כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קייטרינג אסאדו באפלו אירועי אסדו

קייטרינג אסאדו באפלו אירועי אסדו

קייטרינג לאירועים
טלפון:050-2224224
91
88 מתוך 100
לפי 5 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מרי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
ממולץ בחום ובאהבה!!! אני רוצה להודות לאבי כהן ונדב שוורץ בעלי " באפלו קייטרינג " בתאריך 1.11.21 והיחס והביטחון שקבלתי שהכל יהיה מושלםם ..לא התאכזבנו וקיבלנו שירות ואוכל ברמה אחרת בשרים במעשנה אסאדו ועוד הרבה פינוקים שהיו . תודההה תודהה על הכל אוהבים חיה ויוסי כהן
הצג עוד

רונית   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
בשבוע שעבר התארחנו בחתונה בפארק העתיק בקצרין. כבר הרבה זמן לא נהנו מאוכל כך. הכל אסטטי, טעים, ליקקנו את האצבעות. היה אוכל מ ע ו ל ה!
הצג עוד

Yardéna   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
שהאורחים בחתונה אומרים לך שבא להם עוד פעם על החתונה שלך בגלל הבשרים ,ולא בקטע של מחמאה, אלא אנשי פודי וקרניבורים מלידה, אתה יודע שעשית את הבחירה הנכונה! נדב, הבנאדם כל כך מגניב וכל כך רגיש בהבנה לפרטים הכי קטנים בעל יחס אישי יוצא דופן ויוצא מן הכלל,שירות VIP ברמה שיכולה להביך אפילו את הוותיקים במקצוע, כדי לתת לכם ראש שקט ביום האירוע, אכן ללא ספק הדבר ה-כ-י טוב שיכלנו לתת לעצמנו, למשפחתנו ולאורחים בחתונה! רואים שהוא אוהב את העבודה שלו ואוהב את האנשים שעובד עימם. צוות של הקייטרינג שיודע לספק לאורחים את ההנאה הצרופה של אוכל איכותי וטעים ויתרה מזו של בשרים נימוחים מלאי טעם ועשויים ברמה כל כך מקצועית. ובל אשכח את תנורי העישון שתימרות עשן וריח מגרה יוצאים מהם ולא משאירים אף חך יבש. מומלץ זו לא רק מילה אלא בדחיפות תהומית לכול אירוע. ייעוץ נכון ויעיל, 100% שירות, תקשורת בין אישית מ-ד-ה-י-מ-ה, מענה מקצועי ברמה עולמית על כול שאלה/ תהייה, 100% גיבוי, וכמובן---> הנאה צרופה!
הצג עוד

מעין ובן   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אנחנו אפילו לא יודעים מאיפה להתחיל להודות לאבי ונדב - קייטרינג באפלו על ערב פשוט מדהים!!דבר ראשון היחס האישי מאד לכל אורך הדרך, כל שאלה שהיתה לנו, כל בעיה, כל תהייה, הם היו שם בשביל לתת מענה ולעזור לנו!!לא משנה באיזה שעה התקשרנו, לא משנה איזה שאלה היתה לנו ואיזה רעיון, היה לנו 100% גיבוי והם אף נתנו רעיונות משלהם.מעבר לזה, כל הזמן התעניינתם אם הכל בסדר איתנו ואם אנחנו צריכים איזו עזרה, הרבה מעבר למסגרת שהיו צריכים,וכל זה רק בשביל שאנחנו נהייה מרוצים, שלווים ולא מתוחים. הסירו מאיתנו כל חשש ואי וודאות.האוכל היה כל כך טוב, שקבלנו טלפונים לאורך כל השבוע להגיד שהאוכל היה פשוט תאווה לחך ושהקייטרניג היה מושלם, ממנות הפתיחה עד אחרון הקינוחים! אנשים פשוט נהנו מהאוכל.גם הטיפול באירוע מעבר לאוכל היה פשוט פנטסטי!! אם זה העמדות של האוכל, שהיו מתוקתקות,המלצרים האדיבים המסתובבים עם האוכל ולא הפסיקו לשניה להציע מטעמים,דוכני אוכל בכניסה שתמיד היו מלאים באוכל בלי תורים בכלל,הבופה הטעים שהיה נגיש לכל, ללא תורים, עם בשרים שרק עתה יצאו מהמעשנות,תוספות המעולות שזה עתה יצאו מהבישול, הכל הוגש חם ובמלא אהבה! בכלל הטיפול המסור של כל צוות העובדים בקהל המוזמנים שלנו היה פשוט מדהים!כשדמיינו איך צריך להראות הקייטרינג, לא יכולנו להגיע לרמת המקצועיות וההצלחה שהייתה בפועל, כל כך טעים, כל כך חלק!! אבי ונדב, פשוט אלופים, היה ערב בלתי נשכח!!! נותר רק להגיד תודה ולהמליץ מכל הלב!!
הצג עוד

בראון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
נתחיל אם זה שנדב פשוט אדם קליל מגניב שכיף לתכנן איתו אירוע. יש לו את זה. ניסיון, עין לפרטים שגם אנחנו לא ידענו שצריך וכמובן כמובן אוכל איכותי לאוהבי בשר וגם לאוכלי צמחים.מאז שהייתי בחתונה של חברים כאורח חשבתי שזה מה שארצה לאכול בחתונה שלי. מזל שגם אישתי היקרה הסכימה אחרי טעימה קטנה אחת. ואכן עמדו בציפיות.לבאפלו יש את כל הכלים להפיק אירוע מאפס, מרמת השולחנות כיסאות דרך הכספת ועד להמבורגר באמצע הלילה. אנחנו לא רצינו "אוכל חתונות" והצלחנו! בנוסף הם גם הצליחו לשתף פעולה עם המקום בו התחתנו, שבהתחלה עשו לנו הרבה בעיות להביא ספק חיצוני, ובסוף באפלו גם הצליחו לקטוף מהם מחמאות.בקיצור ממליצים בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up