כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קייטרינג לואיזה

קייטרינג לואיזה

קייטרינג לאירועים
טלפון:02-5337120
85
99 מתוך 100
לפי 9 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מירב   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לקייטרינג לואיזה לאחר שחיפשנו מקום לחתונה ומצאנו את יד השמונה שמאוד אהבנו. בהתחלה חששנו מהעובדה ש"נכפה" עלינו להשתמש בקייטרינג מאחר והם מפעילים את המטבח במקום, אבל בדיעבד זה הדבר הכי טוב שקרה לנו! נתחיל מלורי שמנהלת את האירועים, היא מקסימה וזמינה לכל שאלה או בקשה, היא באמת מהאנשים המיוחדים האלה שחשוב להם שיהיה לכם אירוע שמותאם לכם ושתוכלו להנות מכל רגע ממנו! נמשיך בעמיחי מנהל האירוע בפועל שדאג לכל מה שביקשנו ופתר כל בעיה עוד לפני שידענו עליה. פשוט הרגיש שהיינו בידיים ממש טובות. נמשיך באוכל שהוא פשוט טעים! יש מגוון גדול של מנות לבחור מתוכן וכל אחת מהן עם שילוב טעמים מעולה וטרי. ותאמינו לי שכדאי לכם לחכות לטעום מהקינוחים .
הצג עוד

תמר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
30 מתוך 100
התחתנו במאי 2019. הגענו אל קייטרינג לואיזה לאחר שהבנו שהקייטרינג שבדרך כלל מנהל את האירועים בבוסתן אבו גוש (ליאב קייטרינג) התחלף. נפגשנו עם עמית שהותיר עלינו רושם טוב, של בחור שאוהב מאוד את העבודה שלו וחשוב לו מאוד שאנחנו, הזוג, נהנה מהתהליך ושנקבל תמורה לכסף שלנו. אחת השאלות הראשונות שלנו הייתה אודות עוצמת המוזיקה והגבלת רעש במקום- שכן נראה כי הגן נמצא בתוך שכונת מגורים. עמית אמר שאין שום בעיה- שהבתים שנמצאים בסמוך לגן הם של בני המשפחה של מנהל הגן, שהתקרה של הרחבה היא אקוסטית ושהקיר של הרחבה מצופה בצמר סלעים (למעשה, האמירה שאין שום בעיה התבררה כממש לא נכונה, כל כך לא נכונה עד לרמה שהגיעה משטרה לסגור לנו את החתונה..ארחיב על כך בהמשך). סיכמנו עם הקייטרינג מספר דברים עבור החתונה- סידור מסוים של עמדת הבופה של האוכל, הוצאה של קינוחים בסדר מסוים, ווידאנו שהתחייבות שלהם עבורנו יתבצעו- הבטיחו שיסדרו את החניה עד החתונה שלנו, ושתותקן מערכת הגברה חדשה. ביום החתונה, לא כל הדברים שסיכמנו איתם קרו. כאשר הגענו אל רחבת הריקודים, לאחר טקס החופה, נדהמנו לגלות שחברת ההגברה (בהחלטה משותפת ערב לפני האירוע עם מנהל האירוע) שמה מגביל קול למוזיקה, ועוצמת המוזיקה הייתה כל כך חלשה, כך שממש יכולנו לדבר ברחבה. מפה לשם, ולאחר כעסים כלפי עמית, (שכן הוא אמר בשיחתנו הראשונה שאין כל בעיה עם העוצמה), עמית קרא למישהו שיפתח את ההגבלה. אך מרגע זמן הריקודים לאחר פתיחת ההגבלה, החתונה לא נמשכה עוד הרבה כי הגיעה משטרה לסגור את החתונה לאחר שהשכנים התלוננו על הרעש.. והפשרה שמישהו עשה (לא יודעת האם היה זה עמית או מנהל האירוע או מישהו אחר) עם המשטרה הייתה שוב להנמיך את הווליום. ביום ראשון שלאחר החתונה ישבנו עם עמית ומנהל האירוע, הם התנצלו ואמרו שלא ידעו שזה יקרה, אך שזה החוק וזו העוצמה שתהיה בגן מעתה והלאה (ושהם יעדכנו כל זוג מאותו הרגע שיש את המגבלה הזאת שבגללה העוצמה לא תוכל לעלות על 80 או 85 דציבל (שזה דיי חלש מסתבר..). לאחר שיחה זו, בה נאמר לנו שיחשבו מה ניתן לעשות עבורנו, קיבלנו מייל תוקפני ומאיים ממנהלת הקייטרינג ענת ומעמית. הופתענו כל כך על הדרך שבה הם החליטו לנהוג איתנו. לצערי, אני לא יכולה להמליץ כלל וכלל על הקייטרינג, שכן הניהול היה פשוט פוגע ומזלזל, וגם לא על הגן, ששם יש מגבלה על עוצמת המוזיקה.
הצג עוד

