35
59
מתוך
100
לפי
16
מדרגים
צור קשר עם בית העסק
אהבו
0
אהבתם את העסק?
לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:
דירוג רמקול
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
25 מתוך 100
קבלתי מתנה לטיפול זוגי וממש לא ניתן לממש אותה.ניסיתי ליצור קשר וענו לי בצורה מאד לא מקצועית או יעילה.הלכה המתנה לפח.
20 מתוך 100
פשוט בושה שיושבים נציגים ומדברים אחרי טלפון ללקוחות כמו לזבל פשוט בושה לעולם לא אזמין דרכם ויותר מכך לא אמליץ לאף בנאדם רמת שירות ביזיון
45 מתוך 100
בתי הקיאה כל הלילה שלפני המסג ולא יכולנו להגיע. לא הסכימו לדחות או לבטל וכמובן ששילמתי סכום מלא.
20 מתוך 100
לא להתקרב!!!!
סגרתם וחליתם!? הלך הכסף
אחרי ניסיון של דחייה של תאריך, ולא מדובר על ביטול, על דחייה בגלל מחלה ואישור רפואי מבית חולים
דרשו 50 אחוז מהעסקה
פשוט גניבה!!
אטימות וחוסר אנושיות ולא נתקלים בה בכל מקום.
20 מתוך 100
הזמנתי דרכם ספא לי ולבן זוג לכבוד יום ההולדת שלו
הזמנתי באתר וציינתי שיהיו שתי מטפלות שזה הדבר שהכי חשוב לי ולו
הגענו לספא והגיעו לנו מטפל ומטפלת
דיברנו עם ספא פלוס לא נתנו לנו מענה אמרו שזה מה שיש ואנחנו צריכים להסתדר עם זה
הנציגה הייתה מזעזעת ודיברה בחוצפה אני מקווה שאנשים לא יזמינו דרכם חברה דוחה !!!
30 מתוך 100
חוויה גרועה מאוד ומציעה לכל מי שמתכנן להתרחק. הזמנתי שלושה שבועות מראש חבילת ספא לכבוד יום ההולדת של בעלי.
שבוע לפני פנו אלי באמירה שאין להם את החבילה זמינה ונציגה עצמה ממש אמרה לי שאין להסתמך על ההזמנות און ליין באתר - וגם אם יש לי אישור על ההזמנה ושילמתי - זה לא מבטיח שההזמנה אכן תתאפשר.
הציעו לי חבילה אחרת שלא תואמת את המקורית, התפשרתי מול הנציגה המאוד לא נעימה כי זה היה כבר שבוע קודם... יומיים לפני האירוע התקשרו להגיד לי שגם א. מה שהציעו לי כתחליף אין בדיוק. ביקשתי ביטול וזיכוי והנציגה הקריאה לי מספר כ.אשראי אחר לזיכוי... שהתעקשתי שזה לא הכרטיס שלי ראתה שמדובר בהזמנה אחרת... כך שבגלל חוסר המקצועיות המשווע גם כמעט זוכה אדם אחר על הזמנה שלא ביקש לבטל. הזוי.
להתרחק!!!
20 מתוך 100
שירות גרוע ובזיוני!
משקרים לגבי מחירים.
הגענו למקום ובכלל אמרו שאין לנו הזמנה וגם עוד בסוף גבו יותר כסף ממה שסוכם.
רמאות ושוד לאור יום!
100 מתוך 100
היתה לי בעיה בהזמנת ספא
כתבתי לשירות וקיבלנו מענה תוך דקות ספורות
הנציג שחף אדיב נחמד ונעים 👍🏻🙏🏼 שאפו!!
שירות ברמה אחרת ממה שיש בשוק
שאפו!!
20 מתוך 100
שירות מזעזעע! התקשרו לספא כל השבוע חיפשנו כל השבוע חבילות ספא עברנו על כל המלונות ו האפשרויות והחלטנו לסגור דרכם חבילה, סגרנו עם נציגה בשם טל את החבילה היא עברה עליה לחזרה על ההזמנה וסגרנו איתה יש לי שיחה מוקלטת שהיא מאשרת ושלחה לנו אישור הזמנה התשלום כבר ירד.
לאחר חצי יום היא מתקשרת אלינו שוב ואומרת שקרתה טעות וסגרו את אותה חבילה לעוד זוג באותו זמן בדיוק ושאין להם מה לעשות וההזמנה מבוטלת ואין ברירה או לשנות
לשעה ממש מאוחרת בשעה 4 וחצי כשאנחנו מגיעים מהדרום ואנחנו שומרים שבת ואז אותה נציגה אמרה אין לי אפשרות אחרת ופשוט אילצה אותנו לסגור במלון אחר הרבה פחות טוב מהמלון שרצינו ובנוסף לכל לא נתנה שום פיצוי על הטעות שנעשתה על ידם.
ממש מרתיח חוויה נוראית מעצבנת ולא נעימה. לא מומלץ בכלל!
20 מתוך 100
לפני חודשיים הזמנתי להורים שלי לכבוד יום הנישואים שלהם ״חבילת ספא בסוויטה פרטית״ במלון ״בראון ביץ׳״. ניהלתי שיחה עם המוקדנית ווידאתי היטב שהיא הבינה לאיזה חדר אני מתכוונת שלא תפול טעות כי רציתי את החוויה הטובה ביותר. ההורים שלי הגיעו לספא וקיבלו חושך בעיניים. הם לא האמינו שזה "הספא המפנק" שהזמנתי להם.
החדר לא היה דומה לתמונות
הורידו אותם לחדר מעפן במרתף שהנוף משם היה סורגים
הגקוזי מלוכלך
והחלק הכי נורא- רק רעשים של בניה וקדיחות.
הם התאכזבו קשות וטענו שרוצים שיעבירו אותם חדר והבחורה בקבלה ציינה ש"אין אפשרות וכנראה הבת שלכם הזמינה דרך בוקינג ולא הזמינה את החדר הנכון"
אז אני אחזור שוב ואומר - אני הזמנתי חדר שבאתר כתוב עליו ספא בסוויטה פרטית שמצורף לה תמונה מטורפת
זה החלק העצוב על הספא עצמו.
הסיבה שאני רושמת את זה בחוות דעת על ספא פלוס מהסיבה הפשוטה- חודש וחצי עבר, הרמתי מעל ל10 שיחות ובמקרה הטוב מישהי חזרה ואמרה אלף פעם ״הבנתי את הבעיה, אנחנו מטפלים בהקדם מה לעשות זה עבר למנהל ולוקח לו זמן״ (אחרי חודש וחצי כן?) ובמקרה הפחות טוב ניתקה לי בפרצוף הפקידה כי שיעממתי אותה. לסיום אחזור ואומר- אל תזמינו מקומות מבלי ששמעתם עליהם חוות דעת ממכרים והמסר היותר חשוב לא להזמין מספא פלוס כי חוץ מלקחת כסף הם לא יודעים לעשות כלום.