כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נעה לירן עיצוב טבעות ותכשיטים

נעה לירן עיצוב טבעות ותכשיטים

טבעות נישואין ואירוסין
כתובת:
טלפון:054-4496998
94
99 מתוך 100
לפי 53 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
danasheri95   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגענו אל נועה לאחר שחיפשנו טבעות אירוסין בעיצוב אישי ומיוחד. נעה עם הרבה רגישות וסבלנות עזרה וכיוונה עד לסקיצה של הטבעת הרצויה. למרות לוח הזמנים הקצר ביותר, הטבעת היית מוכנה בזמן, מיוחדת ומדהימה.כמובן שחזרנו אליה גם לטבעות הנישואין, ושוב עברנו אותו תהליך מהנה, הפעם ביחד.
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
לנעה הגעתי בעקבות המלצות באתר ולאחר שנואשתי מחיפוש אחר טבעת במקומות ה"נפוצים". חיפשתי טבעת פשוטה אך ייחודית , היה חשוב לי שתעשה בתשומת לב ולא כחלק "מפס יצור" מצאתי את כל מה שחיפשתי. נעה אדיבה ומקצועית , הפגישה נעשית אצלה בבית שמשרה אוירה נעימה וחמימה. מומלץ בחום מזל טוב לכל המתחתנים
הצג עוד

mort   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בחרנו טבעות אצל נעה לירן יש לה מבחר גדול ומיוחד והיחס שלה מאד טוב ומקצועי עזרה לנו לבחור וגם הסכימה לשינויים שרצינו בטבעות שבחרנו. מומלץ ביותר.
הצג עוד

Frakenasaf   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו אל נועה לאחר שהחחתן חיפש טבעת אירוסין בעיצוב אישי ומיוחד. נעה עם הרבה רגישות וסבלנות עזרה וכיוונה עד לסקיצה של הטבעת הרצויה. למרות לוח הזמנים הקצר ביותר, הטבעת היית מוכנה בזמן, מיוחדת ומדהימה.כמובן שחזרנו אליה גם לטבעות הנישואין, ושוב עברנו אותו תהליך מהנה, הפעם ביחד.
הצג עוד

ortG   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לנעה דרך המלצות באתר, לא רציתי לקנות טבעות במתחם הבורסה ובחנויות הסובבות למיניהן, רציתי לעשות את זה ברוגע ובכיף. נעה קיבלה אותנו בביתה בשעות הערב, כבר כשהגענו פגשנו אישה מקסימה, הרגשנו נינוחות ונעימות והרגשנו שזה המקום - רק צריך לבחור. ובאמת היה כיף לעשות את התהליך ככה - נעה הראתה לנו בסבלנות אין קץ מבחר עצום של טבעות מכל הסוגים, העיצובים, הסגנונות והחומרים, נתנה לנו להתלבט שוב ושוב, עזרה וייעצה, עד שבחרנו. למרות שהסתמכתי על דגם קיים עדיין הגדרנו ביחד שינויים שיתאימו לי וגם ביקשתי לעשות טבעת ב- 18 קראט ולא 14. שבועיים אחרי הטבעת היתה מוכנה וכשכבר הגענו לקחת היינו כ"כ לחוצים בשאר סגירות ופגישות לחתונה ונעה קיבלה אותנו בלי שום בעיה ב- 23:00 בלילה! לקח לי בדיוק דקה לאסוף אותה כיוון שהטבעת יצאה בדיוק כמו שרציתי!
הצג עוד

שירןליאור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
חיפשנו טבעות בעיצוב מיוחד, והיה לנו חשוב לעשות אותן באותו המקום.אל נעה הגענו דרך המלצה של חברים ו-התאהבנו בטבעות...היה מבחר ייחודי ומיוחד, טבעות מעוצבות וטבעות פשוטות... היא מעצבת אותן בעצמה, ככה שגם אפשר לבקש שינויים והתאמות. הטבעות היו מוכנות תוך 3 שבועות (היא גם גמישה למי שאין זמן...)בחרנו טבעות מזהב לבן והן יצאו בדיוק כפי שחלמנו עליהם... הכלה תחזור אליה שוב - כי ראיתי עגילים ושרשרת מאד מיוחדים ויפים
הצג עוד

אלינור11111   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הבחירה שלנו בנועה הייתה מצויינת. התחתנו באוגוסט 2012 ומאז ועד היום אנחנו מסתכלים על הטבעות בהתפעלות. נועה הייתה סבלנית, אדיבה, קשובה ויצירתית מאוד.
הצג עוד

itamaryona   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לאחר הסתובבויות רבות בהן חיפשנו משהו מיוחד, איכותי ובמחיר שפוי, מצאנו את נעה.נחשפנו לאמנית מדהימה שעשתה לנו טבעת נישואין מהממת ובנגיעות אישיות.נעה הייתה נחמדה מאוד וחווית הקנייה הייתה פשוט כיפית ונינוחה.
הצג עוד

krasovsky   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
חיפשתי טבעת לקנות לחברתי.חיפשתי משהו מיוחד, לא סטנדרטי, עם אופי קצת שונה מהטבעות שמוכרים ב"סיטונאות" ושאני ארגיש שהוא באמת מיוחד. הגעתי עם אחותי לנועה ומצאתי טבעת שהתאימה בדיוק לדרישות. נעה היתה מאוד נחמדה, גמישה בעיצוב והינה בדיוק מה אני רוצה.לאחר כשבועיים הטבעת הייתה מוכנה. היא פשוט יפיפיה לדעתי.מיותר לציין שכאשר חיפשנו טבעות נישואין לא הייתה לנו דילמה. נועה הכינה 2 טבעות יפיפיות ומיוחדות.
הצג עוד

diana182   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
נעה הייתה ללא ספק בחירה מעולה שלנו!לפני שהגענו לנעה הסתובבנו הרבה בבורסה ולא מצאתי שום דבר שהייתי שלמה איתו ושממש אהבתי. אז החלטתי לחפש באינטרנט וככה הגענו לנעה. בן זוגי ואני מצאנו אצלה מבחר רחב של טבעות מיוחדות וטבעות פשוטות גם לגבר וגם לאישה. אני לקחתי משהו מיוחד והוא לקח משהו פשוט :) למרות שהטבעת שבחרתי הייתה מדהימה, ביקשתי להפוך אותה לקצת יותר אישית. נעה הסכימה לאתגר :) ועשתה לי שתי דוגמאות אישיות מכסף טיק-טק. בסוף החלטתי להשאר עם המקורית וגם כאן היא הייתה ממש נחמדה ולא הייתה שום בעיה עם זה.בסופו של דבר - מומלץ בחום!!! טבעות מקוריות ויפות וגם המחיר מפתיע מאוד (לטובה).
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up