כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שירלי אבייב - מאפרת

שירלי אבייב - מאפרת

איפור כלות
כתובת:
טלפון:050-6929403
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ortal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
נעימה מקסימה והבינה את הראש שלי מהרגע הראשון ממליצה בחום לכול הכלות הרגישות חח :) קיבלתי המון מחמאות ובהחלט אמליץ בחום
הצג עוד

Meirav   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שירלי מקסימה. הגיעה מוקדם להכנות כדי שלא אהיה בלחץ. היתה סבלנית ועשתה עבודה מעולה! האיפור היה עמיד באופן מושלם. זו היתה חתונת שישי בחום, הזעתי בצילומים ולא רואים כלום!! וחוצמזה- נתנה לי שקית קטנה עם דברים לתיקון האיפור. פשוט אלופה!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מאפרת מושלם!! הכי מקצועית שראיתי! אחרי חיפושים רבים אחר מאפרת טובה במחיר סביר, קיבלתי המלצה על שירלי מבת משפחה ואכן התברר שמצאתי את המאפרת המושלמת! ברגע שראיתי עבודות של שירלי ידעתי שאני יכולה לסמוך עליה ופשוט נתתי לה לעשות את העבודה, ובאמת היה מושלם! האיפור גם החזיק מעולה עד סוף הערב למרות שהתחתנתי בקיץ, ועוד הכל נעשה עם חיוך ובאווירה נעימה וקלילה.
הצג עוד

Inna   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
מאיפה להתחיל? שירלי בחורה מקסימה כ"כ !! ומוכשרת בטירוף !!! האיפור שהיא עשתה לי פשוט היה מושלם !! ממליצה בחום !!
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
ואוו מאיפה אתחיל?! את פשוט מלאך עם השקט הפנימי שלך והאופטימיות המדהימה! עוד מהשיחת טלפון הראשונה שלנו יחד הבנתי שאת תהיי המאפרת שלנו ( שלי, של אחיותיי, של אמא ושל דודה שלי) למרות שהן הכירו אותך לפני כן, אני זכיתי להכיר אותך בחתונה שלי! אין על האנרגיות המרגיעות שלך ועל הכיף והשמחה שאת מפזרת, האיפור יצא מושלם לכולנו! לא זז כל הערב וקיבלנו אין ספור מחמאות! אוהבות בנות משפחת עזוז ❤❤❤❤
הצג עוד

עינב דחבש   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
שירלי אחראית לאיפור שלי בחינה וכן לאיפור המלוות בחתונה שלנו - וכמה זכיתי בה! תודה לך על רוגע, על מקצועיות ועל הרבה אור שאת מביאה אתך. הצלחת לייפות את כל האהובות עליי אחת אחת ולהפוך אותן מיפות ליפות אף יותר. ממליצה בחום לכל כלה שיודעת מה טוב לה, זמינה לכל שאלה, סבלנית, ואינטואיטיבית ברמות על! פשוט מהממת!!
הצג עוד

Meital   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי המון סקר שוק שמחה כל כך שמצאתי את שירלי. שירלי המקסימה והנעימה, תודה על המקצועיות, הנעימות והרוגע שלך לאורך כל הדרך. עשית עבודה מדהימה על כולנו במחיר הוגן.חייבת להודות שמרוב שאהבנו את שירלי הזמנו אותה לאפר אותנו גם בחינה וגם בחתונה.
הצג עוד

Liat   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
שירלי אבייב הנהדרת, קודם כל נעימה, מרגיעה ומהממת! בפן המקצועי, שירלי פשוט אמנית שעושה עבודה מדהימה מהפך של ממש!! במהלך ההתארגנות לחתונה היא איפרה גם את אמי ואת אחותי וכולם התפעלו מהתוצאות דבר נוסף שאני ממליצה עליו בעקבות החוויה החיובית עם שירלי זה להפריד בין מעצב השיער לאיפור. כך כל אחד מהם עושה את עבודתו באופן הכי מקצועי שאפשר, עם מלוא ההתייחסות, ללא לחץ של זמן . חייבת לציין שאת שירלי המאפרת ואת רודשילד - מעצב השיער מצאתי יחדיו ולדעתי הם עובדים באופן מושלם יחד. ממליצה, ממליצה ושוב ממליצה!!!
הצג עוד

מתן   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
שירלי המאפרת מספר 1!!!!!! אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל מעבר לזה ששירלי מאפרת תותחית היא אישה מדהימה! כבר באיפור נסיון היא קלעה ישר לטעם שלי ולגוון פנים שלי. למרות שאני לא מאלה שמתאפרות רוב הזמן.. כששירלי שמעה שאנחנו מחפשים מקום להתארגן בו היא ישר הציעה את הבית שלה! ביום של ההתארגנות הגעתי לבית שלה עם המלוות והיא הכינה לנו ארוחת בוקר ופינקה אותנו היא פשוט אישה מדהימה תומכת ונותנת מעצמה! את פשוט תהני מכל רגע האיפור איכותי ולא ירד לי עד הבוקר שאחרי החותנה (כולל דמועות ולחות בצילומי חוץ) רק שירלי אבייב! תותחית ומדהימה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up