כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סטודיו בלבן

סטודיו בלבן

צילום וידאו וסטילס
טלפון:03-5373903
90
94 מתוך 100
לפי 136 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
yonatan   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
פשוט מדהים חוץ מרמת הצילום הגבוהה והצוות המדהים אריק פשוט מדהים עזר בדברים שבכלל לא קשורים לצילום הרגיע אותנו (לא יודע איך היינו עוברים את היום הזה בלעדיו)
הצג עוד

Hadas   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
במילה אחת אלופים מדהימים! מהפגישה הראשונה, דרך ההתנהלות לפני האירוע וכמובן ביום האירוע, אריק שי ושאר הצלמים היו סופר מקצועיים, אדיבים ונתנו לנו תחושת ביטחון. יום החתונה שלנו היה גשום במיוחד ומאתגר אבל הרגשנו שאנחנו בידיים טובות והצלחנו "לצאת מהקופסא" רק בזכותם. במהלך האירוע כמעט ולא הרגשנו שמצלמים אותנו ושקיבלנו את התמונות הבנו שהם פשוט היו בכל מקום ותיעדו את הרגעים היפים בחתונה שלנו. ממליצים בחום! תודה לכם על יום אדיר ומרגש!
הצג עוד

Anna   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
קשה לי לתאר עד כמה אנחנו מרוצים מאריק ומהצוות שלו! הוא הספק שאנחנו הכי שמחים שבחרנו בו! יש לו כישרון צילום הדיר שלא ראיתי אצל שום צלם. הוא ידע להתנהל מושלם באירוע ואחראי על ההצלחה של האירוע שלנו!! בקיצור הוא מדהים והעיקר לבטוח בו ולזרום איתו ככה גם כל יום צילום הוא כייפי בטירוף! אם היה אפשר לתת ציון 200 הייתי נותנת 200 וזה גם לא היה מספיק:))
הצג עוד

YAK54   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אריק הוא אדם מיוחד בעל כישרון מדהים בצילום...............זה התחיל איי שם באמצע יוני הצעתי לאשתי נישואין על גשר קארל בפראג היה מאוד מרגש לאחר שחזרנו גוייסתי בצו שמונה, אשתי דאגה לארגן את הפגישות וכאשר נפגשתי עם אריק ביציאה הקצרה הביתה גיליתי אדם מוכשר ומאוד רציני, יש להדגיש שלפניו הייתי אצל עוד צלם שנחשב מאוד בתחום הצילום, כאשר ראיתי את העבודות שלו לחצתי לו יד ואמרתי לו ב30.11 אתה שלנו.כמובן שכחלק מההסכם הוספנו צילומי טרש שמאוד הוסיפו ליום האירוע ולנו כחתן וכלה בכלל, חברה, הצעה שלי על תוותרו עליום כזה זו היא חוויה בלתי נשכחת ותמונות מהממות שיוצאות באיכות מאוד גבוהה כמובן שהוספנו טיזר SAVE THE DATE :http://vimeo.com/106717634 - תראו איזה איכות ורמה.אני כלכך מפרגן לו כי מגיע לו... מי שמעוניין ליצור איתי קשר לחות דעת נוספת יכול בין השעות 18-20 0546201819 רן.חשוב מאוד!!!המלצה שלי: DSLR בנוסף למצלמה רגילה (חובה),טרש מינימלי (חובה)
הצג עוד

שיפר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין יותר מדי מה להגיד חוץ ממושלם.כל מה שחתן וכלה צריכים באירוע אתה נתת ולא השארת מילים.כשאישתי מרוצה (וקשה לרצות אותה) אז כמובן שאני מרוצה!תודה על שנתת את הנשמה ושדאגת שכל רגע בחתונה ישמר ובאיכות מושלמת!אני לא נוהג לפרגן באתרים, רק למי שמגיע ולך מגיע בגדול! תודה רבה! שי וירין. :)
הצג עוד

