כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
עופר מתיתיהו | צלם אירועים | צילומי זוגיות בחו

עופר מתיתיהו | צלם אירועים | צילומי זוגיות בחו"ל

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0723719225
98
99 מתוך 100
לפי 410 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 59 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tevel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
מה שאני לא אכתוב יתגמד לעומת מה שבפועל אז תנסו לעקוב ✨האיש מאחורי העדשה האיש עם הנחת רוח שהיה אחראימאחורי הקלעים על החתונה המהממת שלנו. נתחיל בזה שזו אהבה ממבט ראשון, אתה אחד האנשים הכי מקסימים ואדיבים שפגשנו בדרך.איש של שיח וחיוך לפני הכל, שירותי, מהמםנגיש ועובר על כל פרט ופרט בהפקדה מלאה על הדרישות וכל מה שהמסע המשוגע הזה מביא איתו.החל מהשלב שבו אירחת אותנו בביתך ועד לרגע שבו הסתיימה החתונה. הבאת איתך חוויה לכל האורחים ולנו בפרט, החוויה עצמה לא פשוטה איתי כלל אבלהיית כל כך אכפתי ונעים, סבלני ומקבל בסיטואציה שאין לי דרך להודות לך באישי יותר מחיבוק ענק שניפגש בפעם הבאה. אני ונועה כל כך מעריכות ואוהבות אותך שאין לך מושג!נכנסת לנו ללב ולמשפחה שלנו ואנחנו רוצות לאחל לךשתגשים כל חלום וכל שאיפה שיש לך! שתצליח בכל מעשה ידייךושתדע אין סוף שפע, שגשוגופרנסה טובה ובארגזים.אנחנו מאחלות לך ולמשפחה שלך בהדמנות זו חג שמח ושל בשורות טובות ומשמחות בעזרת השם ומלא מלא אהבה. איזה חתונה משוגעת ומרגשת אוהבות אותך נועה ותבל ♥️
הצג עוד

Moshit   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אם עופר לא היה הצלם שלנו הוא בטח היה המלווה שלנו. עופר המדהים היה הצלם שלנו בחתונה ולא רק צלם הוא דאג לנו כאילו אנחנו החברים הכי טובים שלו אם זה לסדר את החליפה לדאוג לשיער שלי שיראה מושלם ועד סתם לתת מילה טובה כדי להרגיע את כל המתח של היום הזה.ועם יחס כזה מושלם ברור שהתמונות יצאו מושלמות , את התמונות קבלנו 4 ימים אחרי החתונה כמו שעופר הבטח ואת הוידאו חודש וחצי אחרי יחד עם האלבומים מדהימים ובאיכות מטורפת.
הצג עוד

דר אהרוני מורדו   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
עופר המושלם והצוות המהמם שלו עשו לנו את החתונה! צלם מקצוען ומעבר לכך בן אדם רגיש, אכפתי, קשוב, ומצחיק! כל כך הרגיע אותנו והכל פשוט זרם בטבעיות!
הצג עוד

איציק ושני   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
צלם מקצוען ברמות , רגיש ומתחשב ממליץ בחום.

שני ואיציק   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
אני ממליצה על עופר בלב מלא ובעיניים עצומות. צלם בחסד עליון! עשה לנו בוק בצורה מדהימה, פשוט מקצוען אמיתי. יחס אישי מעולה, הנשמה שלו יוצאת החוצה דרך המצלמה."

יוסף ואורטל   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ממליץ בחום על עופר מתתיהו כצלם חתונות מקצועי ביותר. הוא יודע ללכוד את רגעי האהבה והאושר בצורה ייחודית, מספק חוויה איכותית ותוצאות שמתבטאות ברמה של צילומי חתונה בחו"ל. בנוסף, עופר מתתיהו יודע ליצור קשר אישי ומקצועי עם הלקוחות, באדיבות ותחושת נעימות. הוא נחמד, סבלני, ומקשיב לצרכים שלך, מה שמבטיח שהצילומים יתאימו בדיוק לטעמך האישי. כן, התמונות שלו משתלבות עם רמה של צילומי חתונה בחו"ל, והוא מצליח להביא לך חוויה מותאמת אישית ומרגשת. הוא ליווה אותנו ודאג שניהיה רגועים לפני האירוע במשך כל האירוע עד הרגע האחרון דאג לנו לא רק לצילומים מטורפים גם שניהיה הכי מאושרים וגם אחרי הארוע השירות וזמינות הטוב ביותר.
הצג עוד

שלי ואלי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
95 מתוך 100
הגענו לעופר בעקבות המלצה והיה ברור שהגענו לאדם מקצועי שיודע להתאים את עצמו לזוג. עופר היה סובלני ומקסים. קיבלנו תמונות מהממות ובשיא המהירות!

אשר ואביבה   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אני לא יודע מאיפה להתחיל , אבל אני מקווה שאצליח לסיים. לאחר חיפושים אחרי מספר צלמים, הגענו לעופר מתיתיהו האגדה. את עופר הכרנו דרך הרשתות החברתיות . כבר בפגישה הראשונה הייתה לנו כימיה מטורפת. מעבר לזה שעופר צלם ברמה מאוד גבוה, עופר איש שיחה נהדר, בנאדם מאוד קשוב ,אכפתי ,אמין ,מרגיע ,יודע לתת ביטחון גם ללחוצים ביותר. התמונות יצאו מדהימות , ועכשיו אנחנו יודעים שעשינו את הבחירה הנכונה. תודה ענקית לבורא עולם שהפגיש אותנו עם עופר.
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
אז בעיקבות המלחמה תאריך החתונה שלנו זז והיו לנו המון בעיות עם האולם - לעומת זאת עם עופר היה מדהים הוא היה שם בשבילנו דאג לנו היה גמיש והתאים את עצמו לכול הבלגן הזה של התאריך החדש.מעבר לזה שעופר אישיות מדהימה הוא מקצוען אמיתי ביום החתונה עופר קפץ טיפס וממש התאבד על כל תמונה.את התוצאה ראינו 3 ימים אחרי החתונה התמונות הגיעו באפליקציה שלו ואז הבנו שאנחנו באמת יפים. לא תארנו לעצמנו שנצא כל כך יפים.תודה על הכול עופר תודה על מי שאת ותודה על כל הדברים שעשיתה בשבלנו.
הצג עוד

יאנה וליאל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
זה ישמע קצת קלישאתי, אבל איך שפגשנו את עופר מיד ידענו שהוא יהיה הצלם שילווה אותנו בחתונה! לכל אורך הדרך עופר היה מאוד מקצועי, סבלני, וקשוב. סגרנו בזכות עופר את כל הפרטים לגבי הצילומים מראש (מה, איפה, מתי, מי צריך להיות שם וכ"ו), וביום האירוע נשאר לנו רק לבוא ולהנות מכל התהליך :) היה לנו חשוב שהכל יתנהל ברוח טובה וכיפית, ולא כאילו שבאנו לצילומי בוק, ובאמת כך היה והתמונות יצאו בהתאם, טבעיות ויפות. לחלוטין ממליצה עליו, בלי לחשוב פעמיים!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up