כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
White - לחגוג אינטימי

White - לחגוג אינטימי

גני אירועים
טלפון:0723926806
97
97 מתוך 100
לפי 394 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 4 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
חופית   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שהגענו התאהבנו במקום. הכול יפה ומטופח והאוכל הכי טעים שיש. מעל הכול, כל הצוות מדהימים ומקצועיים, הרגשנו תמיד שיש על מי לסמוך וזו הבחירה הכי טובה שעשינו. לא מפסיקים לקבל ביקורות טובות מהאורחים כמה היה טעים ויפה.
הצג עוד

Naella   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
אין לנו מילים לתאר כמה החוויה עם וויט היתה מדהימה. האכפתיות, הגמישות, תשומת הלב לפרטים... וויט עשו הכל כדי שיהיה לנו את האירוע שחלמנו עליו, ונתנו מעל ומעבר. היה לנו חשוב שיהיה אוכל הודי.. השף אליאור (המדהים!!!) ישב עם המשפחות שלנו, למד מתכונים חדשים ועשה לנו טעימות נוספות רק על האוכל ההודי המיוחד באופן אישי! איפשרו לנו להגיע יום לפני האירוע כדי לסדר את המקום עם קישוטים מיוחדים שהבאנו, נתנו לנו להשתמש בחדר טעימות עבור חדר ארגון לאורחים ולמשפחות... לא היתה בקשה אחת שהיתה לנו שלא נענתה בחיוב. ואביתר, מנהל האירוע הכי טוב שיכולנו לבקש, עשה הכל כדי שנרגיש נינוחים (על אף הטירוף שהיה ביום עצמו), ליווה, היה באמת ובתמים בתשומת לב אלינו, זמין 24/7 לפני החתונה, פירגן וזרם בכל דבר שהיינו צריכים (כולל שינויים בהושבות ובשולחנות ב1 בלילה בלילה לפני החתונה). אנחנו באמת לא היינו יכולים לבקש צוות כל כך מושקע ואכפתי, ותודותינו האינוסופיות לאיתן, אביתר, אליאור, אביאל, צוות המלצרים ועוד ועוד. עבר שבוע מהחתונה ואנחנו ממשיכים לקבל מחמאות על המקום, האוכל, השירות הנדיבות. באמת באמת באמת שאין מילים לתאר את ההשקעה של הצוות בנו, ואנחנו מוקירים את ההירתמות של כל הצוות באירוע המיוחד שלנו.
הצג עוד

אלה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
המקום המושלם!!! הכי חשוב לדעתנו - אנושיים. אתם באמת מרגישים שבאים לקראתכם בהכל, אף אחד לא מנסה "לדפוק אתכם" או להרוויח על חשבונכם. המקום פשוט הוגן, כנה, פתוח איתכם. כבר בפגישה הראשונה איתם הרגשנו שזה מקום שונה מכל שאר האולמות שראינו. דבר שני הכי חשוב - המבנה עצמו מתוכנן גאוני. האורחים לא מפסיקים להחמיא על זה. מצד אחד רחבה מטורפת עם סאונד איכותי, מצד שני בחצר המוזיקה בווליום נעים ומי שרוצה לדבר יכול. זה היה נוח לחברים מהעבודה של ההורים ולדודים המבוגרים שיכלו להנות פשוט להיות ביחד ונשארו בגלל זה עד מאוחר בזמן שאנחנו לא ירדנו מהרחבה. חוץ מזה כמובן האוכל מעולה ומקבלים עליו מלא מחמאות. בקיצור מקום מושלם ואנחנו לא חושבים שיש אולם טוב יותר בכל הארץ
הצג עוד

irena   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
אני מהשרון ובן זוגי מאזור חיפה וחיפשנו אולמות באמצע הדרך. לוואייט הגענו בעקבות חברים טובים שסגרו שם חתונה. קודם כל האולם עצמו מהמם וקסום, עיצוב מאוד כפרי וייחודי ולא כמו אולמות אחרים שהם מאוד עירוניים ולא מתאימים לאופי שלנו. לאורך התהליך ליווה אותנו איתן המקסים שהיה זמין לכל שאלה, ומפיקת האירוע שלנו הייתה ניצן שהיא פשוט המלאכית שלנו - טיפלה בכל דבר קטן שהיינו צריכים, הייתה קשובה מאוד לכל הבקשות והרגשנו שהיא באמת בעדנו למרות שהיא מפיקה מטעם האולם ולא מטעמנו. ממש לא הרגשנו צורך במפיקה חיצונית איתה :) החתונה שלנו הייתה מדהימה, אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על השירות, האוכל והנראות של המקום, היה לנו מושלם מכל בחינה אפשרית!
הצג עוד