ha89   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
וואיייי אני לא יודעת מאיפה להתחיל כי הכל היה פשוט מושלם!!!!!!טוב קודם כל נתחיל בזה שתמיד ידעתי שכאשר אתחתן אריק יהיה הצלם שלי אז לכן אחרי שסגרנו תאריך מיד פנינו אליו ובמקום סגרנו! מספר ימים לפני החתונה אריק החליט לצלם איתנו הפקת טראש דה דרס בים המלח בזריחה! אז ב-3 לפנות בוקר יצאנו לדרך יחד איתו ועם איגור שצילם אותנו במצלמת DSLR ואליקופטר.הגענו בדיוק בזריחה ומיותר לציין שיצאו לנו תמונות פשוט משגעות! הם לקחו אותנו למספר יעדים באזור ים המלח וערד... הם טיפסו איתנו על הרים, סגרו לנו כבישים, שקעו איתנו בבוץ, התרטבו במים ונשרפו בשמש... אז מה עוד אפשר להוסיף? אז זהו שיש עוד מלא..... חזרנו למרכז רק אחרי צהרים עייפים, תשושים אך עם סיפוק אדיר!ביום החתונה לצערנו ירד גשם בשעות הבוקר והצהרים אך רצה האל וברגע שיצאנו לצילומי חוץ השמיים התבהרו והשקיעה הייתה מהממת... גם אז אריק הצליח ליצור אפקטים מדהימים ולא רצה להפסיק לצלם...באירוע עצמו אריק הגיע עם עוד 5 אנשי צוות שצילמו בלי הפסקה עד 3 לפנות בוקר, ענו לכל בקשה שלנו ובצעו עבודתם על הצד הטוב ביותר. אריק הקרין על המסכים באולם את הסרטון שיצרו מיום הצילומים בים המלח והתגובות היו פשוט מדהימות כולם התלהבו והחמיאו בלי סוף....אנחנו הכי מרוצים שאפשר מחכים לקבל את התמונות ואת סרט החתונה! ממליצים בחום!!!!!!אריק, איגור ושאר הצוות אנחנו מודים לכם על הכל אתם פשוט אלופיםםםםםםםםםםםהילה ואדם 30/10/13ג'ויה מיה
הצג עוד

GafniShirel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין לי מילים לתאר כמה אני מרוצה מהבחירה בסטודיו בלבן. אני חושבת שזוהי הבחירה הכי טובה של החתונה.. ללא ספק! אני יודעת כמה קשה זה לחפש צלם שיתאים לך, שיהיה נוח איתו לאורך כל היום, יהיה אכפת לו ויגרום ליום הזה להיות הכי כיף שיש ועם כל זה, שיהיה אמנותי. ישר הרגשתי שהחלק הכי חשוב זה למצוא מישהו שקודם כל הוא בנאדם טוב, מישהו שאכפת לו ויתן את ה200% שלו, מישהו שאוהב את העבודה שלו ושבשבילו זו לא עוד חתונה, אלא משהו חדש ומיוחד. אריק הוא בנאדם מדהים, בדיוק מי שחיפשתי. כל כך אכפת לו ואני אוהבת לראות כמה שהוא אוהב את העבודה שלו ונהנה בה ובשבילי זה הכל. תוך כמה דקות ידעתי שאיתו סגרתי, אפילו בלי לראות את התמונות. והתוצאות מראות שהתחושה הפנימית שלי לא הטעתה אותי. אין מישהו בחתונה שלא שאל אותי מי היו הצלמים, כי הם היו צוות מנצח. השתלבו ברחבה ועם הקהל, הביאו ציוד חדשני ומיוחד ודאגנו שכל האירוע יתועד בצורה הכי טובה שיש ובדרך הכי אמנותית שאפשר. אני מאוד אוהבת צילום ומצלמת בעצמי כתחביב והתמונות שיצאו שוות יותר מהכל. רואים ישר אם מישהו אוהב צילום או שהוא רק בא לצלם, ובתוצאות שקיבלתי רואים בוודאות שהסטודיו הזה פועל לפי ראייה צילומית אמנותית ולא לפי סטנדרט קבוע. שלא נדבר בכלל על צילומי החוץ המטורפים שאנשים לא הפסיקו לדבר עליהם! מי שחשוב לה צילומי חוץ מושקעים, בכמה לוקיישנים ולאורך זמן (ולא שיגבילו אותה לשעה כמו במקומות אחרים) יכולה להיות בטוחה שזה המקום הכי טוב לצילומי חוץ ולדברים היוצאים מהכלל, אלו שמבדילים בין סטודיו מוצלח לפחות. אני מאמינה שאם ככה השקיעו בנו בחתונה, המינימום שאני צריכה לתת זה את החוות דעת האמיתית שלי כדי שעוד זוגות יבחרו באריק ויהיו מרוצים כמוני. חייבת לציין שהייתי אצל עוד כמה צלמים לפני, וההבדל הוא שמיים וארץ. קשה כל כך לעשות סקר שוק טוב על כל אחד ממיליוני הדברים שצריך בשביל חתונה ואני מקווה שאני יכולה להקל עליכם כדי שתדעו שעם סטודיו בלבן אתם בידיים טובות, ולפחות בתחום הצילום, הסקר שוק יתקצר :) המחיר שווה הכל! זהו סטודיו ברמה גבוהה מאוד, הרבה הרבה מעבר לרוב הסטודיו-ים שיש לשוק להציע. ובעיני- צילום הוא הדבר שהכי חשוב להשקיע בו בחתונה- הרי האירוע יהיה מדהים ללא ספק וכל דבר בו יוסיף אבל הדבר היחיד שהוא לאחרי האירוע- הוא הצילום, והוא נשאר איתך שנים אחרי.
הצג עוד

