה על מתנת חיים שתהיה איתנו לנצח גלילה ואסף לב
הצג עוד

anatmoed   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אחרי הצלחה מסחררת עם טבעת האירוסין, החלטנו שגם את טבעות הנישואין שלנו אנחנו רוצים שצדוק יכין. אנחנו מאוד מרוצים גם מהיופי של הטבעות, גם מהאיכות, וגם מהשירות. שנינו גרים בארה"ב וכל התקשורת עם צדוק נעשתה מרחוק. הוא ייעץ בבחירת הטבעות, היה פתוח לכל הבקשות שלנו, ושלח לנו את הטבעות עד לכאן תוך זמן קצר. אין מה לחשוב פעמיים, בשביל משהו שהולכים לענוד על האצבע כל החיים כדאי ללכת לצדוק!
הצג עוד

avocado   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
איש מקסים, בלי יומרות, ממליצים בחום, אחת הבחירות הנכונות שלנו בחתונה.
הצג עוד

Li Lo   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אדם אדיב וצנוע! מכין טבעות לכל החנויות הגדולות, אך גובה מחיר ממש הוגן בחנות שלו. מעבר לכך, השתמשנו בהצעתו וביקשנו שיכין לנו טבעות לפי תמונה שהבאנו לו. עשה זאת בשמחה ובכשרון רב, ויצא בדיוק כפי שרצינו!
הצג עוד

חוגגים בעומר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
היה פשוט כיף לעבוד עם יהודה על טבעת עבורי, החתן - מבחינת פשטות, אמינות ומחיר.בתור חתן שרצה טבעת יחסית ייחודית ולא התחבר להרבה עיצובים יקרים יותר ויקרים פחות - אצל יהודה מצאתי בדיוק מה שרציתי.במקרה שלי היה זה עיצוב מעניין שראיתי באינטרנט בחו"ל, במקום שלא יכולתי להזמין ממנו - ויהודה פשוט הכין טבעת כזו, תוך שבוע, והמחיר היה לפי משקל. הכי קל, הכי פשוט, הכי אמין.ראוי כמובן לציין שגם לפני שבאתי עם עיצוב משלי ליהודה יש מבחר גדול מאוד, והיה פתוח לכל שינוי/ייחוד שחשבנו להוסיף.
הצג עוד

adimai6   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
במילה אחת - מצויין! יהודה הוא קודם כל אדם, וזה בא לידי ביטוי בשירות מאוד מאוד אדיב. יהודה היה מאוד סבלני לאורך כל תהליך בחירת הטבעות, מאוד גמיש לשינויים שביקשנו לעשות בטבעות, והטבעות היו מוכנות בזמן למרות שהזמנו אותן בהתראה קצרה. יהודה היה מקסים לאורך כל דרך ואחד הספקים הטובים בויתר שבחרנו בתהליך ההכנות.יש לו מגוון גדול של טבעות נישואין ומגוון אופציות לשינוי. אני התאהבתי בעוד טבעת מעבר לטבעת נישואין - ולשמחתי חמתי קנתה לי אותה.הטבעות בדיוק במידה ואני לאמפסיקה לקבל מחמאות עליהן...יהודה - תודה רבה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up