עידו ומירב   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
התחתנו בחוות טור סיני ב-17.6.16, ושכרנו את לואיזה כדי לספק שירותי קייטרינג במקום. הדבר הראשון והכי חשוב שצריך לדבר עליו הוא ענת, הבעלים, שהיא אישה חמה ומתחשבת שעמדה איתנו בקשר רצוף לאורך כל שלבי התכנון ובאירוע עצמו. היו לנו לא מעט דרישות שהתווספו והשתנו עם הזמן וענת נענתה לכולם וגילתה איכפתיות אדירה. ארוחת הטעימות שעשינו היתה מאוד נדיבה ואפשרה לנו לקבל החלטות טובות וחשובות לגבי מה שיהיה בסוף באירוע. כל מה שסיכמנו עליו סופק עד הפרט האחרון, והאוכל היה מעולה. חשוב לנו מאוד גם לציין את הצוות של לואיזה שהיה מקסים במיוחד. היו לנו מספר אורחים עם רגישויות שונות לאוכל ומכולם שמענו שהצוות סייע להם מאוד. החלטנו על תפריט בשרי אבל גם היה לנו מאוד חשוב שיהיו הרבה אופציות צמחוניות ולואיזה גילו המון גמישות מבחינת עריכת התפריט. ממליצים בחום. עידו ומירב
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
20 מתוך 100
הזמנו את שירותי הקייטרינג לחתונה שנערכה בשטח והתאכזבנו מאוד. האוכל של הקיטרינג מעולה אך כל השאר- השירות, המקצועיות, עמידה בהתחייבויות, היה ברמה נמוכה מאוד. דברים רבים שהובטחו לנו ונחתמו בחוזה לא קרו ביום האירוע- והאשמות לאחר מכן היו הכפשות שלנו הלקוח ושל האורחים שלנו. לסיכום, חוסר מקצועיות במחיר גבוה ולכן לא מומלץ.
הצג עוד

הדר ונמרוד   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
קודם כל - אנשים טובים. לאורך כל הדרך, מיצירת הקשר הראשונית ועד לסיום התשלום האחרון - בני אדם. ענת, עמית ונדב - אלופים. האוכל מיוחד, קשוב לרצונותינו וטעים מאוד! ענת עזרה לנו למצוא מקום לחתונה ולבנות נכון את האירוע. המנות היו טעימות מאוד, גם אל מול קהל מגוון והתחשבה בעובדה שאנחנו זוג צעיר שמממן לעצמו את הארוע. הקינוחים היו נפלאים ותאמו באופן נפלא את מזג האוויר הקייצי שלנו. דוכן החנקן הנוזלי היה תוספת מבורכת לשישי צהריים שמשי. נמשיך להיות בקשר ולהגיע לשווקי ה Slow food שנערכים בגן של לואיזה.
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אז בואו נדבר שנייה על ענת. ענת היא אישה. מדהימה. מצחיקה. עם נשמה ברוחב של היקום וצחוק מתגלגל מעומק הלב. היא מבינה בטעמים, בריחות, בצבעים, בפרחים, באנשים, בחיים ובאיך לחיות אותם.. אפשר לדבר איתה על רוח ועל חומר, על גוף ונפש, על ספרים ומוזיקה וכמובן על אוכל.. היא כולה יצירה ונפש משוחררת, פתוחה ומקבלת.. קחו את כל הצבעוניות העזה הזו, הנשמה האדירה, הצלילים, העומקים, החדות והצחוק ותכניסו את כל זה לתוך אוכל. זה האוכל של לואיזה. לא מגזימה. הכל צבעוני וטרי ומדויק ומיוחד ואחר. אבל גם קליל ומתיישב טוב בבטן.. האוכל מחובר לחקלאות המקומית ועשוי מחומרי גלם מעולים מעולים. אין דברים כאלה. באמת שאין. ועוד לא הגעתי לדבר על הקינוחים.. מעבר לכל זה ובהמשך לטעם הטוב, יש ללואיזה את הכלים הכי יפים, מפות מהממות, ואת המלצרים הכי מתוקים, זורמים, יפים, מחייכים, אדיבים ואיכותיים (וזה חשוב ממש!!). לואיזה זה לא רק ענת. זה גם עמית שהוא מהמם לא פחות (אבל הכרנו אותו פחות אז..) זה גם ניסימי הקורע ונדב שחודר אל הלב. בבוקר החתונה ידעתי שענת והאנשים שלה נוכחים במקום ושהם ידאגו גם למה שהם לא אמורים לדאוג.. סיכוי טוב שתמשיכו לחלום על האוכל הזה גם בלילה.. שלא תגידו שלא אמרתי מראש..
הצג עוד

יערה ועמוס   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
הדבר הראשון שהיה ברור לנו כשהחלטנו להתחתן הוא שאנחנו רוצים את הקייטרינג של לואיזה!קייטרינג לואיזה הוא הרבה מעבר לאוכל טעים, מאוד מאוד טעים. הם עזרו לנו לאורך כל הדרך עם הספקים השונים וגם ביום האירוע עם העיצוב (שעשינו בעצמנו). ובעיקר, האוכל היה פשוט מדהים!! בקבלת הפנים היו "מסתובבים" מיוחדים וטעימים מאוד. בעיקריות יש גיוון ואנחנו הלכנו על ה'קלאסי' והיה נהדר : ) הקינוחים היו נפלאים ולא הפסקנו לקבל שבחים על העוגת חתונה שביקשנו ועשו עם דמויות עם דמיון רב אלינו : ).נאמר שאחרי הטעימות ביקשנו שינויים בתפריט והם זרמו והסכימו ואף באנו לעוד 'מיני טעימות' אחר-כך.
הצג עוד

shanti000   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
היינו בטעימות והיה פשוט חויה קולינארית!האוכל היה מעולה, מושקע ורואים שנעשה באהבה גדולה.לא לוותר על ההסברים של עמית המקסים על האוכל, שגורם לך לרייר לפני שעוד טעמת את המנה.אהבנו את ההשתדלות בשימוש בחומרים טבעיים ובריאים, את היחס, ההשקעה, והסבלנות של ענת והטעם של המנות שהיה מעולה. האהבה לאוכל והאכפתיות מורגש בטעם של האוכל ומשדרג אותו לרמה גבוהה מעל כולם.ממליצים בחום!!
הצג עוד

דנה נחמייה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני לא בחורה שמרבה בלכתוב.אז אני פשוט אגיד שהיה מצויין!!!!השירות האוכל היחס היה פשוט מצויין.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up