שירין מובארק   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנו בטופ דוראן ביום חמישי שעבר 21.02.2013 האירוע היה מושלםםםם בזכות הצלמים.אריק ואפי שהיו איתנו כל הבוקר בצילומי חוץ היו מדהימים. ושהגענו לאולם החוויה הפכה למושלמת ושלמה מבחינת היחס כמה תמונות צילמו ואיזה יצירתיות היה לנו כיף ברמות הם הפכו את החתונה שלנו למושלמת.היחס החם והכיפי לאורך כל היום אפילו שהיום היה ארוך אריק ואפי ליוו אותנו באדיבותם בכיף ולרגע לא נתנו לנו הרגשה רעה כל הזמן הייתה אווירה מושלמת ומלא מלא צילומים
הצג עוד

Tali1985   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הצלם הכי טוב בארץ נקודה!!!!!!!!! התמונות לא מהעולם הזה, כל מי שרוצה הוכחה שיסתכל על העבודות אותן עשה.כל תמונה יותר מקורית ויצירתית מהשנייה. הבחירה הכי טובה שלנו לחתונה ושיש לנו הכי הרבה נחת רוח היא שבחרנו באריק וסטודיו בלבן. בנוסף לכל זה, מאוד התרגשנו ונהנו מהיחס האישי והאכפתיות עד פרטי הפרטים ותשומת הלב והנגישות עד השעות הקטנות של הלילה. התוצאה הרבה יותר מספקת מכפי שדמיינו, ציפינו וייחלנו.למקצועיות של אריק והביטחון שהוא השרה עלינו, מיום שהכרנו עד לאחר החתונה, אין תחליף. זה תענוג להסתכלבסרט ובתמונות של החתונה ולשחזר את האירוע המדהים שהיה תודות לאריק וסטודיו בלבן...תודה רבההההה - טלי ודן טרויה.
הצג עוד

שירן סבן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
במילה אחת- אליפות!!עדין לא קיבלנו את הוידאו ולא את האלבום, אבל משום מה אני סומכת על אריק בעיניים עצומות!!קודם כל אישיות מדהימה! היה לנו כל כך כיף איתו בצילומים!! היה ממש קר, התחתנו ב5/12/12 אבל אריק העביר לנו את הצילומים בכיף ובצחוקים שלא הרגשנו בכלל כמה קר.. היה סבלני, לא נרגע עד שלא השיג את כל החומר שהציב לעצמו להשיג.. התמונות יצאו מעלפות!!.. אריק היצירתי הוציא אותנו מדהים ועשה לנו תמונות גם מצחיקות, גם מרגשות.. הכל יחד!פשוט אלוףףף!!ממליצה בחום על סטודיו בלבן!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up