דבורי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
הוייט היה המקום הראשון שראינו, הרגשנו מהרגע הראשון שזה המקום המדוייק בעבורנו. לא יכולנו לתאר עד כמה. זה התחיל מלפגוש את איתן שהיה מופלא, אדיב וסבלני וידע לתת לנו מענה לכל הצרכים שלנו. היה זמין אלינו תמיד והכל היה בדרך נעימה ומכילה.מההתחלה הרגשנו שיש פה אנשים שיודעים לעבוד עם אנשים, כי זה כל מה שהיה חשוב לנו. שיהיה לנו תחושה שאפשר לסמוך ושישאירו אותנו שקטים מבחינת כל סגירת הפינות. לא רק שכך היה, לא יכולתי לדמיין עד כמה ידאגו לנו ויתנו לנו ממש את מה שאנחנו צריכים ביום שלנו.קיבלו את אביתר שהיה מפיק האירוע שלנו, ואם יש לכם את האפשרות, פשוט תבקשו שהוא זה שיהיה שם באירוע שלכם. אין לי מילים.אדם נעים, חייכן, קליל והתאים לנו כמו כפפה ליד. לא היינו צריכים לדאוג באמת באמת לכלום. גם במהלך האירוע, בכל רגע נתון שהרמתי את העיניים שלי, הוא היה שם כדי לוודא אם יש משהו שאנחנו צריכים. וזה לא מובן מאליו.אנחנו לא הפסקנו לקבל מחמאות על נראות המקום, על האוכל ועל האווירה החמה והביתית שהמקום הזה יודע לייצר.עשו לעצמם טובה, אל תתלבטו בכלל.אין עליהם!
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
95 מתוך 100
לאחר חתונת שישי צהריים הפוכה ב-White, המשכנו ל-White Night - גלמפינג באגם להמשך החגיגה עד שבת בצהריים.מעבר ליופי ולקסם עוצר הנשימה של המקום, רון ושלומי דאגו לנו ולכל האורחים (כ-50 איש הגיעו לערב, וכ-30 איש נשארו לישון) ברמה הגבוהה ביותר, הייתה חוויה מדהימה ומיוחדת לכל אורח וכמובן לנו בתור הזוג. ביום שבת נטענו עץ בטקס מיוחד שהיה מרגש וסימבולי.התהליך עם רון מה-White Night היה מאד אישי, והוא הצליח לתפור לנו את הגלמפינג למידותינו.קיבלנו המון פידבקים טובים מהחברים והמשפחה והחוויה עלתה מעל הציפיות!
הצג עוד

Shirel   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
נתחיל מההתחלה: איך שנכנסנו לאולם ידענו שזה המקום שאנחנו רוצים להתחתן בו. אהבנו מאודדדד את החלוקה של האולם לאיזורים, את האופציה לריהוט אלטרנטיבי לאורחים. האולם נראה מדהים גם בסגירת חורף וגם בקיץ!!! הצוות היה מצויין! מהרגע הראשון התייחס אלינו בהמון הבנה וסבלנות (: האוכל היה מצויין, קיבלנו המון המון מחמאות!!! האווירה הייתה מצויינת!!! והכי הכי חשוב, ניצן המנהלת אירוע הייתה מדהימה ברמות!!!!!!!! עוד מלפני החתונה הייתה זמינה לכל שאלה קטנה ולכל דבר קטן שצץ, וגם במהלך האירוע עצמו היא הייתה סופר סופר זמינה וניהלה את האירוע בצורה מאוד מאוד מדוייקת!
הצג עוד

קשת   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
המקום קסום, איך שנכנסנו הרגשנו אווירה אינטימית ונעימה
הצג עוד

iris   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
95 מתוך 100
מהפגישה הראשונה ידענו שנסגור שם, נתנו לנו הרגשה ביתית וחמה
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אמלק: אולם מדהים עם צוות מדהים יותר.אז מעבר לזה שהאולם פשוט יפה ואין אורח שלא נכנס והתלהב מהנראות, האווירה של המקום והאוכל שמדברים בעד עצמם, חשוב לנו יותר לכתוב על הצוות שבעינינו חשוב יותר מהכל. הגענו לאולם אחרי שראינו כבר כמה אולמות, איתן ישר קיבל אותנו בחיוך והסביר לנו על המקום, הרגשנו שאנחנו מדברים עם אדם מדהים שפשוט אוהב את מה שהוא עושה ולא איש מכירות בשונה מהמקומות האחרים שהיינו בהם. כמובן שהחלטנו די מהר שזה המקום, בעיקר כי ידענו שעם איתן אנחנו בידיים טובות. לצערנו בעקבות המלחמה נאלצנו לדחות את האירוע ולאורך כל הדרך איתן היה שם, זמין להכל, קשוב ומתחשב ובלי שום בעיות, קיבל את החלטה שלנו לדחות את האירוע לאור המצב. די מהר קבענו איתו תאריך חדש וכשהתקרבנו לחתונה רותם שהייתה מנהלת האירוע שלנו מטעם האולם יצרה איתנו קשר והייתה מתוקתקת ומסודרת, היא ענתה לנו על כל שאלה והרגשנו בידיים טובות. ביום האירוע פשוט שיחררנו מהכל והכל עבד כמו קסם לפי התכנון ובהתאם לאווירה. אנחנו מחכים לחזור לשם כבר שוב כאורחים :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up